AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #1 Skrevet 18. juni 2021 Ser denne positiv ut? Er 2 dager på overtid Anonymkode: 0ecb0...a87
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #2 Skrevet 18. juni 2021 Ja egentlig, men ville tatt en til for å være sikker, for den ser litt ujevn ut 😊😊❤️ Anonymkode: a51ec...afd
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #4 Skrevet 18. juni 2021 Ja. Prøv med en digital test på morgenurin 😊👍🏻 Lykke til Anonymkode: 713be...d3c
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #6 Skrevet 19. juni 2021 Tok den hvite testen idag og synes streken er noe svakere? Har dette noe å si? Anonymkode: 0ecb0...a87
Anonymous 91 Skrevet 19. juni 2021 #7 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Tok den hvite testen idag og synes streken er noe svakere? Har dette noe å si? Anonymkode: 0ecb0...a87 Streken skal jo helst bli sterkere
Niny Skrevet 19. juni 2021 #8 Skrevet 19. juni 2021 Hvis det er forskjellige merker, er det helt vanlig at streken slår ut forskjellig også 😉
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #9 Skrevet 19. juni 2021 Syntes streken er svak til å være 2 dager på overtid, men kan jo hende du har eggløsning sent.. Testen ser I utgangspunktet positiv ut, begge ser positive ut og ville derfor ikke sagt skyggestrek. Er det 2 tester av forskjellig merke eller sensitivitet så er det ikke rart den ikke er sterkere enn den andre da det kan være litt forskjellig.. Men syntes som sagt testen er litt svak. Ville testet på ny på mandag for å se. Kjøp clearblue, min var like sterk som kontrollstreker dagen jeg skulle hatt mensen. Anonymkode: 9776b...b8f
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #10 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Syntes streken er svak til å være 2 dager på overtid, men kan jo hende du har eggløsning sent.. Testen ser I utgangspunktet positiv ut, begge ser positive ut og ville derfor ikke sagt skyggestrek. Er det 2 tester av forskjellig merke eller sensitivitet så er det ikke rart den ikke er sterkere enn den andre da det kan være litt forskjellig.. Men syntes som sagt testen er litt svak. Ville testet på ny på mandag for å se. Kjøp clearblue, min var like sterk som kontrollstreker dagen jeg skulle hatt mensen. Anonymkode: 9776b...b8f Hadde eggløsning senere en vanlig, ja! Tok eggløsningstest to dager over «egentlig» eggløsning og begge dagene var den negativ Anonymkode: 0ecb0...a87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå