Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser denne positiv ut? Er 2 dager på overtidEB453299-25D1-4B38-BC67-9020D8B02BD5.thumb.jpeg.3518ced5ff749b2651952daf8ecb593b.jpeg

Anonymkode: 0ecb0...a87

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja egentlig, men ville tatt en til for å være sikker, for den ser litt ujevn ut 😊😊❤️

Anonymkode: a51ec...afd

AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: 0e682...5f3

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Prøv med en digital test på morgenurin 😊👍🏻

Lykke til

Anonymkode: 713be...d3c

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer :)

Anonymkode: 12adb...c28

AnonymBruker
Skrevet

Tok den hvite testen idag og synes streken er noe svakere? Har dette noe å si? 

8A3DCE11-2786-49DB-9CCE-8E9AB5F8FD31.jpeg

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Tok den hvite testen idag og synes streken er noe svakere? Har dette noe å si? 

8A3DCE11-2786-49DB-9CCE-8E9AB5F8FD31.jpeg

Streken skal jo helst bli sterkere

Skrevet

Hvis det er forskjellige merker, er det helt vanlig at streken slår ut forskjellig også 😉

AnonymBruker
Skrevet

Syntes streken er svak til å være 2 dager på overtid, men kan jo hende du har eggløsning sent.. Testen ser I utgangspunktet positiv ut, begge ser positive ut og ville derfor ikke sagt skyggestrek. Er det 2 tester av forskjellig merke eller sensitivitet så er det ikke rart den ikke er sterkere enn den andre da det kan være litt forskjellig.. Men syntes som sagt testen er litt svak. Ville testet på ny på mandag for å se. Kjøp clearblue, min var like sterk som kontrollstreker dagen jeg skulle hatt mensen. 

Anonymkode: 9776b...b8f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Syntes streken er svak til å være 2 dager på overtid, men kan jo hende du har eggløsning sent.. Testen ser I utgangspunktet positiv ut, begge ser positive ut og ville derfor ikke sagt skyggestrek. Er det 2 tester av forskjellig merke eller sensitivitet så er det ikke rart den ikke er sterkere enn den andre da det kan være litt forskjellig.. Men syntes som sagt testen er litt svak. Ville testet på ny på mandag for å se. Kjøp clearblue, min var like sterk som kontrollstreker dagen jeg skulle hatt mensen. 

Anonymkode: 9776b...b8f

Hadde eggløsning senere en vanlig, ja! Tok eggløsningstest to dager over «egentlig» eggløsning og begge dagene var den negativ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...