Gå til innhold

Hvilket innhold har netflix for tiden? Hvor kan man finne det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tidligere abonnert på netflix. Nå lurer jeg på hva som går der av nye serier og om jeg skal abonnere igjen. Men jeg finner ingen nettside som viser hvilket innhold de tilbyr. Jeg kommer bare til nettside hvor jeg kan logge inn og starte å abonnere igjen. Jeg har lyst å se hvilke serier og filmer som er der.

Noen som vet hvor jeg kan se hvilket innhold netflix tilbyr? Vil liksom vite hva jeg kjøper før jeg shopper :) 

Anonymkode: bea98...482

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det ligger noen gode krim/spenningsserier på nrk nett-tv om dagen hvis du er interessert i slikt.

Anonymkode: 0ae20...8b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En stor svakhet ved netflix dette, at man må lete med lys og lykte for å finne ut hva de tilbyr. Forsvinner nok mange kunder på det.

Anonymkode: eee84...949

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det ligger noen gode krim/spenningsserier på nrk nett-tv om dagen hvis du er interessert i slikt.

Ja er veldig glad i krim og nrk. Ser masse der. Har akkurat begynt på den danske krimmen Hvide Sande. Har selvfølgelig sett The Bay for å nevne noe :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En stor svakhet ved netflix dette, at man må lete med lys og lykte for å finne ut hva de tilbyr. Forsvinner nok mange kunder på det.

Anonymkode: eee84...949

Ja man vil spesifikt gå inn og se hva som tilbys. Det kan man ikke. Skikkelig dårlig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja er veldig glad i krim og nrk. Ser masse der. Har akkurat begynt på den danske krimmen Hvide Sande. Har selvfølgelig sett The Bay for å nevne noe :) 

Har du sett the fall? Must see hvis du ikke har sett den ;) Er også en som heter jakta på en seriemorder (engelsk serie) som er veldig bra.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns Netflix har altfor mye EMV serier og filmer. Viaplay er bedre, de har jo ganske mange frie serier og filmer 

Anonymkode: 17aeb...f77

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har du sett the fall? Must see hvis du ikke har sett den ;) Er også en som heter jakta på en seriemorder (engelsk serie) som er veldig bra.

Jepps, har sett dem. Og vil anbefale Line of Duty.... Britisk krim på sitt beste. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nå var jeg litt rask. Hva er "jakta på en seriemorder (engelsk) Fant ikke den - trodde du mente den svenske :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Netflix Norge tilbyr ikke nødvendigvis det samme som resten av verden. 

Anonymkode: 75819...17b

Dette er for Norge, kan søke på mange land der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...