AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #1 Skrevet 18. juni 2021 Hei. Min samboer og far til mine barn skal reise til spania sammen med vår datter siden han har en mindreårig datter som er I spania (Han har ikke møtt hente på lenge og dette er første gangen min datter får Møtt sin halvsøster (dette er min bonusdatter også ) Jeg ønsker og more hun jeg og men jeg har ikke tatt baksinen enda da det ikke er min the enda, min samboer er spansk statsborger, og har norskt personnummer og bostedsadresse her I norge sammen med meg og barna våres. Kan Han og min bonusdatter og min datter komme tilbake TIL norge uten problemer med og komme inn i landet? Han har tatt dose 1 av vaksinen og vil være under kategori (beskyttet) Han bor I norge sammen med oss. Hilsen fortvilet 😦🤔 Ønsker og være anonym derfor blir denne tråden postet her og ikke under korona Anonymkode: 5233e...efb
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #2 Skrevet 18. juni 2021 Just now, AnonymBruker said: Hei. Min samboer og far til mine barn skal reise til spania sammen med vår datter siden han har en mindreårig datter som er I spania (Han har ikke møtt hente på lenge og dette er første gangen min datter får Møtt sin halvsøster (dette er min bonusdatter også ) Jeg ønsker og more hun jeg og men jeg har ikke tatt baksinen enda da det ikke er min the enda, min samboer er spansk statsborger, og har norskt personnummer og bostedsadresse her I norge sammen med meg og barna våres. Kan Han og min bonusdatter og min datter komme tilbake TIL norge uten problemer med og komme inn i landet? Han har tatt dose 1 av vaksinen og vil være under kategori (beskyttet) Han bor I norge sammen med oss. Hilsen fortvilet 😦🤔 Ønsker og være anonym derfor blir denne tråden postet her og ikke under korona Anonymkode: 5233e...efb Møte tatt vaksinen skulle det stå Anonymkode: 5233e...efb
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #4 Skrevet 18. juni 2021 Ja, Spania er Schengen, så de kan fint komme tilbake i landet. Han må enn så lenge fortsatt ha karantene, men kun hjemmekarantene, og han kan teste seg ut på dag tre. Anonymkode: 6eff6...62c
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #5 Skrevet 18. juni 2021 18 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, Spania er Schengen, så de kan fint komme tilbake i landet. Han må enn så lenge fortsatt ha karantene, men kun hjemmekarantene, og han kan teste seg ut på dag tre. Anonymkode: 6eff6...62c Tusen takk! Det er en veldig trist situasjon jeg har havnet I jeg skikkelig gjerne ha reist jeg og men siden 18-24 åringer har mer “rett” på vaksinen en meg så må jeg vente🙃😢 håper og se min bonusdatter når min samboer og datter kommer tilbake. Vet du om de eventuellt må ha med seg noe dokukentasjoner bortsett fra fødselsattest TIL bonusdatter og folkeregistrert adresse tilsendt fra skatteetaten? Anonymkode: 5233e...efb
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #6 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tusen takk! Det er en veldig trist situasjon jeg har havnet I jeg skikkelig gjerne ha reist jeg og men siden 18-24 åringer har mer “rett” på vaksinen en meg så må jeg vente🙃😢 håper og se min bonusdatter når min samboer og datter kommer tilbake. Vet du om de eventuellt må ha med seg noe dokukentasjoner bortsett fra fødselsattest TIL bonusdatter og folkeregistrert adresse tilsendt fra skatteetaten? Anonymkode: 5233e...efb Du kan reise. Dvs. du har alltid kunnet reise, ingen holder deg fysisk på grensen. Jeg har vært to ganger utenlands det siste året. Jeg reiser på ferie neste uke, og jeg er ikke vaksinert. Det store hinderet har vært karantenehotell de siste månedene, som både er særdeles upraktisk, og koster penger. Dette blir avskaffet for alle tilreisende fra EØS og Schengen, fra og med imorgen. Vaksinert eller ikke har ikke så mye å si for øyeblikket, det blir bare lengden på karantenen hjemme. Alle må vise negativ test ved reise. Anonymkode: 6eff6...62c
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #7 Skrevet 18. juni 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: Du kan reise. Dvs. du har alltid kunnet reise, ingen holder deg fysisk på grensen. Jeg har vært to ganger utenlands det siste året. Jeg reiser på ferie neste uke, og jeg er ikke vaksinert. Det store hinderet har vært karantenehotell de siste månedene, som både er særdeles upraktisk, og koster penger. Dette blir avskaffet for alle tilreisende fra EØS og Schengen, fra og med imorgen. Vaksinert eller ikke har ikke så mye å si for øyeblikket, det blir bare lengden på karantenen hjemme. Alle må vise negativ test ved reise. Anonymkode: 6eff6...62c Så jeg må ikke gå i karantenehotell selvom jeg ikke er vaksinert? Anonymkode: 5233e...efb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå