AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #1 Del Skrevet 18. juni 2021 Hvor er det størst sjanse (god atmosfære, populær plass, ikke for høy dansemusikk++) for å komme i prat med andre i samme alder? Ikke 18årssteder, men heller ikke den bruneste baren. Bruker tinder, men har lyst å komme i naturlig prat med noen. Har ikke venninner å gå ut med, så vil unngå å bli sittende alene for lenge. Noen som kan anbefale en plass eller tre? Lenge siden jeg har vært singel Anonymkode: 1f3fb...643 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #2 Del Skrevet 19. juni 2021 Er det fremdeles korona restriksjoner? Da må du sitte på en stol hele kvelden. Ikke lov å gå rundt og snakke med andre i det hele tatt... Så da er det evt. kun i dokø man treffer andre mennesker. Er det en spesiell type mennesker du vil møte? Hipstere? NHH-folk? Rockere? Striler? skilte menn på 40+? Anonymkode: ba771...7b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 19. juni 2021 #3 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvor er det størst sjanse (god atmosfære, populær plass, ikke for høy dansemusikk++) for å komme i prat med andre i samme alder? Ikke 18årssteder, men heller ikke den bruneste baren. Bruker tinder, men har lyst å komme i naturlig prat med noen. Har ikke venninner å gå ut med, så vil unngå å bli sittende alene for lenge. Noen som kan anbefale en plass eller tre? Lenge siden jeg har vært singel Anonymkode: 1f3fb...643 Utelivet slik du ønsker å ha det er satt på vent akkurat nå. Flere gode steder rundt vågen i Bergen blant annet Zakkariasbryggen. Men på grunn av covid restriksjonene så er det nesten umulig å kommunisere greit med andre som man ikke er en del av gruppen på. Dansing er bannlyst blant annet. Få plasser der man har live musikk. Utelivet er rimelig dødt en så lenge. Gå tett på, snakke med andre man ikke kjenner er å utsette seg for smitterisiko. Den naturlige "sjekkearena" på utesteder eksister ikke akkurat nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #4 Del Skrevet 19. juni 2021 Antiviruset skrev (36 minutter siden): Utelivet slik du ønsker å ha det er satt på vent akkurat nå. Flere gode steder rundt vågen i Bergen blant annet Zakkariasbryggen. Men på grunn av covid restriksjonene så er det nesten umulig å kommunisere greit med andre som man ikke er en del av gruppen på. Dansing er bannlyst blant annet. Få plasser der man har live musikk. Utelivet er rimelig dødt en så lenge. Gå tett på, snakke med andre man ikke kjenner er å utsette seg for smitterisiko. Den naturlige "sjekkearena" på utesteder eksister ikke akkurat nå. Men pre-korona eller post-korona vil det bli nå; No Stress Magda Vaskeriet er mine tips. Anonymkode: 0e86b...26f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #5 Del Skrevet 19. juni 2021 Takk for svar dere to. Jeg hadde mine forhåpninger om neste helg siden de nå letter på de nasjonale tiltakene, men da får jeg vente litt til Men zakariasbryggen var et godt tips å huske til bedre tider. Har dere flere? Anonymkode: 1f3fb...643 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #6 Del Skrevet 19. juni 2021 Zachen er jo strileparadis? Magda er hipt blant BI og NHH folk. Umulig å gi råd når du ikke gir noe info om hvilke mennesker du vil treffe... Anonymkode: ba771...7b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #7 Del Skrevet 19. juni 2021 Zachen og alt som ligger langs Sotrastripen (bryggen) er for harrytasser. Anonymkode: 6c537...941 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #8 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Zachen og alt som ligger langs Sotrastripen (bryggen) er for harrytasser. Anonymkode: 6c537...941 Oppblåste selvhøytidlige tulling ! Anonymkode: 7c1d4...941 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #9 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Oppblåste selvhøytidlige tulling ! Anonymkode: 7c1d4...941 Men det er jo sant. Bor på Sotra selv, aldri om jeg bruker noen av uteplassene langs Bryggen. Naboene mine treffer jeg på butikken, det holder lenge 😂 Til TS, hva slags folk vil du ha kontakt med? Anonymkode: 7d4d4...3af 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #10 Del Skrevet 19. juni 2021 Tror det fortsatt vil være krav om bordservering osv fremover, så vanlig mingling må nok man se lenge etter tror jeg. No stress har vanvittig gode drinker, ganske liten plass, veldig populær (og litt dyr), alle slags aldersgrupper (over 20). Zachen og alle de der pubene langs bryggen er ganske fæl, synes jeg, men mulig man kan komme i prat med folk lettere slike steder. Stort sett alle striler (og Arnafolk) jeg har møtt liker seg der da. Vaskeriet kan være bra om man vil ha dunk dunk musikk (var det før korona i hvert fall). Merker jeg sliter med å komme på gode utesteder for å bli kjent med andre (og generelt gode steder i det hele tatt)😅 jeg ender ofte opp på uteservering Olivia eller villani om sommeren, men det regnes jo ikke som utesteder og vet liksom ikke helt hvor lett man ender opp i samtaler med andre. Er i 30 årene selv forresten. Anonymkode: aa9ae...699 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #11 Del Skrevet 19. juni 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Takk for svar dere to. Jeg hadde mine forhåpninger om neste helg siden de nå letter på de nasjonale tiltakene, men da får jeg vente litt til Men zakariasbryggen var et godt tips å huske til bedre tider. Har dere flere? Anonymkode: 1f3fb...643 Du må nok vente lenge. Det ville ærlig talt ikke overraske meg om de kjører krav om bordservering ut året. Det er nok den aller siste restriksjonen som ryker. Anonymkode: 67b21...11f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnyonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #12 Del Skrevet 19. juni 2021 Victoria cafe&pub 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #13 Del Skrevet 19. juni 2021 Hva er striler? Anonymkode: 8b773...ebc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #14 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hva er striler? Anonymkode: 8b773...ebc https://no.wikipedia.org/wiki/Stril Anonymkode: d30f6...d61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #15 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): https://no.wikipedia.org/wiki/Stril Anonymkode: d30f6...d61 Jeg så den, men er det "bondestil", liksom? Skjønner ikke hva det vil si når det settes opp mot rockere og hipstere og annet. Anonymkode: 8b773...ebc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #16 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg så den, men er det "bondestil", liksom? Skjønner ikke hva det vil si når det settes opp mot rockere og hipstere og annet. Anonymkode: 8b773...ebc Betyr i overført betydning noen som trives bedre på country festival enn på champagne lunsj. Selvfølgelig er det forskjell på folk fra bygda, men dersom et sted er et "strile-sted" er det harry. Anonymkode: ba771...7b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #17 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men det er jo sant. Bor på Sotra selv, aldri om jeg bruker noen av uteplassene langs Bryggen. Naboene mine treffer jeg på butikken, det holder lenge 😂 Til TS, hva slags folk vil du ha kontakt med? Anonymkode: 7d4d4...3af Det er faktisk helt sant. Gikk forbi der senest i stad. Aldri om jeg hadde satt meg ned der🍻 Anonymkode: a7855...47c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #18 Del Skrevet 19. juni 2021 Victoria café, Østre, Folk og røvere, Bien snackbar, Apollon, Legal Anonymkode: 7a234...3f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #19 Del Skrevet 19. juni 2021 På Garage ble det mange one nights på meg.. Anonymkode: b1007...654 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #20 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): På Garage ble det mange one nights på meg.. Anonymkode: b1007...654 Garage er nedlagt for et par år siden... Anonymkode: ba771...7b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå