Gjest gjest1 Skrevet 10. september 2005 #1 Skrevet 10. september 2005 Jeg lurer på hva dere som trener på sats, spenst, elixia osv betaler i måneden. Varierer det fra sted til sted? Synes du at det er verdt prisen? Synes du kvaliteten er bra nok? Bra instruktører, bra apparater, får du hjelp hvis du trenger det, nok timer, nok apparater osv?
Sniglå Skrevet 11. september 2005 #2 Skrevet 11. september 2005 Jeg trener på SiB sine treningssentere i Bergen. Utstyret er helt nytt og på helt lik linje med SATS og de derre der. De har mange gode og varierte timer;spinning, step, aerobic osv. Og jeg betaler som student 600kr pr halvår, altså 100kr pr mnd! Kjempefornøyd!
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #3 Skrevet 11. september 2005 Jeg vurderte å melde meg inn i sats nå, prisene for ikke student var 299,- i innmelding og for lokalt medlemskap 469,- og nordisk 519,- i mnd. Men varierer litt til senter til senter. I tillegg kan man få rabatt hvis du jobber i et firma med sats avtale. Men prisene står på www.sats.no
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #4 Skrevet 11. september 2005 S.A.T.S er ikke verdt prisen. Uansett hvilket senter jeg er i spiller de noe utrolig dårlig bråke"musikk" (technotronoc osv.) Greit nok, jeg er med på at vi må ha musikk med fart i, men hvorfor ikke skaffe inn musikkyndige som klarer å skille klinten fra hveten? Meningen er jo at jeg skal koble av på S.A.T.S etter en slitsom dag - men hva venter meg der? Jo: hodepine - pga. de eier ikke musikkompetanse, så vi får støy isteden. I USA og Frankrike (og Sverige) har jeg trent på sentre der de spiller musikk - som virker motiverende - og ikke støyende på folk, og der har de klart å balansere volumet så folk får nytte av den i passende høytalere skreddersydd for at de ikke skal avgid direkte støy. S.A.T.S mangler behagelig mikrofoner , høytalere og lydutstyr og de har investert null i musikkutvalget. S.A.T.S radio er heller ikke noe å skryte av.
Gjest Chica Skrevet 11. september 2005 #5 Skrevet 11. september 2005 Betaler 299 i mnd for å trene på 3T. Månedsavgiften er egentlig 399, men arbeidsgiver dekker 100kr. Syns prisen er grei jeg, kan trene på alle 3T-sentrene og slipper å ha med sånn ekstra kort som må fylles ut etc som jeg måtte styre med til SATS...
Gjest @nea Skrevet 11. september 2005 #6 Skrevet 11. september 2005 Jeg trener også på 3T, og betataler 399 i måneden. Er veldig fornøyd med det tilbudet jeg har på 3T'n min, og liker at jeg har muligheten til å trene på andre 3T-sentre. Senteret nærmest meg har akkurat pusset opp, så nå er det masse flere apparater og egen kondisjonsavdeling. De fleste instruktører er veldig flinke til å motivere under timer i sal! Med tanke på at jeg investerer i helsa mi, så synes jeg ikke det er mye å betale 399 i mnd
Gjest Mito24 Skrevet 11. september 2005 #7 Skrevet 11. september 2005 Betaler 450 kroner hver måned og det suger balle. Jeg har verken behov for fellestimer eller instruktører, og dessuten er frivektene for lette for meg. Møkkasted.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #8 Skrevet 11. september 2005 Betaler 450 kroner hver måned og det suger balle. Jeg har verken behov for fellestimer eller instruktører, og dessuten er frivektene for lette for meg. Møkkasted. ← Du glemte på en måte å si hvor da..
Gjest Gjesta Skrevet 11. september 2005 #9 Skrevet 11. september 2005 Betaler 351,- hos SATS, jeg tror for nordisk mesterskap (bedriftsavtale, pluss at jeg har "gammelt" medlemsskap). Normalt sett trener jeg 3-5 ganger /uke, men for tida blir det heller lite, og timer gidder jeg ikke lenger å gå på. Så jeg vurderer å skifte til et annet senter som ligger rett nedi bakken her, for å støtte de lokale.
Cuba Skrevet 11. september 2005 #10 Skrevet 11. september 2005 Trener på Sefa jeg.. Får litt rabatt på grunn av at hvor jeg jobber, så jeg betaler rett under 300,- i måneden! Er så og si bare med på spinning, stram opp osv. da.. men har jo også fri tilgang til treningsapperatene! syns de er veldig flinke til å hjelpe og følge med.. Så trives veldig godt der!
Rannva Skrevet 11. september 2005 #11 Skrevet 11. september 2005 Er medlem på Sports Club, de har flere store sentre i området, ganske likt sats. Vi er med gjennom sambos jobb, som dekker mye. Vi betaler tilsammen 500,- i året, og treningssenter er bare en del av det vi får for den prisen.. Og jeg vil absolutt si det er verd prisen ja.
ringblomst Skrevet 11. september 2005 #12 Skrevet 11. september 2005 Betaler 439.- måneden for å trene på Elixia - men den prisen går visst opp i disse tider. Synes det er altfor dyrt, etter som jeg helst skulle hatt et form for klippekort istedenfor. Kan trene en del i noen måneder og ingenting på 2 måneder pga jobb og ferier. Selve treningssenteret er bra med timer utover hele dagen, kanskje litt lite på sen kveldstid (når jeg har tid til å trene). Enden på visen er at jeg har sagt opp avtalen.
Gjest Dilla Skrevet 11. september 2005 #13 Skrevet 11. september 2005 Jeg trener på SATS og betaler kr 404,- pr. måned. Prøver å trene 3-4 ganger pr uke og synes det er verdt pengene. Og til Gjest som klager over musikken; på "mitt" treningssenter synes jeg musikken er veldig varierende og passer for alle. Så det er helt sikkert forskjellig fra senter til senter. Jeg er i hvertfall veldig fornøyd og får også den hjelpen/veiledningen jeg trenger.
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2005 #14 Skrevet 11. september 2005 Betaler 650,- per semester for å trene på SIB sine sentre i Bergen. Prisen er det ikke noe å si på og synes stort sett de har ett godt tilbud. Bortsett fra om sommeren da - medlemskapet gjelder jo bare i semesteret. Hvertfall ett av sentrene hadde åpent i sommer men da med begrensede åpningstider og en måtte betale en relativt høy månedspris.
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2005 #15 Skrevet 11. september 2005 Betaler 420 for studentmedlemskap i SATS. Definitivt verdt det. Mange og varierte timer, fine lokaler. Alternativet hadde vært kjempebillige SIO, men det er for mange mennesker til at jeg trives der. Kø er en uting når man trener
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2005 #16 Skrevet 11. september 2005 Etter mange år som medlem på sats har jeg nå gått over til ett lite treningsstudio som heter xanadu. Der betaler jeg 340 kr i mnd. Det synes jeg er helt greit siden jeg trener såpass mye.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2005 #17 Skrevet 12. september 2005 Jeg trenger på Nautilus og betaler 260,- i månede, det syns jeg er en grei pris. Jeg får fri tilgang til svømmehallen også, apparatene er bra, fellestimene vet jeg ikke noe om for de bruker jeg ikke.
hecuba Skrevet 12. september 2005 #18 Skrevet 12. september 2005 Jeg trener på nautilus. For meg er det et bra tilbud. Er også lett tilgjengelige trenere. Vil man ha hjelp med nytt program eller kostholdsplan er det bare å gå å snakke med dem. Når man skal melde seg inn på treningssenter er det viktigste at de har de mulighetene du er mest interessert i. Hvis det f.eks. er gruppetimer du liker så hvorfor melde seg inn et sted hvor de har de mest avanserte treningsapparater. På nautilus ligger prisen på 230 kr i mnd. De har gruppetimer og du får gratis tilgang til svømmebasseng.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2005 #19 Skrevet 12. september 2005 Jeg leter også etter et senter å trene på, Nautilus lå igrunnen litt langt unna, men likte at de hadde svømmehall. Hva koster innmelding der?
hecuba Skrevet 12. september 2005 #20 Skrevet 12. september 2005 Tror ikke jeg betalte innmeldingsgebyr.. Er ikke helt sikker.. Sjekk her du. nautilus' hjemmeside
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå