AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #1 Skrevet 18. juni 2021 Vi har hatt befaring på eiendommen, snakket om ønsker og har levert tegninger med mål. Nå venter vi på tilbud fra entreprenørene. Hvor lang tid tar det normalt? Anonymkode: e51fa...760 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #2 Skrevet 18. juni 2021 Vi hørte med flere firma da vi skulle pusse opp. Vi måtte etterlyse hos alle, de drukner i arbeid for tiden så man må «mase» litt for å få tilbakemelding..... Anonymkode: 25c26...b8c 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #3 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi hørte med flere firma da vi skulle pusse opp. Vi måtte etterlyse hos alle, de drukner i arbeid for tiden så man må «mase» litt for å få tilbakemelding..... Anonymkode: 25c26...b8c Åh, så slitsomt. Jeg liker ikke å mase Anonymkode: e51fa...760 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #4 Skrevet 19. juni 2021 Jeg fikk overhodet ikke respons på en jobb jeg la ut på Mitt anbud ganske nylig. Er visst for mye å gjøre for håndverkere nå. Alle skal fikse noe nå i coronatiden, og en del utenlandske har valgt å være i hjemlandet. Det er rett og slett ikke ledige folk, og de kan velge bort de mindre attraktive jobbene. Anonymkode: 49f5e...616
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #5 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg fikk overhodet ikke respons på en jobb jeg la ut på Mitt anbud ganske nylig. Er visst for mye å gjøre for håndverkere nå. Alle skal fikse noe nå i coronatiden, og en del utenlandske har valgt å være i hjemlandet. Det er rett og slett ikke ledige folk, og de kan velge bort de mindre attraktive jobbene. Anonymkode: 49f5e...616 Tror vår er ganske attraktiv. Det er jo snakk om mange millioner. Kan ikke se for meg at de ønsker å velge det bort, men det gir mening at arbeidskraft er i hjemlandet. Anonymkode: e51fa...760
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #6 Skrevet 19. juni 2021 Som flere skriver her. Det er fullt opp med jobb,en kan velge og vrake i jobber. Vårt firma har veldig pågang på jobber. Nå lønner det seg og ta de jobbene som gir mest penger igjen. En stor jobb behøver ikke og gi mere penger til entreprenøren. Anonymkode: 0bec5...248
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #7 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Som flere skriver her. Det er fullt opp med jobb,en kan velge og vrake i jobber. Vårt firma har veldig pågang på jobber. Nå lønner det seg og ta de jobbene som gir mest penger igjen. En stor jobb behøver ikke og gi mere penger til entreprenøren. Anonymkode: 0bec5...248 Nå har entreprenørene sagt at de ønsker å gå videre med prosjektet vårt da, så de velger oss ikke bort. Men bruker dere lenger tid enn normalt å gi tilbud på alle jobber? Det kan umulig være så bra for business. Anonymkode: e51fa...760
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #8 Skrevet 19. juni 2021 Hvis de er interesserte får du tilbud innen noen dager/maks to uker (litt avhengig av om de trenger underleverandører). Du bør mase. Kan være de venter på om de får tilslaget på en mer attraktiv jobb først. Anonymkode: 76da6...8e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå