Gå til innhold

Hvor lang tid tar det før tilbud fra byggefirma?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har hatt befaring på eiendommen, snakket om ønsker og har levert tegninger med mål. Nå venter vi på tilbud fra entreprenørene. Hvor lang tid tar det normalt?

Anonymkode: e51fa...760

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi hørte med flere firma da vi skulle pusse opp. Vi måtte etterlyse hos alle, de drukner i arbeid for tiden så man må «mase» litt for å få tilbakemelding.....

Anonymkode: 25c26...b8c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi hørte med flere firma da vi skulle pusse opp. Vi måtte etterlyse hos alle, de drukner i arbeid for tiden så man må «mase» litt for å få tilbakemelding.....

Anonymkode: 25c26...b8c

Åh, så slitsomt. Jeg liker ikke å mase :( 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk overhodet ikke respons på en jobb jeg la ut på Mitt anbud ganske nylig. Er visst for mye å gjøre for håndverkere nå. Alle skal fikse noe nå i coronatiden, og en del utenlandske har valgt å være i hjemlandet. Det er rett og slett ikke ledige folk, og de kan velge bort de mindre attraktive jobbene. 

Anonymkode: 49f5e...616

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg fikk overhodet ikke respons på en jobb jeg la ut på Mitt anbud ganske nylig. Er visst for mye å gjøre for håndverkere nå. Alle skal fikse noe nå i coronatiden, og en del utenlandske har valgt å være i hjemlandet. Det er rett og slett ikke ledige folk, og de kan velge bort de mindre attraktive jobbene. 

Anonymkode: 49f5e...616

Tror vår er ganske attraktiv. Det er jo snakk om mange millioner. Kan ikke se for meg at de ønsker å velge det bort, men det gir mening at arbeidskraft er i hjemlandet. 

AnonymBruker
Skrevet

Som flere skriver her. Det er fullt opp med jobb,en kan velge og vrake i jobber.  Vårt firma har veldig pågang på jobber. Nå lønner det seg og ta de jobbene som gir mest penger igjen. En stor jobb behøver ikke og gi mere penger til entreprenøren. 

Anonymkode: 0bec5...248

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Som flere skriver her. Det er fullt opp med jobb,en kan velge og vrake i jobber.  Vårt firma har veldig pågang på jobber. Nå lønner det seg og ta de jobbene som gir mest penger igjen. En stor jobb behøver ikke og gi mere penger til entreprenøren. 

Anonymkode: 0bec5...248

Nå har entreprenørene sagt at de ønsker å gå videre med prosjektet vårt da, så de velger oss ikke bort. Men bruker dere lenger tid enn normalt å gi tilbud på alle jobber? Det kan umulig være så bra for business. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis de er interesserte får du tilbud innen noen dager/maks to uker (litt avhengig av om de trenger underleverandører). Du bør mase. Kan være de venter på om de får tilslaget på en mer attraktiv jobb først. 

Anonymkode: 76da6...8e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...