Gå til innhold

Er jeg for stygg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt lyst til å være sammen med jenter men ingen vil. Har prøvd å snakke med dem, sender meldinger men de behandler meg som luft. Veldig inhumant egentlig.  Jeg har spurt jenter om sex men ingen har sagt ja. 

Betyr det at jeg er for stygg for jenter?

Anonymkode: a34fd...f5e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke for stygg, men du bør nok jobbe med personlighet og fremtoning.

Anonymkode: 443dc...d0f

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om det har kommet noen regel mot å si at man tror innlegg er laget for å trolle, så jeg skal ikke gjøre det.

Anonymkode: 6771f...851

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det tror jeg ikke 😊 Men det kan virke som om du ikke er så god sosialt? Dette må alle trene på, og alle blir avvist i løpet av livet!

Du sier du har spurt jenter om sex, gjør du dette veldig direkte? Dette kan være litt mye for alle, du må ta det litt roligere. Når du tenker deg om, pleier du å være for frempå, eller for sjenert når du møter jenter i det virkelige liv? Er du annerledes på nett enn i det virkelige liv? :) 

Anonymkode: 85909...112

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg vet ikke om det har kommet noen regel mot å si at man tror innlegg er laget for å trolle, så jeg skal ikke gjøre det.

Anonymkode: 6771f...851

Fin fornærmelse å kalle livet mitt troll. 

Jeg er klar over at livet mitt har vært uvanlig men det gjør meg ikke til et troll. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er klar over at livet mitt har vært uvanlig men det gjør meg ikke til et troll. 

De mener nett troll, noen som skriver løgn på nett. Det er typisk KG om en tråd virker utrolig. 

Anonymkode: 7b9dd...c5f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De mener nett troll, noen som skriver løgn på nett. Det er typisk KG om en tråd virker utrolig. 

Anonymkode: 7b9dd...c5f

Det er ikke utrolig at en mann er jomfru og blir avvist. Hvertfall ikke i disse dager. 

AnonymBruker
Skrevet

Det som selvsagt er uvanlig er å gå rundt og spørre jenter om å ha sex. Feil nummer 1.

Når du sier de behandler deg som luft, så er nok årsaken ofte denne feilen, eller hvordan du nærmer deg dem, og ikke hvordan du ser ut - vil jeg tro, basert på det lille du skriver.

Feil nummer to er å føle det er inhumant at jentene ikke snakker med deg, da er det fort gjort å sette seg i incel-offer-rollen. Det er det verste du kan gjøre.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Altså, man spør jo ikke folk direkte om de vil ha sex før man er blitt kjent med de...

Det har nok ikke så mye med utseende ditt å gjøre, heller med den sosiale biten. Man må bli kjent og det må være kjemi osv. Det er mer komplisert enn i barnehagen der man spurte skal vi være kjærester.

Anonymkode: 470c6...952

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kombinasjonen av å bli behandlet som luft samtidig som du spør mange jenter om sex, sier vel i grunn sitt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kombinasjonen av å bli behandlet som luft samtidig som du spør mange jenter om sex, sier vel i grunn sitt.

Har bare spurt én om sex. De andre 5 jentene jeg har likt har bare behandlet meg som luft. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er dem sosiale koden du ikke har knekket. Og så har du begynt å slite med selv tillit. Og mulig du også går etter jenter du ikke har noe til felles med. Du skriver ikke hvor gammel du er, men du virker litt umoden. Prøv å få med deg hva de som er populære gjør. Om du ser deg litt rundt vil du se at man ikke må være veldig pen for å  være populær, men du må vite hva du kan snakke om og generelt hvordan å omgås med kvinner.

Anonymkode: e0cb4...97a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje? Det kan jo ikke vi vite, vi aner jo ikke hvordan du ser ut.

Anonymkode: ee2d1...c5b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Kanskje? Det kan jo ikke vi vite, vi aner jo ikke hvordan du ser ut.

Anonymkode: ee2d1...c5b

Noen sier jeg ser ut som en modell. Kan hende de løy da. 

AnonymBruker
Skrevet

creepy personlighet sikkert

Anonymkode: 74190...6bd

• Liker 1
Gjest loveli
Skrevet (endret)

Trodde dette var enda en bildetråd. Pustet lettet ut da jeg slapp å rapportere enda en av dem. 🤣🤣🤣

Kjære TS, det er ikke sikkert du er for stygg. Men har du glimt i øyet? Gir du av deg selv? Er du god til å være en aktiv lytter?

Man spør ikke om sex. Kanskje du burde lese deg opp på hva jenter liker?

Endret av loveli
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du TS?

Anonymkode: 0e94f...018

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ingen jenter har sex. Sex er for modne kvinner, ikke små jenter.

Tror kanskje første steg for å finne kjærligheten er å endre språket ditt. Finnes ikke noe mer turn off en enn mann som kaller seg selv for «gutt 30» eller lignende, og som ser etter en «jente». 

Anonymkode: 91d26...bd6

AnonymBruker
Skrevet

Du har laget slike tråder før slutt! Du heter Ole, mellomnavn begynner på S, etternavnet ditt begynner på O.

Anonymkode: 1bcca...2d6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor gammel er du TS?

Anonymkode: 0e94f...018

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Absolutt ingen jenter har sex. Sex er for modne kvinner, ikke små jenter.

Tror kanskje første steg for å finne kjærligheten er å endre språket ditt. Finnes ikke noe mer turn off en enn mann som kaller seg selv for «gutt 30» eller lignende, og som ser etter en «jente». 

Anonymkode: 91d26...bd6

Jeg er 21….

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...