Gå til innhold

Kjole fra Ellos

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Jeg synes denne kjolen fra Ellos er kjempefin, men lurer på hva dere andre synes om den?  Den blir bare billigere og billigere så da blir jeg litt skeptisk. Jeg har ikke sånn kjempegod råd, så derfor jeg er litt usikker. 

b (2).jpeg

b (1).jpeg

b.jpeg

Anonymkode: 71e3e...e36

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes den var veldig fin😊

Anonymkode: a173e...cbb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Regner med at den er laget i polyester og at det gjør mye med prisen, men den var fin og hvis du liker den, kjør på! Vil tro man trenger å være ganske langbeint for å se bra ut i en slik bare. 

Anonymkode: b1ab1...90c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har litt å si hva slags stoff det er , ellers fin. 

Anonymkode: 5d41b...609

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke den var fin, ikke noe jeg ville brukt penger på, billig eller ei. Men om du liker den burde du kjøpe den.

Anonymkode: ac5ca...f3e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Den kostet 899,- men er satt ned 20%, 30% og nå er den satt ned 40%. Lurer jo litt på hvorfor de ikke får solgt den. 🤔

AnonymBruker
Skrevet

hvorfor skal du egentlig "bry deg" om hva alle andre tenker? :nisse: 

Anonymkode: 6bd01...b19

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor bruker du julenissesmiley midt i juni? Er det varemerket ditt? Ser en anonym, bruker det stadig vekk, men vet jo ikke om dere er samme person. Ikke ment som kritikk, syns bare det er litt artig. 

Anonymkode: c8009...54a

• Liker 5
Skrevet

Ååå! 😮 Har den lommer?! Kjøp den! 😄 Synes den er veldig fin.

Tror den synker i pris fordi det ikke er en typisk sommerkjole. Ikke fordi den er dårlig 😊 Ellos sender med retur lapp de tror jeg? Skal ikke være så vanskelig å få byttet den om du ikke liker den.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor bruker du julenissesmiley midt i juni? Er det varemerket ditt? Ser en anonym, bruker det stadig vekk, men vet jo ikke om dere er samme person. Ikke ment som kritikk, syns bare det er litt artig. 

Anonymkode: c8009...54a

min favoritt-emojii. 

dessuten er det greit å spre litt juleglede året rundt... 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig syns ikke den var fin i det hele tatt, men om du liker den så betyr jo ikke min mening noe 🤷🏼‍♀️ 

Anonymkode: febdd...a88

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes den var direkte stygg egentlig :P trodde først den var laget av skinn. Dessuten er ikke polyester min stil. Miljøskadelig og ekkelt å gå med.

Anonymkode: 9345f...16a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

"bry meg"? Tja, ikke for noen annen grunn enn at det er vanlig å spørre en venninne "hva synes du om denne kjolen? ", men i mangel på det så spør jeg her istedenfor. 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Takk for svar. Den kostet 899,- men er satt ned 20%, 30% og nå er den satt ned 40%. Lurer jo litt på hvorfor de ikke får solgt den. 🤔

Helt normalt med salg, betyr ikke det er noe galt.

Jeg tipper den er varm da og i polyester etc, så den puster ikke.

Anonymkode: 21d66...33a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns den var fin og kunne glatt kjøpe den selv. Er veldig rund så da føler jeg ikke den passer meg. Men kjøp den om du liker den TS. Dem setter ned priser på mye så ikke tenk på det. 

Anonymkode: 36d4a...a5c

Skrevet

Ikke min smak.

AnonymBruker
Skrevet

Den kjolen vil få de fleste til å se litt "bomsete" ut tror jeg, men er du høy og tynn går det nok bra.....  

Anonymkode: c1b65...60b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...