AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #1 Del Skrevet 18. juni 2021 Jeg liker Taylor Swift, men foretrekker mannlige musikere. Noen som har tips til mannlige musikere som spiller omtrent lik musikk som Taylor Swift? Anonymkode: b4f2f...5a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #2 Del Skrevet 18. juni 2021 Jeg lytter allerede til Ed Sheeran. Anonymkode: b4f2f...5a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #3 Del Skrevet 18. juni 2021 Jeg liker The Weeknd veldig godt Anonymkode: 6dbac...3b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #4 Del Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg lytter allerede til Ed Sheeran. Anonymkode: b4f2f...5a6 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg liker The Weeknd veldig godt Anonymkode: 6dbac...3b8 OK musikere, elsker sounden deres, men hvis det er tekstene du liker, så er ikke disse i nærheten av Swift. Må jo nevnes at Paul McCartney fremdeles gir ut musikk. Alexi Murdoch er også ganske god syns jeg, sjansen er stor for at du har hørt noen av låtene hans ettersom de ofte brukes i filmer og tv-serier. Anonymkode: 143d4...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #5 Del Skrevet 18. juni 2021 Hva med han som covret hele 1989 albumet? Anonymkode: 35278...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #6 Del Skrevet 18. juni 2021 Hvorfor foretrekker du mannlige musikere? Anonymkode: e52f9...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #7 Del Skrevet 19. juni 2021 22 hours ago, AnonymBruker said: Jeg liker The Weeknd veldig godt Anonymkode: 6dbac...3b8 16 hours ago, AnonymBruker said: OK musikere, elsker sounden deres, men hvis det er tekstene du liker, så er ikke disse i nærheten av Swift. Må jo nevnes at Paul McCartney fremdeles gir ut musikk. Alexi Murdoch er også ganske god syns jeg, sjansen er stor for at du har hørt noen av låtene hans ettersom de ofte brukes i filmer og tv-serier. Anonymkode: 143d4...14a Tusen takk til begge. 16 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor foretrekker du mannlige musikere? Anonymkode: e52f9...76b Jeg foretrekker stemmen til menn. TS Anonymkode: b4f2f...5a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #8 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tusen takk til begge. Jeg foretrekker stemmen til menn. TS Anonymkode: b4f2f...5a6 Enig. Det finnes knapt en kvinnevokal jeg finner det verdt å lytte til. Anonymkode: ec9a8...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå