AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #1 Skrevet 18. juni 2021 Her om dagen var jeg på treningssenteret og la merke til en veldig pen kvinne. Tror hun var ganske ung. Veltrent kropp, stor rumpe og hele den pakka der, det som er populært nå til dags som du ser mye av på instagram. Jeg la også merke til at mange av mennene så på henne, både de unge og de eldre. Jeg valgte å ikke se på henne fordi jeg tenkte at hun kanskje allerede var ukomfortabel pga alle mennene. Jeg er ikke pen og sto sist i køa når utseende ble utdelt. Egentlig er jeg glad for det for da slipper jeg denne uønskede oppmerksomheten, ingen glor på meg. Ser for meg at denne typen jenter får MYE oppmerksomhet. Meldinger, henvendelser, tilbud om diverse og mange blikk. Ikke minst blir dere behandlet bedre av menn på alle måter. Hvordan føles det og hvordan er det? Er det ukomfortabelt eller syns dere det er fint? Anonymkode: 9c497...905 5
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #2 Skrevet 18. juni 2021 Jeg kjenner godt en jente som er utrolig pen. Alt er så perfekt på henne. Fotogen er hun også. Hun sier at hun liker oppmerksomheten, og at hun blir glad for at andre syns hun er pen. En venninne av meg, som også er utrolig pen, sliter med sosial angst og føler seg ofte stygg. Hun sier hun ikke liker oppmerksomheten og det gjør henne stressa og trigge angsten hennes. Så man reagerer nok forskjellig på det. Jeg er glad for at jeg er normalt pen, og jeg liker ikke oppmerksomhet pga sosial angst selv. Det viktigste er uansett hvordan du er innvendig. Det skinner alltid igjennom. Anonymkode: e36a8...84b 5
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #3 Skrevet 18. juni 2021 Verre enn å være vakker er å få høre at man er stygg!!! Anonymkode: d3b80...7eb 7
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #4 Skrevet 18. juni 2021 Noen jenter har vært interessert i meg pga utseende (jeg kjente dem ikke). Var egt ubehagelig hvertfall når man ikke er interessert tilbake. Jeg har også likt jenter pga utseende og kanskje er det derfor de avviste meg siden det blir ubehagelig for dem. Har aldri vært med en jente så vet ikke hvordan de tenker. Mitt utseende har i hvertfall ikke hjulpet meg til å ha sex. Anonymkode: beba1...169
Lacy Skrevet 18. juni 2021 #5 Skrevet 18. juni 2021 (endret) Menn gir meg ofte oppmerksomhet for utseendet mitt, særlig i jobbsammenheng og på byen, da jeg ikke er så trent. Det er slitsomt. Ikke å få oppmerksomhet av folk med sosiale antenner, men å få oppmerksomhet av de som ikke har det. For min del har det ofte resultert i at jeg overanalyserer meg selv, hva jeg kan gjøre og ikke. Følt meg dritt fordi jeg er så 'jævla' pulbar. Man føler at man ser ut som en prostituert. Jeg har ikke bedt om det? Om å få høre at jeg er noens drømme ons, at jeg har de fineste sugeleppene som finnes, at noen sliter med å holde bulen i buksa ute av syne når jeg går forbi. Til slutt blir man veldig skeptisk til det meste. Jeg kan forestille meg at denne jenta kan føle seg som et skikkelig kjøttstykke, og det er ikke så koselig 🙄 Best med de menn som sender over et vennlig smil, som kan føre normale samtaler, bare si hei... Det er så mange måter å gi noen oppmerksomhet på, som faktisk er hyggelige 😊 Endret 18. juni 2021 av Lacy Skrivefeil 9
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #6 Skrevet 18. juni 2021 Jeg var ganske pen da jeg var yngre (nå er jeg over 30 og veier litt mer). Litt stress med mye oppmerksomhet, men syns det har vært digg å automatisk få mange vennlig innstilt til meg på jobb f.eks. Mannsdominert yrke. 😄 Så har jeg hatt mange deilige romanser med kjekke menn, og nytt hvert sekund av å være ung og vakker 🤩 Anonymkode: d5415...e70 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #7 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Her om dagen var jeg på treningssenteret og la merke til en veldig pen kvinne. Tror hun var ganske ung. Veltrent kropp, stor rumpe og hele den pakka der, det som er populært nå til dags som du ser mye av på instagram. Jeg la også merke til at mange av mennene så på henne, både de unge og de eldre. Jeg valgte å ikke se på henne fordi jeg tenkte at hun kanskje allerede var ukomfortabel pga alle mennene. Jeg er ikke pen og sto sist i køa når utseende ble utdelt. Egentlig er jeg glad for det for da slipper jeg denne uønskede oppmerksomheten, ingen glor på meg. Ser for meg at denne typen jenter får MYE oppmerksomhet. Meldinger, henvendelser, tilbud om diverse og mange blikk. Ikke minst blir dere behandlet bedre av menn på alle måter. Hvordan føles det og hvordan er det? Er det ukomfortabelt eller syns dere det er fint? Anonymkode: 9c497...905 Hvor trener du? Hvilket senter liksom? Kanskje vi snakker om samme person😍 Anonymkode: 0d94d...49a
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #8 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor trener du? Hvilket senter liksom? Kanskje vi snakker om samme person😍 Anonymkode: 0d94d...49a "Ei pen jente på trenings studio" og du veit hvem hun er?? Anonymkode: 8cf03...bac 30
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #9 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg var ganske pen da jeg var yngre (nå er jeg over 30 og veier litt mer). Litt stress med mye oppmerksomhet, men syns det har vært digg å automatisk få mange vennlig innstilt til meg på jobb f.eks. Mannsdominert yrke. 😄 Så har jeg hatt mange deilige romanser med kjekke menn, og nytt hvert sekund av å være ung og vakker 🤩 Anonymkode: d5415...e70 Du er i 30 årene? Er det "over" da? 😕 Anonymkode: 8cf03...bac 4
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #10 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Du er i 30 årene? Er det "over" da? 😕 Anonymkode: 8cf03...bac Absolutt ikke. Jeg gikk ikke så mye ut i midten og slutten av tyveårene men når jeg gikk ut på byen som 30-åring fikk jeg masse oppmerksomhet. Er i førtiårene nå og føler meg penere nå, er fortsatt slank og har mer markerte trekk i ansiktet. Men jeg holder meg mye for meg selv og er ganske avvisende mot folk så hvordan det ligger an på sjekkkemarked vet jeg ikke😄 Anonymkode: 0df62...fbb 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #11 Skrevet 19. juni 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: Du er i 30 årene? Er det "over" da? 😕 Anonymkode: 8cf03...bac Ikke nødvendigvis, men nå bryr jeg meg ikke så mye om utseendet som før 😅 Men er nok vekten som har mest å si, fått lubbent fjes med 70 kg på 170 cm 😳 Anonymkode: d5415...e70
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #12 Skrevet 19. juni 2021 Jeg er ganske average men har ikke hatt mangel på menn som sikler og sier jeg er vakker og slikt. Man trenger ikke være typisk VAKKER for å få oppmerksomhet for utseendet. Ulike menn liker ulike damer. Anonymkode: 403a4...0ac 12
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #13 Skrevet 19. juni 2021 Vi menn er programert til å jakte, og da selvfølgelig utkikk etter best mulig bytte. Ser jeg en veldig pen jente, så klarer jeg ikke å la være å prøve meg. Det er sånn vi er. Det varierer hvor hardt jeg prøver. Noen tilfeller slenger jeg bare ut «Så deilig du er da, pule?», mens andre ganger går jeg mer seriøs til verks og oppfører meg som en gentleman. Anonymkode: a03a1...a9a 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #14 Skrevet 19. juni 2021 Jeg har aldri vært klassisk vakker, og heller ikke brukt tid på sminke og klær i mitt liv. Men jeg har noen spesielle trekk og i kombinasjon med en temmelig sprudlende personlighet. Jeg har skjønt etterhvert at det får folk til å oppfatte meg som vakker, selv om jeg ikke selv ser det samme i speilet. Dette har pågått hele livet og ikke avtatt med alder, selv om jeg nå er over 50. Da jeg var yngre, syntes jeg all oppmerksomheten var veldig ubehagelig, sikkert fordi jeg var usikker og syntes det var vanskelig å sette grenser. Med årene har jeg lært meg å sette pris på alle blikkene og ta det som en egoboost på dårlige dager. Jeg framstår nok også mer selvsikker og klarer fint å unngå de mer ubehagelige framstøtene, ved å være i forkant og tydeliggjøre tidlig at jeg ikke er tilgjengelig for slibrige forslag. Det kan altså være både på godt og vondt, men lærer man seg å takle oppmerksomheten, kan man snu den til noe positivt for seg selv og for andre. Anonymkode: 9d2db...e74 4
Lacy Skrevet 19. juni 2021 #15 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi menn er programert til å jakte, og da selvfølgelig utkikk etter best mulig bytte. Ser jeg en veldig pen jente, så klarer jeg ikke å la være å prøve meg. Det er sånn vi er. Det varierer hvor hardt jeg prøver. Noen tilfeller slenger jeg bare ut «Så deilig du er da, pule?», mens andre ganger går jeg mer seriøs til verks og oppfører meg som en gentleman. Anonymkode: a03a1...a9a Men tenker du ikke på hvordan det føles når dét er det en person sier til deg? Hva er liksom forskjellen på hun som blir spurt om å pule fordi hun er deilig, og hun som får gentleman-versjonen? Jeg bare spør 😊 4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #16 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er ganske average men har ikke hatt mangel på menn som sikler og sier jeg er vakker og slikt. Man trenger ikke være typisk VAKKER for å få oppmerksomhet for utseendet. Ulike menn liker ulike damer. Anonymkode: 403a4...0ac Dette. Jeg er helt gjennomsnittlig og kanskje ikke det engang men måtte altså jevnlig løpe hjem fra byen da jeg var der. Jeg får mye oppmerksomhet på grunn av utseendet og føler meg ofte behandlet som et kjøttstykke. Jeg ser ikke på meg selv som pen i det heletatt men har kanskje noe trekk som faller i smak hos enkelte. Jeg er dessuten langvarig singel så det er sikkert en del menn som oppfatter meg som "på markedet" også når jeg overhode ikke var på utkikk. Mine veldig pene venninner blir ikke jaktet på i samme grad for jeg tror menn skremmes at utseendet deres. De er heller ikke ensomme og tilbringer ikke så mye tid alene. De fleste er også i forhold mesteparten av tiden. Anonymkode: 94bb2...8e2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #17 Skrevet 19. juni 2021 Får mye oppmerksomhet og mye av det er uønsket.. Værste jeg vet er plystring, det er så jævlig harry og irriterende. Menn som tar ned vinduene fra bil og roper noe slibring osv. Fått min del av det der, og det er faktisk ikke hyggelig i det hele tatt. Kan være koselig med oppegående menn som bare smiler på en hyggelig måte osv, men å bli glodd ned er ikke like gøy! Har fått barn, men ser ikke ut som jeg har det. Er 27 år og for ikke lenge siden plystret noen og sa "sexy mama" mens jeg trillet barnevognen.. Direkte kvalmt. Anonymkode: 40666...dfe 4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #18 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vi menn er programert til å jakte, og da selvfølgelig utkikk etter best mulig bytte. Ser jeg en veldig pen jente, så klarer jeg ikke å la være å prøve meg. Det er sånn vi er. Det varierer hvor hardt jeg prøver. Noen tilfeller slenger jeg bare ut «Så deilig du er da, pule?», mens andre ganger går jeg mer seriøs til verks og oppfører meg som en gentleman. Anonymkode: a03a1...a9a Jeg skjønner hva du mener, men du står faktisk i veien for at jeg vil jakte selv, på de mennene jeg liker selv. Mange av de forstår ganske enkelt ikke at de bare står i veien, og at de gir meg den samme følelsen som at hvis en eller annen pakkis med brylkrem skulle stanset dem. Like turn off. Anonymkode: 7ad3e...b73
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #19 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Får mye oppmerksomhet og mye av det er uønsket.. Værste jeg vet er plystring, det er så jævlig harry og irriterende. Menn som tar ned vinduene fra bil og roper noe slibring osv. Fått min del av det der, og det er faktisk ikke hyggelig i det hele tatt. Kan være koselig med oppegående menn som bare smiler på en hyggelig måte osv, men å bli glodd ned er ikke like gøy! Har fått barn, men ser ikke ut som jeg har det. Er 27 år og for ikke lenge siden plystret noen og sa "sexy mama" mens jeg trillet barnevognen.. Direkte kvalmt. Anonymkode: 40666...dfe La meg gjette: Du bor på bygda eller østkanten? Det der høres ut som blodharry norske menn eller innvandrermenn. Oppegående menn driver ikke på sånn. Uansett hvordan man ser ut. Anonymkode: bdd68...6ec 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #20 Skrevet 19. juni 2021 Jeg er pen med fint fjes, langt tjukt hår, former og store pupper. Jeg er vant til at menn blir betatt av meg og forelska i meg, og iblant også kvinner. Jeg er mest interessert i å være i forhold, og har stort sett vært det så det er litt unødvendig på et vis. Byen går jeg nesten ikke på lenger. Men innboks etc er visst det nye byen, ifølge noen. Jeg får både slibrige hilsener og veldig søte. Og oppmerksomhet irl. En del kvinner synes jeg er kul, andre damer tror jeg skal stjele mennene deres eller de er bare misunnelig fordi jeg ser bra ut og er ekkel mot meg. Jeg er hyggelig mot alle, så om folk ikke liker meg, tenker jeg det er deres tap. Jeg har lett for å vekke menns interesse romantisk. Men på sikt tar forholdene mine slutt fordi jeg av personlighet er veldig sær. Nå dater jeg en kjekk mann som også er veldig sær, så kanskje det blir klaff nå? 😄 Anonymkode: a9845...6c0 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå