Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har erfaring med pudendal-bedøvelse? Evt i kombinasjon med epidural?

Anonymkode: 2bb56...a99

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk det andre fødsel. Hadde fått epidural, men merket ingen effekt av den. Pudentalen syntes jeg var ganske ubehagelig å få satt, kjente mye mer til det enn da de satte epiduralen i ryggen. I tillegg syntes jeg ikke den hadde noe lindring den heller. Akkurat det var jeg forberedt på, for den har ikke effekt opp mot 50 prosent av gangene. En venninne sa hun hadde veldig god effekt av den, så man kan jo være heldig. 

Anonymkode: 68cf4...d0b

Skrevet

Jeg hadde epidural som ikke fungerte, ble lovet at pudenal skulle hjelpe. Var helt grusomt å få den satt, kjentes som om hun klippet egglederne mine ti ganger hver.. Vet helt ærlig ikke om det hjalp da den ble satt rett før pressriene kom. Pressriene og pressingen var en drøm i forhold til resten av fødselen i hvertfall 😅

AnonymBruker
Skrevet

Veldig vond å få satt, fungerte ikke. Vil ikke ha neste gang. 

Anonymkode: 23391...f7d

AnonymBruker
Skrevet

Jævlig å få satt, mye verre enn pressrier og alt. Og funket null. Helt latterlig, skal ALDRI ha det igjen.

Anonymkode: a2a4f...637

AnonymBruker
Skrevet

Funket veldig bra her. Ikke vond å få satt, og jeg kjente ingenting av det der nede. Kjente pressriene som normalt, men ingenting annet nedentil.

Anonymkode: 5d1ec...dd3

AnonymBruker
Skrevet

Funket bra her også - og kjente ikke noe særlig til at den ble satt.

Anonymkode: 044a4...bad

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er veldig dårlig opplæring mtp å sette den i Norge.. tydeligvis.. siden flere ikke har hatt effekt + den var vond å sette..

Anonymkode: 1a2c5...fd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...