Gå til innhold

Beste familiebil som ikke er dritdyr?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Beste familiebil (stasjonsvogn/SUV) som ikke er dritdyr? Gjerne bruktbil.
Driftssikker, til familie på ca. 4, god plass i bagasjerommet til barnevogn, reiseseng osv..?

Noen som har en familiebil de er fornøyd med?

Anonymkode: ce967...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vi hentet i går en Mitsubishi outlander hev 2017 modell, kjøpt brukt hos forhandler til 260.000, gått 70.000 km. Kan ikke uttale meg mye, men kjørte den 600 km hjem i går og den var en drøm, er også romslig og er høy så man har god oversikt.

Anonymkode: d82c5...e11

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skoda Superb stasjonsvogn. Den har plass til ALT og da mener jeg alt, til og med med sjåfør på 2meter kan det sitte en voksen i baksetet. Bagasjeplassen er også helt sykt bra. Anbefales sterkt. 

Anonymkode: 92792...7f9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Akkurat kjøpt ny bil nå, prøvde veldig mye forskjellig. Et av hovedkriteriene var god plass i baksetet og god plass i bagasjen. Pga barneseter, og hundebur pluss barnevogn og bagasje. Vi endte opp med Passat. Vi har også hatt Passat før, var veldig åpne for noe nytt nå, men det ble jaggu Passat. Stort sett alle de andre bilene vi så på som skulle ha god plass hadde enten stor plass i baksetet og lite bagasjerom, eller stort bagasjerom og lite og trangt i baksetet. Passaten var en av de eneste bilene som hadde begge deler. Gode er de å kjøre og. Det er vel en grunn til at veldig mange sivilbiler faktisk har vært Passat. Og prisen på dem er veldig grei

Anonymkode: 9e910...86a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp kjøpt meg Peugeot 508, veldig fornøyd med plassen 😊 den er også ganske rimelig i pris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Skoda Superb stasjonsvogn. Den har plass til ALT og da mener jeg alt, til og med med sjåfør på 2meter kan det sitte en voksen i baksetet. Bagasjeplassen er også helt sykt bra. Anbefales sterkt. 

Anonymkode: 92792...7f9

Skriver under på denne. Skoda Superb stasjonsvogn er genial bil.

Anonymkode: 9fa29...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Brukt outlander her også, veldig god plass. Tvillingvogn med bagdeler, 2 babystoler og stor ukeshandling gikk helt fint.

Outlander om du vil ha suv, ellers superb. 

Anonymkode: 1826a...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som har/har hatt Skoda Yeti?😅

Anonymkode: ce967...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Audi Etron men den er dyr, dessverre🙈❤️

Anonymkode: 9f808...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Skoda octavia har vi. Vi så på superb men var ikke innenfor budsjett. Den er hakket større og dyrere. Synes man får mye bil og kvalitet for pengene med Skoda. Har aldri vært særlig feil annet enn at slitedeler må byttes heller, så veldig fornøyd 😊 men dersom du har råd og trenger mye plass ville jeg gått for superb. Særlig med større barn i baksetet får de bedre plass enn i octavia. 

Anonymkode: 097ea...875

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvemsomhelst

For to år siden byttet jeg bil. Jeg trenger en stor bruksbil og var ikke mulig å finansiere en ny.  Jeg byttet inn og betalte 100000 imellom for å få den Peugeot 5008 fra 2014 jeg ville ha, den var priset til 180.000og hadde gått 90000 km.

grei bil for meg, og også til en stor familie siden den er en 7-seter.  Er veldig fornøyd med den bilen.  Den er like gullegod som den vwTouranen jeg hadde før en gang. Stor plass, kan kjøre skrot og skrammel uten tilhenger,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passat er fin til familie og to store hunder på tur :) Billigere enn mange av de andre å reparerer også, visstnok.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Skoda er vi superfornøyde med!

Familie på 4

Anonymkode: b1165...9e8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Volvo XC90 er den beste bilen vi noen gang har hatt. Litt dyr, men verdt det

Anonymkode: 45bb7...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 hours ago, AnonymBruker said:

Skriver under på denne. Skoda Superb stasjonsvogn er genial bil.

Anonymkode: 9fa29...5b2

Enda en stemme til Superb herfra, den bærer virkelig rett navn. Vært ekstremt sikker i drift og kun hatt slitedeler som måtte skiftes. Når det har vært noe, har verkstedregningene i tillegg uten unntak vært langt lavere enn forventet. Vi hadde Ford tidligere og der var det omvendt... 

Octavia har litt mindre plass i baksetet og baggasjerommet, men tror fremdeles det skal være stort nok til de fleste behov 

Anonymkode: 92568...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...