Gå til innhold

Var på jobbintervju, de prøvde å fortelle meg om "goder"...hva er dine goder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var nylig på et intervju, lønnen var litt lav. Grei jobb som hører til min utdannelse, så startet han med å si at jeg fikk jo mange goder. Som julebord!! Herregud.

Det er ingen gode, jeg måtte le.

Goder er en fordel en ansatt har, dette må jo den ansatte selv bestemme hva er.

For meg er det fleksitid, få fridager/jobbe inn til fridager. Ta en fri uke av og til. :) 

Du?

Anonymkode: 32bf4...6d5

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fleksitid, mulighet for å opparbeide meg avspaseringstid og overtidsbetaling hvis jeg må jobbe ekstra. Jeg har også en ekstra fridag i jula og 2 timer treningstid pr uke. Det synes jeg er bra!

Anonymkode: ec155...b0f

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke komme på en eneste gode 😂

Anonymkode: 6f9af...439

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har fleksitid, mulighet for å opparbeide meg avspaseringstid og overtidsbetaling hvis jeg må jobbe ekstra. Jeg har også en ekstra fridag i jula og 2 timer treningstid pr uke. Det synes jeg er bra!

Anonymkode: ec155...b0f

Synes treningstiden var den beste goden din :) Om du får lov til å gå 2t før en gang i uken til å trene på senter.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Gratis te og kaffe, det er det hele. 

Anonymkode: b0c1e...5c4

• Liker 4
Skrevet

Relativt fri tilgang på blyanter og viskelær :)

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Mulighet for å jobbe opp for avspasering. Gratis kaffe😂 det er vel det hele (og jeg drikker ikke kaffe😅)

Men med min manglende utdanning og jobbmarkedet som det er, så er jeg bare lykkelig for å ha en fast, trygg jobb jeg. 

Anonymkode: 5da64...1fd

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Fleksitid, og mulighet til å styre den selv.

Refundert treningsutgifter på 3.000,- per år. 

Veldig god kantine.

Sommerfest og julebord er jo vanlig, men bedriften jeg jobber i slår på stortromma når det er fest - en ordentlig treretters, åpen bar, skikkelig musikkarrangement. Vi får som regel en ordentlig julegave også.

Beste goden er vel egentlig at ledelsen har veldig høy tillit til ansatte, og at vi styrer veldig mye selv med fleksitid, hjemmekontor etc. så lenge jobben blir gjort. De er også veldig hensynsfulle og romslige mtp. svangerskap, sykemeldinger og slikt. 

Anonymkode: d9ba3...c73

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

At jeg har en jobb er et gode + lønn😅

Anonymkode: 72e92...29b

• Liker 5
Skrevet

Ingen. Men det veies opp av den pene kokka som jobber der🤭

AnonymBruker
Skrevet

Avspasering, fleksitid, gratis te og kaffe, tilgang til treningsrom (ligger dessverre ikke i vårt bygg men 1,5 km unna, annen avdeling). 

De to første veier opp for at lønna ikke er all verden.

Anonymkode: 8bc54...b3d

AnonymBruker
Skrevet

Julebord ser jeg på som et onde😅

Vi har fleksitid, kan spare opp timer til avspasering og betalt overtid. Nokså enkelt å få fri når man ønsker. Får rundt 50.000 i året i bonus når det går bra med bedriften (men lønna er litt under gjennomsnittet så det jevner seg vel ut). Har 1 time i uka til trening. Kake på fredager. 

Anonymkode: 3db21...7f8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Julebord ser jeg på som et onde😅

Vi har fleksitid, kan spare opp timer til avspasering og betalt overtid. Nokså enkelt å få fri når man ønsker. Får rundt 50.000 i året i bonus når det går bra med bedriften (men lønna er litt under gjennomsnittet så det jevner seg vel ut). Har 1 time i uka til trening. Kake på fredager. 

Kake på fredager? 🤣

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har treningsrom, kaffe og te, fleksibel arbeidstid, betalt telefon og bredbånd, julebord og sommerfest, , halve dager i romjula (og fri jul- og nyttårsaften). Men viktigst for meg er at pensjonsordningen er god, tror ikke de fleste er bevisst nok på hvor mye penger dette egentlig utgjør over et langt arbeidsliv! 

Anonymkode: fb2a2...1b8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Null og niks og ingenting. Jobber i kommunen.

Anonymkode: fa309...7bf

• Liker 4
Skrevet (endret)

Goder for meg:

Subsidiert lunsj/kantine

Betalt lunsjpause

Fleksitid

Bonus

Internett hjemme

Treningstid

Altså julebord…🤡😂😂

Endret av Rotemor
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi har treningsrom, kaffe og te, fleksibel arbeidstid, betalt telefon og bredbånd, julebord og sommerfest, , halve dager i romjula (og fri jul- og nyttårsaften). Men viktigst for meg er at pensjonsordningen er god, tror ikke de fleste er bevisst nok på hvor mye penger dette egentlig utgjør over et langt arbeidsliv! 

Anonymkode: fb2a2...1b8

Hva er en god pensjonsordning?😅

AnonymBruker
Skrevet

Julebord er noe ikke alle får av arbeidsgiver...

Men, jeg liker gode som fleksitid, mulighet for hjemmekontor, velferdsorninger slik at man får betalt permisjon for å dra i begravelser til andre enn sine aller nærmeste (mor/far, partner, barn). Flyttedag er også greit. Kaffe/te/varm drikke er fint å få (i skoleverket måtte vi kjøpe dette selv).

En velferdsgruppe har jeg også vært med i. Da hadde vi turer med jobben ett par ganger i året, fullt dekka. Noen ganger med, noen ganger uten partner.

En bonusordning er heller ikke å forakte.

Anonymkode: eb908...d47

• Liker 2
Skrevet

Legger til:

Forsikring

God pensjonsordning 

Fri jul og nyttårsaften pluss en valgfri dag i romjul.

AnonymBruker
Skrevet

Glemte pensjonen. Mer enn den lovpålagte er fint :)

Anonymkode: eb908...d47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...