veronicalake Skrevet 18. juni 2021 #1 Skrevet 18. juni 2021 Da jeg hadde Covid-19 i mars så fikk jeg beskjed om at det ikke var noe vits i å teste seg i alle fall de neste 3-4 månedene, fordi da vil testen uansett slå ut positivt. Nå er det vel sånn at alle som har vært i utlandet må teste seg ved ankomst til Norge, men er det tatt høyde for at de som nylig har hatt Covid-19 vil få positiv test uansett? Er det noen som har testet seg ganske fort etter Covid-19, og kan enten avkrefte eller bekrefte at man tester positivt en stund etterpå?
Fame Skrevet 18. juni 2021 #2 Skrevet 18. juni 2021 Jeg testet meg en uke etter jeg var friskmeldt fordi folk på jobben skulle øve seg på hurtigtest og vi ville se om den ble positiv. Det ble den altså ikke.
K@tt Skrevet 18. juni 2021 #3 Skrevet 18. juni 2021 Fame skrev (4 timer siden): Jeg testet meg en uke etter jeg var friskmeldt fordi folk på jobben skulle øve seg på hurtigtest og vi ville se om den ble positiv. Det ble den altså ikke. Min hurtigtest var negativ. Vanlig test tatt samme dag var positiv. Hurtigtester er ikke til å stole på, de sa det til og med på teststasjonen da jeg tok testen og legen min sier det samme. 1
Fame Skrevet 19. juni 2021 #4 Skrevet 19. juni 2021 K@tt skrev (11 timer siden): Min hurtigtest var negativ. Vanlig test tatt samme dag var positiv. Hurtigtester er ikke til å stole på, de sa det til og med på teststasjonen da jeg tok testen og legen min sier det samme. I know, men det er hurtigtester de tar når man er ute og reiser
Ukjent. Skrevet 19. juni 2021 #5 Skrevet 19. juni 2021 K@tt skrev (12 timer siden): Min hurtigtest var negativ. Vanlig test tatt samme dag var positiv. Hurtigtester er ikke til å stole på, de sa det til og med på teststasjonen da jeg tok testen og legen min sier det samme. Det har jo vært oppe i media mange ganger at disse hurtigtestene er høyst usikre. Så nå risikerer altså de som ikke er vaksinert å bli satt i isolasjon pga en test de må ta for å gå på et arrangement? Jeg håper man får tilbud om ny test dersom dette skulle skje? 1
Anbefalte innlegg