blå Skrevet 10. september 2005 #1 Skrevet 10. september 2005 Jeg skulle hatt noen gode bukser, gjerne noen som ikke strammer sånn i livet. Noen som man kan dasse rundt i hjemme. Men de bør ikke se ut som en del av en grilldress. Ikke sånn flanell/pysj lingnende heller. Noen som vet hvor jeg kan finne noe sånt, eller som har en ide om hva jeg mener??? Gjerne bilder???
Gjest Hel Skrevet 10. september 2005 #2 Skrevet 10. september 2005 Jeg har denne fra VS. Behagelige og ser ikke pysjete ut i det hele tatt.
Gjest Gjest_linda_* Skrevet 10. september 2005 #3 Skrevet 10. september 2005 Jeg bruker kjole når jeg koser meg i sofakroken. En bommullskjole er bra. Den er ikke trang i livet heller, romsleg og god å ha på.
blå Skrevet 10. september 2005 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2005 Nei, jeg er på ingen måte ute etter en kjole. Jeg tenker heller på en bukse som ikke ser så "sporty" ut. Ikke sånn treningsbukse aktig.
Mini_me Skrevet 10. september 2005 #5 Skrevet 10. september 2005 Jeg syns det er deilig med shorts foran TV jeg.. går i det året rundt.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2005 #6 Skrevet 10. september 2005 Jeg har en fin en, som er glatt utenpå, så den ikke ser så jævlig ut, men så er det noe slags for inni, så den er myk og varm. Godt liv på den, jeg orkler ikke slaskebukser. Dessverre kjøpte jeg den på en butikk det bare finnes en av, men merkene finnes vel overalt tenker jeg... Kan se etter vask hva slags merke det er. Jeg kjøper ikke bukser i billigkjedene, til nød Vero Moda, men ihvertfall ikke H&M og Cubus. De jeg har kjøpt derfra krymper veldig
Gjest gjest1 Skrevet 10. september 2005 #7 Skrevet 10. september 2005 (endret) Kosebukser har noen krav, de skal ha strikk i livet og de skal være myke og gode i deilig bomull, frotte, fleece eller velour, og de skal helst ha en nøytral farge (så skremmer de ikke vettet av samboer, eller evt uventet besøk). Se på HM, der har de pysjamasbukser i myk men solid bomull (ikke sett), veldig gode. Endret 10. september 2005 av Rosin
Gjest gjest1 Skrevet 10. september 2005 #8 Skrevet 10. september 2005 Jeg liker veldig godt "kosebuksene" til Lene V og B-young. "( de heter faktisk kose bukse) de ser bra ut, er deilig å ha på, ser ikke så veldig sportslig ut og er rimelige.
Lovebird Skrevet 11. september 2005 #9 Skrevet 11. september 2005 Hva med fleece-aktige bukser ala de de har på BikBok da... Jeg har en i svart som jeg rusler rundt i.
blå Skrevet 11. september 2005 Forfatter #10 Skrevet 11. september 2005 Nei ikke flees, det er godt å gå i for all del. Men flees er best å bruke i jakker på tur. Jeg snakker om noe som ser litt pent ut, men som samtidig ikke ser pysj/trenings/grill/sofa ut
Gjest Ingrid78 Skrevet 12. september 2005 #11 Skrevet 12. september 2005 Bruker som regel jassbukser (eller hva de nå heter) De er ettersittende over rumpa og låra, men vide i bena. Dessuten strammer de ikke rundt magen. Følers som pysjbukser. Prisen på de varierer noe utrolig, men de siste jeg kjøpte kostet bare 99 kroner på wear house, og de var utrolig behagelige å ha på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå