Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lyst å gi meg selv en skikkelig belønning når jeg når mitt første mål. Det vekttallet har på en måte virket «uoppnåelig» for meg, og jeg kan ikke huske å ha veid det som ungdom en gang, da jeg alltid har hatt ligger høyt på normalskalaen. Så om jeg kommer ned til første mål (evnt første delmål) som er 11kg ned, ønsker jeg meg en belønning.

Men hva kan det være? Jeg vil ikke «sløse/kaste mye penger» på meg selv, men noe som jeg kan huske på for den innsatsen jeg har gjort. En livsstil som skal gjøre at jeg aldri mer skal over det vekttallet igjen. Har dere noen forslag?

Anonymkode: 96c0c...4d2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Unner meg ting som massasje, time hos frisøren osv. Det koster, men det er verdt det. Jeg bruker ikke penger på snacks lenger da :)

Anonymkode: 4daa9...28d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Her er mine forslag :) 

• Manikyr og/eller pedikyr
  • Frisør (gjør noe nytt!)
  • Kjøpe en ny parfyme 
  • Kjøpe et helt nytt antrekk

Anonymkode: d37b9...b7a

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det er litt vanskelig når vi ikke vet noenting om deg.

Jeg hadde nok sikkert kjøpt meg en gitar til eller noen cymbaler. Eller kanskje et bra trådløst headset.

Anonymkode: a71fc...67d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp deg nye sko du har lyst på eller trenger. Om det er fine fjonge sko eller kule joggesko. Kjøp deg en skikkelig fin kjole som du føler deg vel i, som du kan bruke masse i sommer. 

Anonymkode: a69c5...01a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg nærmet meg sluttmålet, så spanderte jeg på meg ny klokke - Garmin 😍 den skal hjelpe meg med å fortsette et aktivt liv! Og er nydelig 🤩

Anonymkode: 07d6c...e48

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg legger av 500 kr per kg jeg går ned (ca 2 kg i mnd). Når jeg har nådd målet mitt på -15 kg skal jeg bruke pengene på nye klær og frisør😍 håper til høsten😄

Anonymkode: 9a0cb...638

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hva med en stor saftig kake?

Anonymkode: 92f7a...319

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

*Nye klær og/eller sko til en bestemt sum

* Et fint smykke

* Kroppspleie (frisør, massasje, manikyr ect.)

* Ny sminke 

* Noe annet du har ønsket deg lenge, men ikke tatt deg råd til. 

Anonymkode: 14aab...b06

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så mange fine forslag😃 Takk!

• Liker 1
Skrevet

bruker å dra på restaurant å spise ekstra god mat som belønning :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gir meg selv små gaver ved hvert delmål på 5 kg. Det er enkle ting slik som boka "plukk selv", en fotkrem jeg har lyst på og lignede. Jeg liker heller ikke å bruke mye penger på meg selv så når jeg skal kjøpe fotkremen så kjøper jeg en luksusvariant i stede for en billig en for eksempel. Når jeg er nådd hele målet mitt skal jeg kjøpe meg et pent smykke eller noen pene øredobber. 

Anonymkode: 73bbc...622

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er belønning nok at gamle klær passer igjen 😄  (Det blir jo litt rart å spørre andre hva du skal gi deg selv i belønning, det må jo være noe du ønsker deg 😉)

Anonymkode: 51d94...e80

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er glad for alle innspill. Kom flere jeg aldri hadde tenkt på. Derfor synes jeg det er fint å spørre hva andre ville valgt😃

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte en ny kjole da jeg nådde målet mitt. 

Anonymkode: a17c0...822

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det ble et nytt sommerantrekk! 

Ny belønning etter neste del mål som er ca 6 kg ned.

ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min belønning etter å ha gått ned 12 kg (ikke helt i mål enda) er at bunaden passet i år, og jeg får på meg klær jeg har tatt vare på fra da jeg var slankere. Pluss at jeg er blitt så mye sprekere og hopper opp bratte bakker på toppturer med familien uten å være hun der sinka. Sikkert litt kleint, men føler på stolthet og mestringsfølelse - og det er gratis!

Anonymkode: 12c96...ab8

• Liker 2
Skrevet

En genser jeg ønsker meg etter neste 5kg, gleder meg til det. :)

Ellers har jeg skrevet:

Fotbehandling.

Turbukse.

Massasje. 

Og helt til slutt, da har jeg totalt gått ned 35kg- nye klær! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kuttet ut brød.

Så når jeg når det første målet på 5 kg (har en kg igjen til det) så skal jeg ta meg to brødskiver med kaviarmix 😋 

Anonymkode: f795a...2ac

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...