Gå til innhold

Hvor er de "ferske" og ubrukte kvinnene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg nærmer meg 30 og ønsker å finne den "rette", ei som har de samme kvaliteter som jeg, samme syn, moral og verdier. Men etter å ha lest mange tråder her inne, vært på utallige stevnemøter avtalt via Tinder, Badoo og Zoosk, virker det som det ikke går an å finne ei kvinne som ikke har vært "frisinnet", løsluppen og blitt pult av flere titalls menn før fylte 30.

For to dager siden møtte jeg ei på 29 jeg snakket med i noen uker, og vi kom inn på temaet sex og fortid. Uten at jeg spurte henne direkte, sa hun selv antall sexpartnere hun har hatt: 40. Jeg ble satt ut, men lata som ingenting og fortsatte samtalen som vanlig. Har egentlig ikke lyst til å møte henne igjen, kanskje for sex, men ikke noe seriøst.

Et fåtall andre jeg har snakket og som ikke hadde noe imot å åpne opp om sin fortid, hadde mellom 15 og 40 sexpartnere. Disse er også i tjueårene.

Så mitt spørsmål er: Hvor kan man finne norske kvinner som ikke har blitt rundtpult av halve landsbygda før fylte 30, eller er disse sifrene helt vanlig for norske jenter og kvinner? Begynner å miste håpet, og tanken har slått meg å hente ei dame fra Asia.

Anonymkode: 793d9...7aa

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du finner de ikke på Tinder, Badoo og Zoosk!

Det du leter etter er enten en ung dame i 18-25 som er jomfru eller ei som er kristen ingen sex før ekteskapet. Hvor mange har du hatt sex med?

Jeg mener at det ikke er rett å kreve partner som er jomfru om man ikke er det selv.

Anonymkode: 5bce3...b8b

• Liker 33
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Begynner å miste håpet, og tanken har slått meg å hente ei dame fra Asia.

Ja, bedre med en betalt prostituert enn en kvinne som har sex fordi hun vil det. Selvfølgelig.

Anonymkode: ea99d...440

• Liker 41
Skrevet (endret)

Selv foretrekker jeg de godt innpult  så de vet hva de holder på med...

Endret av ABM
Kunne misforstås
Skrevet

Hvor mange har du selv hatt? Forventer du å møte en jomfru på 30 år? Djeeez…

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Du regner med du ikke mistet svenndommen ennå da, TS, siden du ønsker en jomfruelig kvinne.

Anonymkode: be90b...267

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Ja da det er vanskelig å finne ei norsk dame som ikke har pult over 2-3 stykker. Det er fordi vi har lov til å bestemme selv her i landet. Heldigvis ☺️ Det må menn snart lære seg. Vi har rettigheter.

Anonymkode: 90ed3...a00

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så mitt spørsmål er: Hvor kan man finne norske kvinner som ikke har blitt rundtpult av halve landsbygda før fylte 30, eller er disse sifrene helt vanlig for norske jenter og kvinner? 

Kommer litt an på hvilken standard ellers du ønsker deg. Det finnes mange kvinner som ikke er veldig attraktive, og som heller ikke har hatt særlig med anledninger til å få seg noe. 

Du da, er du fersk og ubrukt? Det må jo gjelde begge veier, dette.

Anonymkode: e4fc8...154

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du Regner med du ikke mistet svenndommen ennå da, TS, siden du ønsker en jomfruelig kvinne.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De damene du er ute etter er opptatt. De beste damene fanges opp aller først. Du roter i restelageret, da finner du mye merkelig.

Anonymkode: 608ab...72e

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange har du hatt sex med da, ts?

Anonymkode: 84bd4...964

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gremmes altså.

En melk er fersk. En kvinne er ikke et matprodukt som går ut på dato eller som kan brukes opp. Fysj for en stygg holdning. 

Jeg orker ikke date menn når dette er holdningen enkelte har. Blir kvalm.

Anonymkode: 290c2...b44

• Liker 37
AnonymBruker
Skrevet

Først må du jobbe med kvinnesynet ditt og innse at kvinner ikke blir møkkete, brukt, hore, skitten eller lignende av å ha et seksualliv. Du vil uansett slite med å få en god kjæreste siden holdningene dine skremmer bort både de med mange og de med få tidligere partnere. 
Når du så er kommet deg over dette antikvariske kvinnesynet vil du oppdage det er masse gode kvinnfolk der ute. 

Anonymkode: d2be8...8b1

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Dere spør hvor mange jeg har hatt? Jeg blir snart 30 og har hatt sex med 9 damer totalt. 3 av dem var jeg i korte forhold med, ikke noe veldig seriøst. Det er ikke så høyt tall. Dessuten er jeg mann, og jo flere en mann har ligget med, desto mer attraktiv er han.

Og nei, jeg forventer ikke at kvinnen jeg møter er jomfru. Jeg ønsker bare at hun har et mindre antall sexpartnere. Kanskje 2-5. Selv 5 stk. er mange når jeg tenker meg om. Det er liksom 5 andre menn som har hatt henne før meg, og tanken på det gjør meg litt uvel og hennes verdi som kvinne synker, i mine øyne.

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Du finner de ikke på Tinder, Badoo og Zoosk!

Det du leter etter er enten en ung dame i 18-25 som er jomfru eller ei som er kristen ingen sex før ekteskapet. Hvor mange har du hatt sex med?

Jeg mener at det ikke er rett å kreve partner som er jomfru om man ikke er det selv.

Anonymkode: 5bce3...b8b

Hvor leter jeg da? Jeg har også møtt kvinner på byen, og antall sexpartnere der har ikke vært forskjellig fra disse jeg nevnte.

-TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi finnes, men jeg er noen få år eldre enn deg, og vil være alene ;) 

Anonymkode: 1f47d...b65

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Du har kanskje ikke mye å stille opp med i senga, så du vil ha ei uerfaren?

Anonymkode: 2bc4d...6a7

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Dere spør hvor mange jeg har hatt? Jeg blir snart 30 og har hatt sex med 9 damer totalt. 3 av dem var jeg i korte forhold med, ikke noe veldig seriøst. Det er ikke så høyt tall. Dessuten er jeg mann, og jo flere en mann har ligget med, desto mer attraktiv er han.

Og nei, jeg forventer ikke at kvinnen jeg møter er jomfru. Jeg ønsker bare at hun har et mindre antall sexpartnere. Kanskje 2-5. Selv 5 stk. er mange når jeg tenker meg om. Det er liksom 5 andre menn som har hatt henne før meg, og tanken på det gjør meg litt uvel og hennes verdi som kvinne synker, i mine øyne.

Hvor leter jeg da? Jeg har også møtt kvinner på byen, og antall sexpartnere der har ikke vært forskjellig fra disse jeg nevnte.

-TS

Haha, her er det bare å finne frem popcornet, når tøffinger som deg letter på sløret på KG 🙄

Anonymkode: 64551...2c9

• Liker 21
Skrevet

Tenker du bør gå litt i deg selv å tenke over hvorfor du fortsatt er singel i såpass voksen alder.  Kanskje du ikke er perfekt heller og at du vil tjene på å lempe på dine (urimelige) krav, fordi det er helt sikkert noe galt med deg også... De damene du beskriver har vært i seriøse forhold med bra menn i 5-12 års tid før de når 30. Aka de er ikke på markedet nå. 

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...