AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #1 Skrevet 18. juni 2021 Er i uke 20 og har vært på noen ultralyder i det siste, og fosteret har hele tiden ligget godt nede i bekkenet. I dag har jeg hatt ordentlig vondt i magen, og så kjente jeg plutselig at det jeg tror er spark dukket opp på et helt nytt sted. Kan det være at prosessen når fosteret flytter seg fra bekkenet til å bruke «mer» av magen for første gang rett og slett gjør litt vondt? Følges godt opp av helsevesenet og har snakket med gynekolog på telefon i dag også, men disse sparkene (tror jeg) dukket opp i etterkant, og da ble jeg litt nysgjerrig på om årsaken kan være så «enkel». Anonymkode: c31ca...a2e
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #2 Skrevet 18. juni 2021 Syns det er diffuse smerter , plutselige smerter, brå smerter osv i hele svangerskapet jeg. Selvsagt skal det være innenfor rimelighetens grenser men tror det meste er normalt dersom d ikke er andre faktorer som også er der i tillegg. Har du i tillegg snakket med gynekolog så er du nok trygg Anonymkode: 22dc4...443 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #3 Skrevet 18. juni 2021 Ja, jeg har mye ubehag i magen på grunn av at barnet bytter stilling. Ville ikke kalt det 8 av 10 på smerteskalaen. Men en god 4-er. Noen dager verre enn andre. Anonymkode: a447a...72b 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #4 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Syns det er diffuse smerter , plutselige smerter, brå smerter osv i hele svangerskapet jeg. Selvsagt skal det være innenfor rimelighetens grenser men tror det meste er normalt dersom d ikke er andre faktorer som også er der i tillegg. Har du i tillegg snakket med gynekolog så er du nok trygg Anonymkode: 22dc4...443 Ja, føler meg trygg og ivaretatt, og et eller annet er det alltid, det har du helt rett i. Ble bare nysgjerrig på om det kunne ha en så «enkel» årsak Anonymkode: c31ca...a2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå