Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nåh. Kjenner jeg han rett, så kommer han nok til å stå opp fra de døde før vi vet ordet av det.

Anonymkode: 21dda...77c

• Liker 3
Skrevet

Kvil i fred Snåsakaill'n...du var et fantastisk menneske!❤️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sikker på at han kommer til å fortsette å hjelpe fra den andre siden :) 

Fred være med ham 🌹 

Anonymkode: 3472e...c14

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Gammel mann, ikke uventet.

Anonymkode: 1f96b...129

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for innsatsen, Joralf 💮 og god tur hjem!

Anonymkode: d8444...877

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nåh. Kjenner jeg han rett, så kommer han nok til å stå opp fra de døde før vi vet ordet av det.

Anonymkode: 21dda...77c

Tror du forveksler Snåsamannen med Jesus. 

Anonymkode: 2319f...859

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvem i alle dager er Joralf Gjerstad? Er dette enda en av disse som er mest kjent for å være kjent?

Litt som VG som forsvarer sin omtale av en person fordi vedkommende har vært i VG tidligere.

Anonymkode: 62776...fb8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvem i alle dager er Joralf Gjerstad? Er dette enda en av disse som er mest kjent for å være kjent?

Litt som VG som forsvarer sin omtale av en person fordi vedkommende har vært i VG tidligere.

Har du virkelig aldri hørt om snåsamannen?

Anonymkode: e977a...04e

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tipper du er ganske ung

Anonymkode: 498e8...6f5

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har du virkelig aldri hørt om snåsamannen?

Anonymkode: e977a...04e

Nei. Har du hørt om "Tromsømannen"?

Ikke det? Da må du lese mer rampelys i vg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Maxwell skrev (2 minutter siden):

Det tror jeg også han var. Han har jo bare gjort det han mente var riktig for å prøve å hjelpe andre mennesker. Og har heller ikke tatt betalt for det. At noen kan bli sinte av det er uforståelig. 

Å ikke ta betalt for sin jobb er sosialisme. Sosialisme er all grunn til å bli sint for.

Anonymkode: edd4b...dc2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2021/06/18/195767102/snasamannen-joralf-gjerstad-er-dod

I mer enn 60 år brukte Joralf Gjerstad sine angivelige synske og helbredende evner til å hjelpe tusenvis av mennesker. Fredag døde han, 95 år gammel.

Nå er han borte.

Anonymkode: a1bb9...0a7

Legg det gjerne i tråden om Kjendiser som har gått bort i Rampelys.

Anonymkode: e391c...011

Skrevet

Det var veldig mange mennesker som trodde på han. Jeg var nok ikke en av dem. Men selv om det er trist at han er død, levde han et langt liv. Født og død på lille Snåsa i Trøndelag. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For en fantastisk mann med et fantastisk hjerte! Takk for at du har hjulpet så utrolig mange mennesker. Et sterkt vitnesbyrd! Gud velsigne de som får seg til å skrive stygge ting om deg. Hvil i fred, Joralf❤️

Anonymkode: f5f3c...e44

• Liker 10
Skrevet
Maxwell skrev (6 minutter siden):

Det tror jeg også han var. Han har jo bare gjort det han mente var riktig for å prøve å hjelpe andre mennesker. Og har heller ikke tatt betalt for det. At noen kan bli sinte av det er uforståelig. 

Når man får så mange "gaver", så trenger man jo ikke ta betalt. Personlig tror jeg Gjerstad var en sjarlatan, men det kan hende han egentlig var en bra fyr og bare led av vrangforestillinger.

• Liker 9
Skrevet

Kjente ham ikke, men av det lille jeg har sett og lest om ham var han et spesielt menneske. Virket som en som ville sine medmennesker godt, bestandig. 
Kondolerer til familien, og lykke til på reisen videre, Joralf, om noe sånt finnes. 💙

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Legg det gjerne i tråden om Kjendiser som har gått bort i Rampelys.

Anonymkode: e391c...011

Jeg synes tråden passer her. For dette handler til syvende og sist om tro: om man tror på at det fins krefter større enn mennesker, eller om man ikke tror.

Jeg har hørt om "Snåsakailln" i hele mitt liv og folk omtalte ham alltid med respekt og var sikre på at han var ekte. Dette var mange år før han ble rikskjendis.

Anonymkode: d8444...877

• Liker 3
Gjest Kaffefilter
Skrevet

❤ Hvil i fred. Håper vi hører fra deg. ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...