AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #1 Skrevet 18. juni 2021 Jeg har et lite sammenbrudd nå! Tok flere eksamener nå i vår og sjekker på nettsiden til de som arrangerer i Tromsø så står det at det er ikke garantert at jeg får kompetansebeviset før 1 juli. Man MÅTTE bestille før 1. juni. https://www.tffk.no/tjenester/skole-og-opplaring/eksamen-for-elever-og-privatister/privatisteksamen-vest/etter-eksamen/bestilling-av-dokumentasjon/ Jeg trodde at den blir sendt automatisk i posten, som i Oslo. Vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Hjelper det å snakke med samordna opptak?! Er helt avhengige av å få høyere snitt for å komme inn. Kan ikke miste et helt år pga det. Hva skal jeg gjøre? ☹️☹️☹️ Anonymkode: b3d49...74a
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #2 Skrevet 18. juni 2021 Beklager, mange skrivefeil, er så ekstremt stresset og ser ikke klart nå. Anonymkode: b3d49...74a
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #3 Skrevet 18. juni 2021 Hjelp, jeg glemte det helt jeg også og bestilte nå nettopp 😬😬😬 Anonymkode: 3a747...30a
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #4 Skrevet 18. juni 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hjelp, jeg glemte det helt jeg også og bestilte nå nettopp 😬😬😬 Anonymkode: 3a747...30a Krysset du at du vil ha den i posten eller hente selv? Jeg valgte hente selv, i tilfelle det skjer raskere. ser på SO at de behandler ettersendte dokumenter kun om de har tid!! Dør om alt blir ødelagt pga det her... Anonymkode: b3d49...74a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå