Gå til innhold

Tror du barn må vaksineres for å stoppe epidemien?

Anbefalte innlegg

Gjest Pleneier
Skrevet

Er ganske sikker på at barn over 12 år i alle fall må bli vaksinert før vi før kontroll på dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, tror nok det! Var skeptisk i utgangspunktet, men nå ser det ut som at vi ikke får kontroll på viruset før flokk-immuniteten er et faktum! 

• Liker 2
Skrevet

Nei. Nå må noen stoppe denne galskapen. Hvorfor i alle dager skal man vaksinere barn med en vaksine man ikke vet noenting om langtidskonsekvensene av? Mot et virus de ikke engang blir syke av? 

Jeg lurer oppriktig på hvilken verden de lever i, de som kommer med kommentarer som: «for å få kontroll», «vi får aldri kontroll på situasjonen». Det er da absolutt ingenting som tyder på noen krise nå?! Sykeshusene er så godt som tomme. Virus forsvinner ikke i løse luften, det er noe man må lære seg å leve med. Og så lenge risikoen for alvorlig sykdom er så lav som nå, så er det bare å åpne. 

• Liker 17
Skrevet

Nja, er usikker jeg kommer ikke til å vaksinere mitt barn før man vet mer om eventuelle konsekvenser av å vaksinere barn. Har vaksinert meg selv da så er ikke motstander av vaksiner. Men forskjell på en på 37 og en på 10.

• Liker 3
Skrevet
Ukjent. skrev (12 minutter siden):

Nei. Nå må noen stoppe denne galskapen. Hvorfor i alle dager skal man vaksinere barn med en vaksine man ikke vet noenting om langtidskonsekvensene av? Mot et virus de ikke engang blir syke av? 

Jeg lurer oppriktig på hvilken verden de lever i, de som kommer med kommentarer som: «for å få kontroll», «vi får aldri kontroll på situasjonen». Det er da absolutt ingenting som tyder på noen krise nå?! Sykeshusene er så godt som tomme. Virus forsvinner ikke i løse luften, det er noe man må lære seg å leve med. Og så lenge risikoen for alvorlig sykdom er så lav som nå, så er det bare å åpne. 

Barn blir syke og dør av korona. Det er en myte at barn tåler alt.

Sitat

Barn alvorlig syke med korona i USA

Barn har dødd og flere har blitt kritisk syke med covid-19, viser en studie av 48 amerikanske barn. Barna klarer seg likevel bedre enn voksne.

https://forskning.no/barn-og-ungdom-sykdommer/barn-alvorlig-syke-med-korona-i-usa/1688735

Sitat

Rundt 30 svenske barn har blitt livstruende syke etter covid-19

Et hundretalls barn i Sverige har blitt rammet hardt av inflammatoriske reaksjoner etter koronasykdom. I Lund advares det nå om at barneintensiven er full.

https://forskning.no/barn-og-ungdom-ntb-sykdommer/rundt-30-svenske-barn-har-blitt-livstruende-syke-etter-covid-19/1794219

Vaksinen til Pfizer og Moderna dør det ingen barn av.

• Liker 3
Gjest Villfisker
Skrevet
Betasuppe skrev (47 minutter siden):

Nei, og det er barnemishandling å gi dem eksperimentelle vaksiner for å beskytte andre (selv om effekten er tvilsom).

Ukjent. skrev (20 minutter siden):

Veldig enig med dere begge to. Å sprøyte dette ukjente stoffet inn i barn er ikke bare idioti, men ondskap. 😡

Skrevet (endret)
2 hours ago, Værre said:

Vaksinen til Pfizer og Moderna dør det ingen barn av.

"Notes"    "Age"    "Age Code"    "Vaccine Type"    "Vaccine Type Code"    Events Reported    Percent
    "< 6 months"    "0"    "COVID19 VACCINE"    "COVID19"    1    7.69%
"Total"    "< 6 months"    "0"            1    7.69%
    "1-2 years"    "1-2"    "COVID19 VACCINE"    "COVID19"    2    15.38%
"Total"    "1-2 years"    "1-2"            2    15.38%
    "6-17 years"    "6-17"    "COVID19 VACCINE"    "COVID19"    10    76.92%
"Total"    "6-17 years"    "6-17"            10    76.92%
"Total"                    13    100.00%
"---"
"Dataset: The Vaccine Adverse Event Reporting System (VAERS)"
"Query Parameters:"
"Age: < 6 months; 6-11 months; 1-2 years; 3-5 years; 6-17 years"
"Event Category: Death"
"State / Territory: The United States/Territories/Unknown"
"Vaccine Products: COVID19 VACCINE (COVID19)"
"Group By: Age; Vaccine Type"
"Show Totals: True"
"Show Zero Values: False"

image.thumb.png.c67ce2276ccdad33f7f0f26effb29f5c.png

image.thumb.png.7b1b040a72a41c83fc5dbe7810bdd556.png

Endret av Betasuppe
  • Liker 2
Skrevet
Betasuppe skrev (10 minutter siden):

"Notes"    "Age"    "Age Code"    "Vaccine Type"    "Vaccine Type Code"    Events Reported    Percent
    "< 6 months"    "0"    "COVID19 VACCINE"    "COVID19"    1    7.69%
"Total"    "< 6 months"    "0"            1    7.69%
    "1-2 years"    "1-2"    "COVID19 VACCINE"    "COVID19"    2    15.38%
"Total"    "1-2 years"    "1-2"            2    15.38%
    "6-17 years"    "6-17"    "COVID19 VACCINE"    "COVID19"    10    76.92%
"Total"    "6-17 years"    "6-17"            10    76.92%
"Total"                    13    100.00%
"---"
"Dataset: The Vaccine Adverse Event Reporting System (VAERS)"
"Query Parameters:"
"Age: < 6 months; 6-11 months; 1-2 years; 3-5 years; 6-17 years"
"Event Category: Death"
"State / Territory: The United States/Territories/Unknown"
"Vaccine Products: COVID19 VACCINE (COVID19)"
"Group By: Age; Vaccine Type"
"Show Totals: True"
"Show Zero Values: False"

image.thumb.png.c67ce2276ccdad33f7f0f26effb29f5c.png

image.thumb.png.7b1b040a72a41c83fc5dbe7810bdd556.png

Forstår du at kun barn med alvorlige sykdommer som kreft har fått koronavirus vaksine hittil?

13 tilfeller i hele USA er ikke mye.

• Liker 3
Skrevet
Villfisker skrev (2 timer siden):

Veldig enig med dere begge to. Å sprøyte dette ukjente stoffet inn i barn er ikke bare idioti, men ondskap. 😡

mRNA er helt naturlig og det finnes milliarder av det inni den naturlige kroppen din.

• Liker 4
Skrevet (endret)
2 minutter siden, Værre said:

Forstår du at kun barn med alvorlige sykdommer som kreft har fått koronavirus vaksine hittil?

13 tilfeller i hele USA er ikke mye.

Det blir teit å spekulere i det. Selv om det er sant må du jo spørre deg om du vil "infisere" dem up front, eller skjerme dem fra selve viruset.

2 minutter siden, Værre said:

mRNA er helt naturlig og det finnes milliarder av det inni den naturlige kroppen din.

Men vaksinen har modifisert mRNA. https://theconversation.com/how-mrna-vaccines-from-pfizer-and-moderna-work-why-theyre-a-breakthrough-and-why-they-need-to-be-kept-so-cold-150238

og det er ikke mRNAet i seg selv dette gjelder, det er spike-proteinet som blir produsert som er farlig.

Endret av Betasuppe
  • Liker 9
Gjest Villfisker
Skrevet
Værre skrev (1 minutt siden):

Mitt eget er en helt annen sak ja. Fremmedlegeme vil jeg ikke ha inn.

Vaksinen er i hvert fall ikke naturlig, og et helt unaturlig og uaktuelt valg for meg :) 

Skrevet
Villfisker skrev (1 minutt siden):

Mitt eget er en helt annen sak ja. Fremmedlegeme vil jeg ikke ha inn.

Vaksinen er i hvert fall ikke naturlig, og et helt unaturlig og uaktuelt valg for meg :) 

Alt du spiser inneholder mRNA. Dyr, planter alt levende.

• Liker 2
Gjest Villfisker
Skrevet
Værre skrev (6 minutter siden):

Alt du spiser inneholder mRNA. Dyr, planter alt levende.

Det er ikke det samme. Dessuten er det annet oppi vaksinen, som vi ikke vet hva er. Så nei takk.

Skrevet

Ryddet for brukerangrep, spekulasjoner og svar til dette. Lomvi, mod.

Skrevet

Nei, tror ikke det blir nødvendig.

Skrevet

Jeg tror ikke det blir nødvendig for å få kontroll over korona. Jeg tror det blir aktuelt å få vaksinere barn i risikogruppene slik de kan få leve mer normalt.

Så lenge nok voksne vaksinerer seg så får vi sikkert flokkimmunitet. Om viruset muterer til en variant som blir enda mer skadelig/farlig for barn blir det en annen sak. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror barn 12+ kommer til å bli vaksinert i løpet av neste skoleår. 

Skrevet
Mmmwhatever skrev (6 timer siden):

Jeg tror barn 12+ kommer til å bli vaksinert i løpet av neste skoleår. 

Trekk ifra mine tre!!

• Liker 4
Skrevet

Ryddet for avsporinger. Lomvi, mod.

• Opprett ny...