Gå til innhold

Overdreven hilsing i matbutikken - klamt for ungkarer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå hilser de ikke bare når man kommer i kassen, de sier hei også når man kommer i butikken! Noen ganger også sier de hade når man går ut! 

Jeg syntes butikk-menn kan holde konformitetene til et minimum når det er ungkarer som handler. Dette blir klamt og homofilt.

Anonymkode: 0afe8...691

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De synes sikkert du er kjempekjekk og har lagt merke til at du er ungkar, det er derfor de hilser sånn på deg.

Anonymkode: 4d0d9...a15

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Eh…

Anonymkode: e25e1...c98

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De vil selvsagt ligge med deg og kommer til å holde på til du blir homofil. 

Anonymkode: 057b5...4b2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Å hilse en kunde når den kommer inn, forebygger tyveri. Å si hade når kunden forlater butikken, er høflighet og kan gi kunden en opplevelse av å bli sett og derfor får positive assosiasjoner og kommer tilbake til butikken.

Anonymkode: 7b614...2be

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

🤣🤣

Anonymkode: 6a327...fd2

• Liker 1
Skrevet

:ler:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har sikkert slått ut på gaydaren deres.

Anonymkode: 99aa4...558

• Liker 3
Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå hilser de ikke bare når man kommer i kassen, de sier hei også når man kommer i butikken! Noen ganger også sier de hade når man går ut! 

Jeg syntes butikk-menn kan holde konformitetene til et minimum når det er ungkarer som handler. Dette blir klamt og homofilt.

🤣🤣 dagens !

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du blir klam og føler det er homofilt når en "butikkmann" hilser på deg, så bør du heller tenke over om det er noe underbevisstheten prøver å fortelle deg, enn å forlange at butikkansatte skal slutte å hilse på folk.

Lykke til.

Anonymkode: 3c390...5ee

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vi hilser ikke fordi du er attraktiv. Vi hilser fordi butikktyver som oftest dropper å stjele når de vet de er sett av ansatte.

Anonymkode: dd719...bc2

• Liker 3
Gjest Ringhalelemur
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi hilser ikke fordi du er attraktiv. Vi hilser fordi butikktyver som oftest dropper å stjele når de vet de er sett av ansatte.

Dette var det jeg tenkte å si også. Det er en kjent sak at det er verre å stjele hvis man har blitt sett og lagt merke til. Også er det jo normal høflighet da. 

AnonymBruker
Skrevet

Hahahaha dette synes jeg også er flaut. Men jeg har vært på begge sider. Jobbet i butikk og sagt hei til samme person både to og tre ganger, rett og slett fordi det er mange kunder og det går i surr! 

Men angående å være kunde og få "Hei hei!" av samme person flere ganger, da sier jeg Hei 😊 tilbake den første gangen og så bare smiler og nikker jeg de andre gangene. 

Jeg trives forøvrig meget godt med blide folk i butikken. Tar det anyday fremfor sånne sure gamle damer som sitter omtrent sånn her "🧐" når du kommer til kassa. 

Anonymkode: 3bea3...96e

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ungkarer går ikke i butikken for å chatte med butikk-karer mener jeg. Ungkarer vil helst ikke ha så mange episoder liksom, når de handler.

AnonymBruker
Skrevet

Så vanlig høflighet er homofilt? Hva er heterofilt, da - være en primitiv caveman?

Anonymkode: 38491...5ea

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler deg å bare svare «jeg er ikke homo» hver gang noen hilser på deg, uansett hvor det er. Høres ut som det kan løse både det ene og det andre 👍🏻

Anonymkode: 192d2...59a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
On 6/18/2021 at 3:46 PM, AnonymBruker said:

Er fast kunde, likevel tror de man er butikktyv? Det liker jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Men herregud da mann.. du hadde hatet meg😅 jeg hilser på kundene på fritida også😙

Anonymkode: 5e92e...7a4

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Men herregud da mann.. du hadde hatet meg😅 jeg hilser på kundene på fritida også😙

Anonymkode: 5e92e...7a4

Kvinne kan gjerne få lov til å hilse.

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.6.2021 den 15.46):

Så man ser ut som en butikktyv?

Anonymkode: fd6b4...2be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...