AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #1 Skrevet 18. juni 2021 Jeg skriver her for å få utløp for all min sorg og frustrasjon og bunnløse fortvilelse. Jeg er snart i mitt 27'ende livsår og har allerede gitt opp i samfunnet. Jeg har god jobb med en årslønn nord for kr. 800 tusen, spennende utfordringer og en sjef som liker meg godt og gir meg anerkjennelse. Men jeg er singel og jomfru. Jeg ser også bra ut, men er introvert og har ikke den sjarmen og spontaniteten som dere jenter etterspør (selvom dere sier noe annet herinne, jeg har vært tilgjengelig på markedet i snart 7 år, og har sett hva som selger hjem hos jenter). Jeg hører fra min lege og sjef at jeg har god tid til å få dame, men mine foreldre anerkjenner at jeg har fått min dose av lidelse og ventetid, som bare strekker seg ut. Min far sier at jeg er en klassisk tapermann (som det er mange av) som ikek har fått sex, og som man synes synd på og ser ned. Da jeg ble ferdig med min mastergrad for snart 2 år sa han at han skammet seg over meg... Jeg har tenkt å dra til Thailand for å finne en søt jente som ikke har 10 millioner krav til menn til spontanitet og spillet mellom kjønnene, men hvis jeg ikke får dame der heller, så har jeg ingenting å leve for. Så kommer jeg til å leve som en evig singel tapermann resten av livet. Livet er rent ut av meg, jeg har tapt i samfunnet, jeg har aldri opplevd det fineste som finnes.... Anonymkode: ab144...ce2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #2 Skrevet 18. juni 2021 Hvis det du skrives stemmer så vil du garantert ikke være singel resten av livet. ung, god lønn og godt utseende. Hvor og hva gjør du for å oppsøke det motsatte kjønn? Faren din høres ut som en sikkelig sjalu drittsekk, ikke hør på han. Ikke Finn deg thai dame.. DA blir du en tapermann. kutt kontakten med din far; han vil deg ingenting godt. Anonymkode: 25051...b4d 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #3 Skrevet 18. juni 2021 Forstår godt at du er singel når du er så utrolig dramatisk, «gitt opp samfunnet» i en alder av 27. Slapp av, du er i etableringsfasen i livet ditt. Løft blikket, stopp selvmedlidenheten - kom deg ut og gjør noe med livet ditt. Sett pris på de positive tingene i livet ditt, god jobb, fin sjef og god inntekt. HALLELUJA, mer enn mange andre på din alder. Det kommer ingen kvinner bankende på døren din om det er det du tenker. Selvoppfyllende profeti er en felle mange går i, høres ut som du er på full fart inn i den! Anonymkode: 9476a...79a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå