Gå til innhold

Noen som har erfaring med klær fra denne leverandøren?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

i facebook feeden min dukker denne siden opp, og jeg synes klærne ser veldig fine ut, og samtidig rimelige. Problemet er at jeg ikke har kjennskap til leverandøren, og lurer på om det kanskje er litt risky å bestilly klær der i fra. Er det noen som har bestilt klær fra denne siden og har erfaringer å dele?

Skandinavisk Mote (skandinavisk-mote.com) 

Anonymkode: f3959...471

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde lyst å bestille noe derfra også. Trodde det var en norsk side, men fant ut det var "kina-greier". Har blitt lurt før, så tar ikke sjansen.

Anonymkode: 1f3f7...883

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oi, det var litt av noen tilbakemeldinger på trustpilot. Takk! Syntes det virket litt for bra til å være sant...

Anonymkode: f3959...471

Skrevet

Finner ingen kontakinformasjon eller adresse.

Språket er dårlig.

Er ikke å finne på Facebook.

Og så er det dette:

"4.1 Prisene for produkter som er sitert på nettstedet vårt inkluderer leveringskostnader, men ekskluderer alle avgifter, avgifter, toll, avgifter eller lignende offentlige avgifter ("duty unpaid and untaxed")."

Hadde droppet det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får opp dette når jeg prøver å besøke siden. 

dddd.thumb.png.c05f671846e355ff2296ae61c15185d0.png

Anonymkode: 60443...1be

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dessverre er det veldig mye jalla som får reklamere på fb. Men å alltid sjekke trustpilot er smart. 

Fikk opp en annonse fra en bedrift som solgte returer og slikt fra amazon. Dette er jo veldig i vinden og mange videoer på YouTube. 
Jeg gikk inn på siden. Sjekket kommentarene. Der var det folk som hadde fått iPhone og MacBook og ikke måte på. Det som gjorde utslaget for min for at det var juks, var at alle kommentarene var fra en og samme dag, dagen før jeg var der inne. 

Jeg lukka fanen og rapporterte til fb. 

Anonymkode: 8636a...3fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...