Gå til innhold

Global moderator?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er bare en benevnelse på hele gruppen. Alle moderatorene er globale moderatorer og kan dermed hjelpe til å moderere i alle rom. Marianne moderator

Endret av Marianne
Skrevet

Ja da så. Takk skal du ha. Synes det hørtes litt sånn ovenpå ut at en moderator valgte det nicket... :ler:

Skrevet
:ler: Må si at jeg begynte å lure på om man tar seg selv litt vel høytidelig, ja...
Skrevet

Jøss - vi er jo globale vi da......... noen av oss har til og med vært i selveste Oschlo-by'n nemlig :eeeh:

Skrevet
Jøss - vi er jo globale vi da......... noen av oss har til og med vært i selveste Oschlo-by'n nemlig  :eeeh:

næ! Du tupper! :overrasket:

:ler:

Skrevet

Så da kan man moderere globalt da? Overalt liksom? Har noe her hjemme hos meg som skulle vært moderert litt. Støv og rot og sånt, værsågod og moderer!

Skrevet

I en moderators hus finnes det hverken støv, hybelkaniner o.l. For ikke å snakke om rot............. er så ryddig å ånkli her atta :briller2:

Skrevet
I en moderators hus finnes det hverken støv, hybelkaniner o.l.  For ikke å snakke om rot............. er så ryddig å ånkli her atta    :briller2:

Ja men siden dere er så globale synes jeg dere kan moderere litt her også. Under sofaen f.eks.

Skrevet (endret)
I en moderators hus finnes det hverken støv, hybelkaniner o.l.  For ikke å snakke om rot............. er så ryddig å ånkli her atta    :briller2:

Asså, nå fårru snakke bare for dæ sjæl.... *gjemmer kaniner lenger under sofaen*

Lurer på hvor lang tid det tar før en moderator flytter denne til snikk-snakk :klø:

Endret av Misty
Gjest Dum Perignon
Skrevet

Pokker, var det så trivielt?

Jeg var litt i valgkampmodus og tenkte at "nå har Høybråthen fått litt for mye pærecider - global moderator blir han nok ikke, nei!"

Skrevet
Pokker, var det så trivielt?

Jeg var litt i valgkampmodus og tenkte at "nå har Høybråthen fått litt for mye pærecider - global moderator blir han nok ikke, nei!"

Vet du hvem som vanker her egentlig? Klart Høybråthen er innom av og til også. På religionsforumet blant annet tror jeg. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...