Marianne Skrevet 10. september 2005 #2 Skrevet 10. september 2005 (endret) Det er bare en benevnelse på hele gruppen. Alle moderatorene er globale moderatorer og kan dermed hjelpe til å moderere i alle rom. Marianne moderator Endret 10. september 2005 av Marianne
Gjest Violetta Skrevet 10. september 2005 #3 Skrevet 10. september 2005 Ja da så. Takk skal du ha. Synes det hørtes litt sånn ovenpå ut at en moderator valgte det nicket...
Gjest Emera Skrevet 11. september 2005 #5 Skrevet 11. september 2005 Må si at jeg begynte å lure på om man tar seg selv litt vel høytidelig, ja...
Usikker Skrevet 11. september 2005 #6 Skrevet 11. september 2005 Jøss - vi er jo globale vi da......... noen av oss har til og med vært i selveste Oschlo-by'n nemlig
Gjest Piper Skrevet 11. september 2005 #8 Skrevet 11. september 2005 Jøss - vi er jo globale vi da......... noen av oss har til og med vært i selveste Oschlo-by'n nemlig ← næ! Du tupper!
Gjest Violetta Skrevet 11. september 2005 #10 Skrevet 11. september 2005 Så da kan man moderere globalt da? Overalt liksom? Har noe her hjemme hos meg som skulle vært moderert litt. Støv og rot og sånt, værsågod og moderer!
Usikker Skrevet 11. september 2005 #11 Skrevet 11. september 2005 I en moderators hus finnes det hverken støv, hybelkaniner o.l. For ikke å snakke om rot............. er så ryddig å ånkli her atta
Gjest Violetta Skrevet 11. september 2005 #12 Skrevet 11. september 2005 I en moderators hus finnes det hverken støv, hybelkaniner o.l. For ikke å snakke om rot............. er så ryddig å ånkli her atta ← Ja men siden dere er så globale synes jeg dere kan moderere litt her også. Under sofaen f.eks.
Mistyen Skrevet 11. september 2005 #13 Skrevet 11. september 2005 (endret) I en moderators hus finnes det hverken støv, hybelkaniner o.l. For ikke å snakke om rot............. er så ryddig å ånkli her atta ← Asså, nå fårru snakke bare for dæ sjæl.... *gjemmer kaniner lenger under sofaen* Lurer på hvor lang tid det tar før en moderator flytter denne til snikk-snakk :klø: Endret 11. september 2005 av Misty
Gjest Dum Perignon Skrevet 11. september 2005 #14 Skrevet 11. september 2005 Pokker, var det så trivielt? Jeg var litt i valgkampmodus og tenkte at "nå har Høybråthen fått litt for mye pærecider - global moderator blir han nok ikke, nei!"
Gjest Violetta Skrevet 11. september 2005 #15 Skrevet 11. september 2005 Pokker, var det så trivielt? Jeg var litt i valgkampmodus og tenkte at "nå har Høybråthen fått litt for mye pærecider - global moderator blir han nok ikke, nei!" ← Vet du hvem som vanker her egentlig? Klart Høybråthen er innom av og til også. På religionsforumet blant annet tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå