Gå til innhold

Beskrive opplevelse av orgasmen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan med ord beskrive orgasmen. Syns selv det er ikke så lett og sette ord på orgasmeopplevelsen. Både damer og menn kan svare.

Anonymkode: 8e21c...17c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Noen som kan med ord beskrive orgasmen. Syns selv det er ikke så lett og sette ord på orgasmeopplevelsen. Både damer og menn kan svare.

Vet jeg faktisk ikke om jeg klarer. Er liksom ingen andre kroppslige reaksjoner jeg finner det naturlig å sammenligne med. Nærmeste må være som et langt nys, men at den fysiske følelsen sitter andre steder en når man nyser.

mann.

Endret av sicario
Skrevet

Oj... ikke lett. Prøver likevel... 🥴

Mine følelses veldig forskjellige ut. Noen ganger føles det ut som om jeg er en liten ballong som pumpes full av følelser. Noe varmt, godt og helt, men kort, intenst og kjennes kun sentralt. Koselig og trygt. En søt berg-og-dalbane der vi koser oss.

Andre ganger er det mye mer ekstremt. Ballongen er stor og sterk, tåler mye og pumpes opp mer enn jeg trodde var mulig. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, jeg mister grensene mellom meg og ham, tid og sted står stille. Verden slik jeg kjenner den skrumper inn til kun her og nå. Og selv om eksplosjonene skyller gjennom hele kroppen min med voldsom kraft, så er det ingenting som tyder på at ballongen kommer til å sprekke. Som en vill berg- og dalbane som ikke tar slutt. 

AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (På 18.6.2021 den 9.37):

Vet jeg faktisk ikke om jeg klarer. Er liksom ingen andre kroppslige reaksjoner jeg finner det naturlig å sammenligne med. Nærmeste må være som et langt nys, men at den fysiske følelsen sitter andre steder en når man nyser.

mann.

Er vanskelig, ikke lett altså. Litt riktig som du sier, et langt nys som vare åpner opp og alt strømmer ut.

AnonymBruker
Skrevet
Fioljenta skrev (På 18.6.2021 den 10.08):

Oj... ikke lett. Prøver likevel... 🥴

Mine følelses veldig forskjellige ut. Noen ganger føles det ut som om jeg er en liten ballong som pumpes full av følelser. Noe varmt, godt og helt, men kort, intenst og kjennes kun sentralt. Koselig og trygt. En søt berg-og-dalbane der vi koser oss.

Andre ganger er det mye mer ekstremt. Ballongen er stor og sterk, tåler mye og pumpes opp mer enn jeg trodde var mulig. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, jeg mister grensene mellom meg og ham, tid og sted står stille. Verden slik jeg kjenner den skrumper inn til kun her og nå. Og selv om eksplosjonene skyller gjennom hele kroppen min med voldsom kraft, så er det ingenting som tyder på at ballongen kommer til å sprekke. Som en vill berg- og dalbane som ikke tar slutt. 

En fin beskrivelse jeg føler jeg kjenner meg igjen i. Orgasmene kan beskrives som rolige lange bølgende opplevelser, til et ragnarok i kroppen som åpner alle sluser og fjerner alle hemninger og blir en ekstrem opplevelse. Blir som en strikk som strekkes lenger og lenger før den til slutt brister meg et brak. Med en stigende intensitet som øker og øker, før demningens topp nås, i det demningen brister, slipper alt. Neste steg står tiden stille, alt stivner før rykningene kommer, som etterpå følges av rytmiske sammentrekninger i underlivet som en pumpende refleks. Rykningene kommer med ca 1 sekunds mellomrom og kommer for meg normalt med ca 50  - ca 100 sammentrekninger, hvis orgasmen er lang. Dette er den mest intense følelse, som om noe brister i kroppen og orgasmen kjennes da i hele kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...