AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #1 Skrevet 18. juni 2021 Jeg (mann 29) har siste tiden truffet ei dame på 41, Vi starta og skrive på en dating app og har møttes 4 ganger. Hun er kjempe koselig og vi har god kjemi, Mye av de samme interesser og leve måte. Men jeg føler alderen er noe andre vil reagere på. Hva tenker dere? Anonymkode: d6e98...3a7
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #2 Skrevet 18. juni 2021 Ikke bry deg om hva andre tenker, ingen ville reagert på 12 PRs aldersforskjell andre veien. Det du bør tenke gjennom er om dere er kompatible med ranke på hvor dere er i livet, hva ønsker dere i fremtiden med tanke på karriere, barn osv. Der kan det hende det ligger noen utfordringer. Så tenk nøye igjennom før dere innleder et forhold. Sex derimot er jo helt uproblematisk😊 Anonymkode: 81d78...a67 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #3 Skrevet 18. juni 2021 Det går helt fint. Ditt liv, voksne folk er ikke så opptatt av alder. Anonymkode: 9ad26...485 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #4 Skrevet 18. juni 2021 Ikke noe å bry seg med, men du bør ha rygg nok og karakter til å tåle at folk kommenterer aldersforskjellen. Endatil kødder med at du feks er hennes toyboy. Men det tåler du vel? Anonymkode: 1d24a...038 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #5 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg (mann 29) har siste tiden truffet ei dame på 41, Vi starta og skrive på en dating app og har møttes 4 ganger. Hun er kjempe koselig og vi har god kjemi, Mye av de samme interesser og leve måte. Men jeg føler alderen er noe andre vil reagere på. Hva tenker dere? Anonymkode: d6e98...3a7 Du er nesten 30 så du er jo voksen hadde vært langt verre om du var 19 og hun 31. Men når det er sagt, overgangsalderen smeller snart inn og barn slutter man å kunne produsere 10år før overgangsalderen smeller inn. Så hvis dere vil ha unger sammen så bør det skje NÅ... Helst i går.. Jeg personlig som er nesten på hennes alder synes det ville være perverst å gått etter en 12år yngre mann men det er min mening personlig.. Når det sies så hadde jeg hatt store problemer med det om det var min sønn en 12år eldre dame la seg etter. Anonymkode: 0ff4f...8c8
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #6 Skrevet 18. juni 2021 Ille bry deg. De fleste folk begynner å bli voksne når de er i 30-årene, bare dumme voksne bryr seg om aldersforskjellen mellom deg og din kjære. Kjenner en mann som alltid har hatt eldre damer, og blant annet var gift med en dame som var 11 år eldre enn han. De ble skilt, men det handlet om at de var veldig forskjellige og på veldig forskjellig sted i livet. Han hadde fortsatt små barn, mens hun var ferdig med det og ikke så interessert i å være bonusmamma. Anonymkode: 87b6e...2b5
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #7 Skrevet 18. juni 2021 Kjenner par med den aldersforskjellen. Går helt fint det. Du må bare tenke gjennom dette med barn, da hennes biologiske klokke tikker. Anonymkode: f618c...2ac 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #8 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du må bare tenke gjennom dette med barn, da hennes biologiske klokke tikker. Anonymkode: f618c...2ac Kutt nå ut! Dette er antageligvis en fri kvinne ute i den store verden, som gjør som hun vil, ikke et tragisk tilfelle som ikke aner hvordan hun skal kapre en mann. Det er virkelig ikke alle kvinner som har en biologisk klokke, og det er virkelig ikke alle kvinner som fremdeles etter fylte førti, ikke vet hvordan de skal få barn. Anonymkode: b07a0...f81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå