AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #21 Del Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, om de flytter NRK til Groruddalen, det hadde vært spennende å se. Jeg har selv vært på besøk hos noen som bor på Ammerud, og FOR en utsikt! De bor oppe i høyden og man så utover hele dalen og mot Oslo. Anonymkode: c9d3a...f7a NRK skal til Ensjø. Anonymkode: bddcc...c84 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #22 Del Skrevet 18. juni 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: NRK skal til Ensjø. Anonymkode: bddcc...c84 Vi refererer til denne https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/7KzvlV/sp-vil-tvinge-nrk-til-aa-flytte-til-grorud-stasjon Så det kommer vel an på hvem som skal bli statsminister 🙃 Anonymkode: cbdf8...b49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #23 Del Skrevet 18. juni 2021 Elsker Torshov! Har bodd der selv. Beste delen av byen er Sagene og Torshov, hvertfall når man ikke har barn. Nå er jeg glad for at vi bor litt lengre ut, men fortsatt med kort vei til disse flotte plassene 😍 Anonymkode: 3c607...a38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #24 Del Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Elsker Torshov! Har bodd der selv. Beste delen av byen er Sagene og Torshov, hvertfall når man ikke har barn. Nå er jeg glad for at vi bor litt lengre ut, men fortsatt med kort vei til disse flotte plassene 😍 Anonymkode: 3c607...a38 Lenger ut? Mer mot Frysja, Tåsen, Ullevål? Anonymkode: c9d3a...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #25 Del Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Lenger ut? Mer mot Frysja, Tåsen, Ullevål? Anonymkode: c9d3a...f7a Grefsen 🙂 Anonymkode: 3c607...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #26 Del Skrevet 19. juni 2021 Kunne aldri bodd i Oslo.. bedre å bo på Vestlandet. Her kjøpte vi oss hus på 160kvm til 1 mill. Pusset opp hele huset og har hage og dobbel garasje. Anonymkode: 0c081...55d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #27 Del Skrevet 19. juni 2021 14 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan er det kort vei til Nordmarka? Er det en snarvei jeg ikke vet om? 😅 Anonymkode: c9d3a...f7a Er ikke helt nordmarka, men det tar ca 20 min med buss til toppen av Grefsenkollen. Personlig pleier jeg å gå fra Torshov opp til toppen av kollen, tar ca 1 time. Er en veldig fin tur! Har bodd på Torshov siden jeg var 13 år, elsker dette området. Kjøpte leilighet i en av de store, klassiske Torshovgårdene med gigantiske bakgårder da jeg flyttet hjemmefra for 5 år siden, og folk blir alltid overrasket hvor fint det er her når de kommer på besøk. Anonymkode: a4da5...1e3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 19. juni 2021 #28 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Kunne aldri bodd i Oslo.. bedre å bo på Vestlandet. Her kjøpte vi oss hus på 160kvm til 1 mill. Pusset opp hele huset og har hage og dobbel garasje. Anonymkode: 0c081...55d Stort hus er ikke nødvendigvis noen fordel. Jeg ville foretrukket en mindre leilighet, god standard og bra beliggenhet, og mange steder på Vestlandet er været så som så. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #29 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Kunne aldri bodd i Oslo.. bedre å bo på Vestlandet. Her kjøpte vi oss hus på 160kvm til 1 mill. Pusset opp hele huset og har hage og dobbel garasje. Anonymkode: 0c081...55d Ja, om man har omgangskrets der man ønsker å bo så er det jo bra. Det viktigste er å ha det bra der man bor. Anonymkode: c9d3a...f7a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #30 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Er ikke helt nordmarka, men det tar ca 20 min med buss til toppen av Grefsenkollen. Personlig pleier jeg å gå fra Torshov opp til toppen av kollen, tar ca 1 time. Er en veldig fin tur! Har bodd på Torshov siden jeg var 13 år, elsker dette området. Kjøpte leilighet i en av de store, klassiske Torshovgårdene med gigantiske bakgårder da jeg flyttet hjemmefra for 5 år siden, og folk blir alltid overrasket hvor fint det er her når de kommer på besøk. Anonymkode: a4da5...1e3 Skal prøve å gå de turen, da 😅 Anonymkode: c9d3a...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #31 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kunne aldri bodd i Oslo.. bedre å bo på Vestlandet. Her kjøpte vi oss hus på 160kvm til 1 mill. Pusset opp hele huset og har hage og dobbel garasje. Anonymkode: 0c081...55d Høres kjempeflott ut! Jeg kunne aldri bodd på vestlandet. Som født og oppvokst østlending er jeg altfor glad i det typisk østlandske klimaet. Og i Oslo per nå har jeg nesten hele nettverket mitt, alle aktivitetstilbudene innen det jeg liker, og ikke minst en spennende jobb med veldig hyggelige kollegaer. Skal dog ikke se bort fra at jeg en gang inn i framtida flytter hjem. Da kan jeg samtidig bytte Osloboligen inn i en nedbetalt, oppussa enebolig (om jeg skulle ønske enda mer plass å vaske og vedlikeholde) _og_ ta et friår eller 3 for penga som blir til overs. Kanskje førtidspensjonere meg? Anonymkode: 3c607...a38 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #32 Del Skrevet 19. juni 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Kunne aldri bodd i Oslo.. bedre å bo på Vestlandet. Her kjøpte vi oss hus på 160kvm til 1 mill. Pusset opp hele huset og har hage og dobbel garasje. Anonymkode: 0c081...55d Altså, jeg ser definitivt den! Her har vi sammen 7,5 mil i boliglån - og selv om det går helt fint å betale på den, med vårt lønn, føles det uansett feil og utrygt. Jeg burde for all del ikke plutselig bli uføretrygdet.. Men det jeg også tenker, og til dels derfor vi vil bli, er alle verdier mine barn vil arve. Hus i Oslo som er verdt noen millioner.. Ikke som meg selv, eller samboeren min, et hus langt ut på landet som ikke verdt noen ting.. Anonymkode: cbdf8...b49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #33 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er ikke helt nordmarka, men det tar ca 20 min med buss til toppen av Grefsenkollen. Personlig pleier jeg å gå fra Torshov opp til toppen av kollen, tar ca 1 time. Er en veldig fin tur! Anonymkode: a4da5...1e3 Grefsenkollen er i Lillomarka. Anonymkode: bddcc...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå