AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #1 Skrevet 18. juni 2021 Hva betyr dette? Blir det mulig å ta disse profesjonene ved flere universitet snart? Anonymkode: a92e7...ab1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #2 Skrevet 18. juni 2021 Såvidt jeg har forstått, ja. Om det er lurt, er en annen ting... Det er tildels svært krevende studier å drifte, kanskje særlig psykologi. Spent på hvordan dette vil gå, hvor mange universiteter som hiver seg på etc. Anonymkode: 4fb9e...f74 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #3 Skrevet 18. juni 2021 Ble det vedtatt,da? Anonymkode: e0b06...246
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #4 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ble det vedtatt,da? Anonymkode: e0b06...246 Ja, det ble vedtatt så kanskje det kommer på flere skoler neste år, leste jeg nå. Anonymkode: a92e7...ab1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #5 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Såvidt jeg har forstått, ja. Om det er lurt, er en annen ting... Det er tildels svært krevende studier å drifte, kanskje særlig psykologi. Spent på hvordan dette vil gå, hvor mange universiteter som hiver seg på etc. Anonymkode: 4fb9e...f74 Jus er et meget billig studium å ha, gode professorer er det også mange av Anonymkode: a92e7...ab1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #6 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jus er et meget billig studium å ha, gode professorer er det også mange av Anonymkode: a92e7...ab1 Ja, jus er nok ikke så dyrt. Men det kan være krevende å finne mange nok med førstekompetanse, og fagmiljøene har sagt det vil være vanskelig, og at det også kan gå ut over de eksisterende studiestedene. Selvsagt er det her snakk om fagmiljøer som ønsker å beholde monopolet sitt, så det må man jo ta med i beregningen... Og så bør man vel ha endel ulike fag å velge mellom for studentene, så det kan bli færre valgmuligheter på nye studiesteder. Anonymkode: 4fb9e...f74 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå