AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #1 Skrevet 18. juni 2021 Hei! Har et sikkert litt dumt, men praktisk spørsmål.. nylig gått til innkjøp av neonate videocall. Forferdelsen var stor da foreldreenheten i natt ble tom for strøm uten å varsle, og vi våknet av en panisk 2 åring. Gir den ikke beskjed? hva gjør dere andre med denne babycallen? Lader hver dag? Har den tilkoblet lader hele tiden? Tenker da på brannfare. Takk! Anonymkode: ce55b...c76
Patriotpaula Skrevet 18. juni 2021 #2 Skrevet 18. juni 2021 Vet ikke hvordan foreldreenheten evt gir beskjed ved lite strøm, men babyenheten piper inn på foreldreenheten ved 20% og mindre. Lader når vi ser det er behov for det, i god tid før den er tom for strøm. Hvis du har ladet den opp i forkant av natten og den har gått tom for strøm i løpet av natten, så hadde jeg reklamert på den - da er det batteriet det er noe galt med
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #3 Skrevet 18. juni 2021 Vi må ha laderen i hele tida. Batteriet er elendig på begge enhetene. Har prøvd å reklamere og bytte enhetene flere ganger, men skjer uansett. Verste babycallen jeg har vært borti.... Anonymkode: 55b22...080
Patriotpaula Skrevet 18. juni 2021 #4 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi må ha laderen i hele tida. Batteriet er elendig på begge enhetene. Har prøvd å reklamere og bytte enhetene flere ganger, men skjer uansett. Verste babycallen jeg har vært borti.... Anonymkode: 55b22...080 Så rart 🤷♀️ vi er strålende fornøyd med den. Hva slags varslingsmodus har dere den på?
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #5 Skrevet 18. juni 2021 Batteriet er helt rævva på den der. Vår pep ikke heller, bare blinket litt 😛 Elendig babycall synes jeg.. Anonymkode: f8d15...0d3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #6 Skrevet 18. juni 2021 Den er helt elendig, noe som gjør prisen helt på trynet. Vi er langt mer fornøyd med Phillips avent sin, og til en bedre pris. Anonymkode: 21b01...ae4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå