Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Babyen sliter veldig med å få sugetak på brystet når jeg skal amme og blir veldig frustrert.  Tips? 

Anonymkode: b2bc4...1c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd skjold?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Når barnet er nyfødt er munnen liten og brystvortene dine ganske enorme, dette vil gå seg til når barnet vokser litt, da munnen vokser med det - i tillegg vil brystvortenes størrelse roe seg. De kan også bli veldig frustrerte over at de må jobbe for melka. 

hold ut!

Anonymkode: 33c5c...163

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Babyen sliter veldig med å få sugetak på brystet når jeg skal amme og blir veldig frustrert.  Tips? 

Anonymkode: b2bc4...1c2

Et tips er tilbakelent amming, la barnet finne brystet selv, det hjelper på et mer naturlig tak. Les mer om det på ammehjelpen.

AnonymBruker
Skrevet

Er området rundt brystvorten hovent slik at det er vanskelig for baby å få tak pga det? Blir du sår? Hvor gammel er baby? Min er dårlig på å åpne munnen nok og jeg ble skikkelig sår på ene brystvorta, så jeg har byttet på ammestilling ofte, prøver å få baby til å gape skikkelig og justerer underleppen når hun har fått tak. 2,5 uke nå og det begynner heldigvis å gå seg til (selv om hendene helst skal være inni munnen samtidig som hun dier 😅)

Anonymkode: 38a41...440

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så på bilder fra første ungen at jeg holdt babyen ALT for lavt ift. puppen.

Anonymkode: 33c5c...163

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sverget til Cozyfix ammepute, og "modifisert vuggestilling"! 

Anonymkode: f528c...625

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...