Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hel! Kjæreste som inviterte x samboer til kino og hjemmebesøk i begynnelsen av forholdet. Hva tenker dere? Hun var også utro mot han. Aldri invitert meg på kino i Løpet av 7 år. Fant også ut han meldte seg i utro Norge i starten av forholdet. Masse andre Røde flagg jeg ikke orker å nevne. Jeg er sikkert dum,men gammeldags forhold er viktig for meg. Jeg ordner alt hjemme, men han har sagt at han ikke er en jævlig taxi for meg og at han tilkaller Olga hvis jeg ikke gjør en bra jobb hjemme. Jeg gjør alt. Setter I tillegg på kaffe på jobben hans. Noen ganger lunsj . 

Anonymkode: 6668f...86f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ditt valg å være sammen med en idiot. Har aldri forstått hvorfor enkelte kvinner lar seg tråkke på. Men - her er de gode nyhetene: Det er ALDRI for sent å gjøre det slutt.

Anonymkode: e5e92...fc4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Greit å være gammeldags, men du er en slave. Han er utro og gjør som han vil.

Anonymkode: ab1fc...599

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det er egentlig sant og jeg er fullstendig klar over dette. Han sier selv at jeg har valgt det sjæl. Uansett trist å bli Behandlet så dårlig. Spesielt når xen var utro mot han og det var grunnen til at Det ble slutt. Jeg skjønner ingenting. At man gjør det samme ,som en selv av,ble såret over 

Endret av miss_8
AnonymBruker
Skrevet

På tide avslutte dette her med hodet høyt hevet. Ikke gi han den gleden av å se deg gråte når du går. 

Du bare gjør det slutt, trenger ikke forklare deg, dere flytter fra hverandre. Vær sterk frem til du flytter. Så kan du la tårene trille. Finnes MANGE ok menn som ikke er drittsekker slik han utro søpla du er sammen med. 

Ikke vent, bare gjør det slutt

Anonymkode: b1510...a3b

AnonymBruker
Skrevet

Hvem er Olga? 😅 Ellers enig med de over, let him go. Greit nok at han kanskje ikke var helt over eksen da dere startet forholdet. Men at han skal mase om at du må gjøre en "bra nok jobb" hjemme, djeez. Du fortjener bedre. 

Anonymkode: c2055...0cf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...