AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #1 Skrevet 17. juni 2021 Jeg og kona hadde en krangel i kveld, det endte med at hun ble sint, låste rommet til soverommet vårt, jeg må ligge på gjesterommet i natt. dette har aldri skjedd før og jeg er helt sjokkert! har noen opplevd det samme? hva gjorde dere da? Anonymkode: cbe16...1e3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #2 Skrevet 17. juni 2021 Hvorfor finner du deg i det? Er du en mann eller hva? Slå ned døra og kasta henne ut. Anonymkode: 98377...33c 12
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #3 Skrevet 17. juni 2021 Gjør sånn som Tina til Staysmann gjorde. Sag bena i stykker på gjesterommet. Så, helt random, går du inn å legger deg på hovedrommet og låser døra. Kona må sove på gjesterommet. «BOM..... aaauuu»!! Hva var det tro? Kone: «faen ta, bena på senga er ødelagt!!» Anonymkode: 545b8...2d1 5
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #4 Skrevet 17. juni 2021 Hendte at jeg ble vist til sofaen av eksen..etter at han fikk en av vrangforestillingene sine. Anonymkode: de4a4...bd5 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #5 Skrevet 17. juni 2021 Du spør om andre har opplevd det samme, og hva de gjorde da. Men husk, du spør på en tid hvor alle menn som har klart det, ligger lykkelig i senga sammen med dama. Anonymkode: 93441...126
Gjest ABM Skrevet 18. juni 2021 #7 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor finner du deg i det? Er du en mann eller hva? Slå ned døra og kasta henne ut. Anonymkode: 98377...33c He,he, menn gjør ikke det, smågutter kanskje. Ts bør legge seg å få en god natts søvn på gjesterommet han. Når han våkner bør han ta en prat med kona og spørre hvorfor..kvinner er ofte litt mer ustabile i humøret enn oss menn, sånn er det bare. Hvis oppførselen fra kona vedvarer bør hun få valget mellom full skjerpings og skilsmisse..
M71 Skrevet 18. juni 2021 #8 Skrevet 18. juni 2021 Skill følelser og intellekt, ta og tenk på hva som har ledet til dette og hva du kan gjøre annerledes. Prøv å forstå ut fra hennes situasjon og følelser (som hun og bør prøve å forstå din situasjon og følelser). Ta en rolig prat om hva som skjedde i går, og ikke begynn samtalen med "hvorfor i helvete kastet du meg ut?" 13
Gjest Skogsalv Skrevet 18. juni 2021 #9 Skrevet 18. juni 2021 Det må ha vært en heftig krangel. Hva dreide den seg om ?
Gjest Smeltemann Skrevet 18. juni 2021 #10 Skrevet 18. juni 2021 Ingen ting å bry seg om,men spør henne dagen etter hvordan hun har det. Dere måtte ha en heftig krangel ettersom du ble låst ute. Løs problemet med krangelen og ta det derfra.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #11 Skrevet 18. juni 2021 Vært utro no da? Anonymkode: dc3c2...941 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #12 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg og kona hadde en krangel i kveld, det endte med at hun ble sint, låste rommet til soverommet vårt, jeg må ligge på gjesterommet i natt. dette har aldri skjedd før og jeg er helt sjokkert! har noen opplevd det samme? hva gjorde dere da? Anonymkode: cbe16...1e3 Er hun gravid, har mensen eller nærmer seg overgangsalder? Anonymkode: 9beb4...103 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #13 Skrevet 18. juni 2021 Pass deg! Neste er vel at hun kaster deg ut av huset... Jeg synes det er utrolig respektløst å stenge sin partner ute fra eget soverom. Hvor har hun fått myndighet til det? Om jeg er forbanna på min mann, og det et så ille, går jeg og legger meg på sofaen selv. Synes det er noe spesielt med mennesker som føler det er greit å være så kontrollerende ovenfor sin partner. Anonymkode: 24036...49f 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #14 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Pass deg! Neste er vel at hun kaster deg ut av huset... Jeg synes det er utrolig respektløst å stenge sin partner ute fra eget soverom. Hvor har hun fått myndighet til det? Om jeg er forbanna på min mann, og det et så ille, går jeg og legger meg på sofaen selv. Synes det er noe spesielt med mennesker som føler det er greit å være så kontrollerende ovenfor sin partner. Anonymkode: 24036...49f TS her: nå eier vi huset 50/50 heldigvis... jeg synes også det var utrolig respektløst, jeg gikk og la meg i senga mi kl 0300, da kom hun med en 10l bøtte med vann og kastet på meg, og nei , jeg har ikke vært utro... Anonymkode: cbe16...1e3 1
Sola de Skrevet 18. juni 2021 #15 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS her: nå eier vi huset 50/50 heldigvis... jeg synes også det var utrolig respektløst, jeg gikk og la meg i senga mi kl 0300, da kom hun med en 10l bøtte med vann og kastet på meg, og nei , jeg har ikke vært utro... Anonymkode: cbe16...1e3 Hun høres ikke helt tam ut. Gidder du det forholdet der? 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #16 Skrevet 18. juni 2021 Jeg kunne kanskje funnet på å hive mannen min ut av soverommet hvis jeg var virkelig, virkelig sint. Altså, at det hadde skjedd noe alvorlig, ikke småting. Fordi jeg ikke hadde orket å forholde meg til han akkurat der og da, og heller ville tatt opp tråden dagen etterpå (har vært gift i 13 år, og har ikke skjedd ennå :-)). Men å kaste vann på min sovende mann, det hadde jeg aldri i livet funnet på! Det er en utrolig mangel på respekt og sikkert ment for å ydmyke deg. En som hadde oppført seg slik mot meg hadde jeg avsluttet ting med øyeblikkelig. En ting er å være ordentlig forbanna, det kan skje. Vannkastingen viser at det ikke er krangelen som er problemet, men hvordan forholdet mellom dere er. Anonymkode: 792da...07d 6
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #17 Skrevet 18. juni 2021 Om jeg var sint, hadde jeg forlatt soverommet selv, ikke kastet mannen ut. Men da skulle jeg vært så rasende, at det ikke lot seg løse der og da. En normal krangel løser vi før vi legger oss. Anonymkode: 55cb0...114 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #18 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): TS her: nå eier vi huset 50/50 heldigvis... jeg synes også det var utrolig respektløst, jeg gikk og la meg i senga mi kl 0300, da kom hun med en 10l bøtte med vann og kastet på meg, og nei , jeg har ikke vært utro... Anonymkode: cbe16...1e3 Er hun gravid, har hun mensen eller er hun i gang med overgangsalderen? Anonymkode: 9beb4...103
mjaus Skrevet 18. juni 2021 #19 Skrevet 18. juni 2021 Hva i alle dager er det krangelen har handlet om lurer jeg på. 😳 7
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #20 Skrevet 18. juni 2021 Tja det er vanskelig å svare på det kan jo hende du fortjente det, var du feks truende eller voldlig? Ville bare lagt meg på gjesterommet og så tatt samtalen dagen etter når temperaturen var litt roligere. I utgangspunktet synes jeg ikke man har rett til å låse partner ute av rom i hus man eier sammen altså. Men ser at det kan oppstå situasjoner som er utenfor normen der det kan forsvares. Anonymkode: 3630b...c25 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå