Gjest Gratinara Skrevet 17. juni 2021 #1 Skrevet 17. juni 2021 Jobber turnus. Tar meg en bayer og fire idag alene fordi jeg har fri og skal jobbe helg til Lørdag. Hva tenker dere om det? Drikker akkurat nok til at jeg koser meg og har det fint, hører på musikk og koser meg alene. Når jeg spør kolleger sier de at de aldri tar seg en øl utenom helg.. altså i ukedagene.. Samtidig er det jo nå jeg har helg liksom siden jeg skal jobbe i helga...
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #2 Skrevet 17. juni 2021 Tenker at du gjør akkurat som det passer deg og at det som du sier er nå i dine fridager det passer best. Anonymkode: 3634b...40c 5
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #3 Skrevet 17. juni 2021 Tenker det er helt innafor så lenge du holder deg til kosedrikking og ikke drikker deg brisen og litt til..:) Anonymkode: c0a0b...014 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #5 Skrevet 17. juni 2021 Her også. 🍷 Har nattevaktshelg. Skål! Anonymkode: 9526d...4a6 1
Gjest Gratinara Skrevet 17. juni 2021 #6 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her også. 🍷 Har nattevaktshelg. Skål! Anonymkode: 9526d...4a6 Hyggelig å høre at andre har det sånn også. Hvorfor ikke kose seg nå liksom når hele helgen er frarøvet av turnus? 🍺
Rotemor Skrevet 17. juni 2021 #7 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tenker det er helt innafor så lenge du holder deg til kosedrikking og ikke drikker deg brisen og litt til..:) Anonymkode: c0a0b...014 Hvorfor skulle hun ikke få bli brisen og litt til?😂 6
Gjest Kayo Skrevet 17. juni 2021 #8 Skrevet 17. juni 2021 Gratinara skrev (19 minutter siden): Tar meg en bayer og fire idag alene fordi jeg har fri og skal jobbe helg til Lørdag. Hva tenker dere om det? Livet er kort. Kos deg! Musikk og pils er en fin kombo
Gjest Gratinara Skrevet 17. juni 2021 #9 Skrevet 17. juni 2021 Så hva gjør dere ikveld dere som jobber turnus og har fri i morgen, tar dere dere en bayer ikveld dere også?
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #10 Skrevet 17. juni 2021 Rotemor skrev (8 minutter siden): Hvorfor skulle hun ikke få bli brisen og litt til?😂 Ts vet nok hva h*n gjør🤣 var bare ment som at h*n ikke måtte finne på noe dumt eller la det eskalere veldig🤣 hønemor slår til igjen haha Anonymkode: c0a0b...014 2
Rotemor Skrevet 17. juni 2021 #11 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ts vet nok hva h*n gjør🤣 var bare ment som at h*n ikke måtte finne på noe dumt eller la det eskalere veldig🤣 hønemor slår til igjen haha Anonymkode: c0a0b...014 Haha. Kjedelig å være det da! Vi må jo slå ut håret og leve som vi vil😊 1
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 18. juni 2021 #12 Skrevet 18. juni 2021 (endret) Det kan foregå om jeg får lyst, enten det er mandag eller fredag, tidlig eller sent, men ikke så mye at jeg blir brisen. Om jeg har jobbet og kjøper med meg litt skalldyr på hjemveien, så tar jeg en øl. Så går det kanskje en uke før jeg smaker på det igjen. Endret 18. juni 2021 av Hvemsomhelst
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #13 Skrevet 28. juni 2021 Her er det full fest ikveld, endelig fri etter en frihelg igjen. Den pinen det er å frasi seg mange helger i helsevesenet, flaks at det finnes flere som føler det sånn... Man gir avkall på både kvelder i uka, helger, helligdager som påske, pinse, julaften osv. alt går med i sluket til de som trenger det. Vi er der dag, kveld, natt og hver helligdag...Idag er det fest for meg. Fordi det endelig er fri fra de lenkene helsevesenet krever av meg. Skååål Anonymkode: 9a130...2b9 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #14 Skrevet 2. juli 2021 On 6/28/2021 at 2:14 AM, AnonymBruker said: Her er det full fest ikveld, endelig fri etter en frihelg igjen. Den pinen det er å frasi seg mange helger i helsevesenet, flaks at det finnes flere som føler det sånn... Man gir avkall på både kvelder i uka, helger, helligdager som påske, pinse, julaften osv. alt går med i sluket til de som trenger det. Vi er der dag, kveld, natt og hver helligdag...Idag er det fest for meg. Fordi det endelig er fri fra de lenkene helsevesenet krever av meg. Skååål Anonymkode: 9a130...2b9 Ja, angrer skikkelig at jeg tok sykepleien pga dette. Elsker yrket og passer meg perfekt, men ikke verdt det med arbeidstidene Anonymkode: bb11c...5b8
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #15 Skrevet 2. juli 2021 Og ja, koser meg med vin på både en onsdag og en søndag, spesielt i sommer Anonymkode: bb11c...5b8 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #16 Skrevet 6. juli 2021 Gratinara skrev (På 18.6.2021 den 0.37): Jobber turnus. Tar meg en bayer og fire idag alene fordi jeg har fri og skal jobbe helg til Lørdag. Hva tenker dere om det? Drikker akkurat nok til at jeg koser meg og har det fint, hører på musikk og koser meg alene. Når jeg spør kolleger sier de at de aldri tar seg en øl utenom helg.. altså i ukedagene.. Samtidig er det jo nå jeg har helg liksom siden jeg skal jobbe i helga... Drikking alene ser jeg på som et alkohol-problem. Å drikke i ukedagene, med mindre det er et par øl eller et par glass vin til mat/ute i hyggelig lag (begge deler sammen med andre) synes jeg lite om. Hvorfor drikker folk alene? Anonymkode: 06855...f0a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå