Gå til innhold

Dagens artister som er virkelig gode.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her kan man poste og snakke om dagens artister om dere syns er virkelig gode. Jeg syns det er mange flinke artister i dag. Høres på det meste og syns det lages mye god musikk. Ja, det finnes mye dårlig musikk, det er det ingen tvil om, men det er mange gode artister også.

Muse  - et bra new prog band. The White stripes - elsker denne duoen, selvom de er oppløst i dag. Radiohead - trenger jeg å si noe her?  The Strokes - et av favoritt indiebandene mine. The Weeknd - fantastisk produsent med en nydelig stemme. Tool - et metalband som det er verdt å høre på. Taylor Swift - en dyktig artist med teft for låtskriving. Dream Theater - talentfulle og teknisk brilliante! Arctic Monkeys - ❤️ Lana Del Rey - lager god atmosfærisk musikk. 

Anonymkode: 857e0...8fa

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eminem. Ikke alt han lager som er like bra, men han er ekstremt dyktig til å skrive tekster. 

Anonymkode: d9fa2...c1a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er veldig glad i The Weeknd 😊 Musikken hans har utviklet seg sånn over årene. Fra albumet «Beauty behind the madness» til «After hours». Tenk på The hills og Blinding lights liksom 🤪 Helt forskjellige vibber. The hills - dyster, litt tung med mye bass, sørgelig tekst. Blinding lights - raskt tempo, ikke fullt så heavy tekst og litt sånn 80-talls-aktig som resten av albumet. 

Anonymkode: beb5d...282

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker svensk rap. Sånn ghetto rap

Anonymkode: 79708...445

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hører ikke på noe hype radiomusikk i det hele tatt. Dødskjedelig

Hører mest på arabisk musikk som Amr Diab, Nancy Arjam osv. Blir i godt humør av det 👌🏼

Anonymkode: 79708...445

AnonymBruker
Skrevet

Mange flinke norske artister også. Ingen nevnt, ingen glemt!

Anonymkode: 4b08f...007

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...