Gjest Gjest Skrevet 10. september 2005 #1 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg skal ned rundt ti kilo, og tenker å gjøre det på følgende måte; kutte ut godterier unntatt på lørdager, kutte ut junkfood og brus, og slutte med smør på brødet. Dessuten satser jeg på å trene en time to ganger i uken, og ellers leve normalt. Det skal nevnes at jeg har levd meget usunt over noen år nå, med mye junk og ingen trening, så det blir en stor overgang for kroppen. Hvor lang tid kan det ta før jeg har mistet de ti kiloene? Jeg er klar over at det ikke er gjort på en uke, men hva bør jeg regne med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 10. september 2005 #2 Del Skrevet 10. september 2005 Dersom du ønsker å holde den lavere vekten sies det at du ikke bør gå ned mer enn 0,5 til 1 kg i uka, sakte og stabilt er langt bedre enn jojo. Men dersom du har levd meget usunnt og har "mye å gå på" så kan de første kiloene gå litt lettere enn ellers. Likevel bør du heller se langsiktig på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini_me Skrevet 10. september 2005 #3 Del Skrevet 10. september 2005 En må finne en kombinasjon mellom mindre mat og trening som gjør at den forbrenner nok. Det gjelder å ikke spise for lite også, da går en rett opp igjen når en starter å spise normalt igjen... og det skal en jo etter slankekuren? Å telle kalorier, veie maten fungerer for meg... :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. september 2005 #4 Del Skrevet 10. september 2005 Det vil nok ta litt tid, men om du har som mål å gå ned 0,5 kg i uke så er sjansene gode for at du vil lykkes! Og ikke minst; holde vekta etterpå. Om du går ned mere er jo det en hygglig bonus! Og husk å venne kroppen gradvis på et høyere aktivitetsnivå, skader er ikke hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #5 Del Skrevet 11. september 2005 Du kan gå en time hver kveld,det er effektivt og gjør godt på alle måter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå