AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #1 Skrevet 17. juni 2021 Hvordan vet man om en mann (27) ikke er så veldig interessert eller om han bare er emosjonelt utilgjengelig og man bør være litt tålmodig med ham, viss man liker han veldig godt? Anonymkode: 2f76c...ecf
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #2 Skrevet 17. juni 2021 Ooooh neineinei.... du vil ikke være med en fyr som er emosjonelt utilgjengelig 😩 Hvordan ville det blitt i tøffe tider i fremtiden?? Han ville stengt deg helt ute... hva om dere krangler og han sier sårende ting fordi han er emosjonelt utilgjengelig in that moment, fordi han er sur på deg? Han kan også når som helst bli kald, selv om han en eller annen gang åpner seg for deg. Jeg råder deg å la han gå 😩 Anonymkode: e4e5a...66e 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #3 Skrevet 17. juni 2021 Og for å svare på om han er emosjonelt utilgjengelig eller bare ikke interessert.... om en mann ikke gjør det tydelig at han er intetessert, så er de sjeldent det... du kan fortelle til han at du finner han interessant, tydelig og kort. Ikke gå rundt grøten med menn. Får du ikke interesse tilbake ganske fort, så snur du og glemmer han Anonymkode: e4e5a...66e 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #4 Skrevet 17. juni 2021 Jeg tror ikke han er sånn, han har vært i et kontrollerende langt forhold tidligere redd for nytt forhold kanskje menn takk for svar!! Anonymkode: 2f76c...ecf
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #5 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg tror ikke han er sånn, han har vært i et kontrollerende langt forhold tidligere redd for nytt forhold kanskje menn takk for svar!! Anonymkode: 2f76c...ecf Okei, ikke godt å si hvorfor han er som han er 😅 Men liker du han, så syntes jeg du skal si det, mannfolk pleier å ta det som et komplement! Og da vet han det og kan ta neste steg om han er interessert. Men veldig viktig å ikke virke for ivrig når man forteller det, kanskje heller en mer tydelig flørt 😅 Anonymkode: e4e5a...66e
Gjest ABM Skrevet 18. juni 2021 #6 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan vet man om en mann (27) ikke er så veldig interessert eller om han bare er emosjonelt utilgjengelig og man bør være litt tålmodig med ham, viss man liker han veldig godt? Anonymkode: 2f76c...ecf Du spør han på Norsk hvis det er morsmålet deres: Er du interessert i meg?
ClausSaus Skrevet 18. juni 2021 #7 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvordan vet man om en mann (27) ikke er så veldig interessert eller om han bare er emosjonelt utilgjengelig og man bør være litt tålmodig med ham, viss man liker han veldig godt? Anonymkode: 2f76c...ecf Du vet ikke engang om han er interessert i deg? Da er det vel litt tidlig å forvente at han skal være emosjonelt tilgjengelig?
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #8 Skrevet 18. juni 2021 Jeg traff en psykolog som hadde vært med en ekstremt kontrollerende dame. Tenkte stakkars han. Men så oppdaget jeg at han gjorde seg emosjonellt utilgjengelig og at det var nok en av grunnene til at hun ble så sjalu. Hun fikk ikke nærheten hun ønsket og ble dermed veldig utrygg, siden hun allerede var veldig utrygg. Noen typer mennesker passer ikke sammen Anonymkode: 1a5e9...945 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #9 Skrevet 18. juni 2021 Alle vet at emosjonell utilgjengelige kun er en unnskyldning for å holde dumme damer på gress og pule de. Anonymkode: a0f60...7c8 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #10 Skrevet 18. juni 2021 Starter han på D eller? Anonymkode: 5dbf2...58e
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #11 Skrevet 18. juni 2021 Viser de ikke interesse så er de ikke interessert. Slutt å lure deg selv. Anonymkode: b0542...c41 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå