AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #1 Skrevet 17. juni 2021 Samboer har startet ferien, men jeg jobber fortsatt og er på nattevakt. Tidligere idag før jeg dro så sa jeg at det har meldt mye torden ikveld og inatt, så om han kan passe litt ekstra på hunden fordi den blir helt nervevrak. Men så får jeg se nå på Snap at han sitter hos en kompis og tar øl! Jeg ringte han og var ganske irritert, men da bare avblåste han meg og sa jeg overdreiv. Men syntes bare det var så egoistisk, han har nettopp begynt ferien og har nok av dager på å drikke øl med kompisen sin! Og de kunne tatt øla hjemme hos oss! Nå er jeg på jobb og tenker på hunden vår som er livredd for torden og alene hjemme. Anonymkode: 3ca20...502 5
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #2 Skrevet 17. juni 2021 Å ta øl er ikke bra. Anonymkode: 26327...7b2 4
Almando Skrevet 17. juni 2021 #3 Skrevet 17. juni 2021 Menn i et nøtteskall. Håper det går bra med hunden din. 17
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #4 Skrevet 17. juni 2021 Dårlig gjort av han! Anonymkode: 616cc...1eb 16
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #5 Skrevet 17. juni 2021 hund > samboer Anonymkode: 7c107...cfd 11
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #6 Skrevet 17. juni 2021 På tide å trene hunden til å være trygg også når det er torden.. Anonymkode: 9bedb...90b 13
~ m a u d e ~ Skrevet 18. juni 2021 #7 Skrevet 18. juni 2021 Ja, han høres jo helt patetisk ut. Men du velger jo selv å bo sammen med akkurat denne mannen? Antar at det ikke er noen som har truet deg til å flytte sammen med han? Og en mann endrer seg ikke, hvis han ikke plutselig finner på å endre seg. Så hva er planen din? 8
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #8 Skrevet 18. juni 2021 Det tredje skiftet i et nøtteskall. Menn som ikke har overblikk over hus og hjem, og knapt følger opp når kona "maser". Anonymkode: 1d8e1...687 15
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #9 Skrevet 18. juni 2021 Vesentlig her er jo om det er begge som vil ha hund, eller bare du. Hvis begge vil er den begges ansvar. Hvis han egentlig kunne tenke seg å ikke ha hund, er den ditt ansvar. Da får du ta den med deg/bytte jobb hvis det er viktig at hunden blir passet til enhver tid. Anonymkode: 36a3f...549 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #10 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Samboer har startet ferien, men jeg jobber fortsatt og er på nattevakt. Tidligere idag før jeg dro så sa jeg at det har meldt mye torden ikveld og inatt, så om han kan passe litt ekstra på hunden fordi den blir helt nervevrak. Men så får jeg se nå på Snap at han sitter hos en kompis og tar øl! Jeg ringte han og var ganske irritert, men da bare avblåste han meg og sa jeg overdreiv. Men syntes bare det var så egoistisk, han har nettopp begynt ferien og har nok av dager på å drikke øl med kompisen sin! Og de kunne tatt øla hjemme hos oss! Nå er jeg på jobb og tenker på hunden vår som er livredd for torden og alene hjemme. Anonymkode: 3ca20...502 La han slappe av! Anonymkode: 95429...72a 4
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #11 Skrevet 18. juni 2021 Så du forventer at han skal bruke ferien sin på å passe på redde bikkja di? SKJERP DEG. Det er DU som er egoisten her. Anonymkode: 590be...523 7
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #12 Skrevet 18. juni 2021 Det her syns jeg var dårlig gjort av han! (Med mindre det er du som har presset igjennom hund, på tross av at han ikke ville ha. Da kan jeg forstå han bedre, selv om det fremdeles er dårlig gjort ovenfor hunden). Hvorfor i all verden kunne de ikke bare drikke øl hos dere, da? Hadde aldri latt hunden min være alene i der uværet som var meldt i går. Anonymkode: 50f87...eed 8
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #13 Skrevet 18. juni 2021 Er jo du som er egoist. Bli single du, bo alene. De fleste passer ikke å være samboer. Anonymkode: d40a9...695
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #14 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det tredje skiftet i et nøtteskall. Menn som ikke har overblikk over hus og hjem, og knapt følger opp når kona "maser". Anonymkode: 1d8e1...687 Det tredje skiftet er like mye et kvinne-problem. Har du noen sinne møtt en klok kvinne som velger en bra mann, og som likevel snakker om det tredje skiftet? Nei. Det tredje skiftet oppstod da ukloke kvinner slo seg sammen med ukloke menn, og påtok seg oppgavene og overblikket som han burde ha tatt. Anonymkode: 25640...23c 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #15 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det tredje skiftet i et nøtteskall. Menn som ikke har overblikk over hus og hjem, og knapt følger opp når kona "maser". Anonymkode: 1d8e1...687 Det tredje skiftet eksisterer ikke og alle ville vært tjent med å slutte å bruke dette dumme uttrykket Anonymkode: 26327...7b2 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #16 Skrevet 18. juni 2021 Kvinner skal alltid styre og herske over sine menn, så kutt de ut er mitt tips. Anonymkode: d40a9...695 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #17 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det tredje skiftet eksisterer ikke og alle ville vært tjent med å slutte å bruke dette dumme uttrykket Anonymkode: 26327...7b2 Akkurat! 👏🏻👏🏻👏🏻 Anonymkode: 25640...23c 1
ItchyBitchySpider Skrevet 18. juni 2021 #18 Skrevet 18. juni 2021 ~ m a u d e ~ skrev (14 minutter siden): Ja, han høres jo helt patetisk ut. Men du velger jo selv å bo sammen med akkurat denne mannen? Antar at det ikke er noen som har truet deg til å flytte sammen med han? Og en mann endrer seg ikke, hvis han ikke plutselig finner på å endre seg. Så hva er planen din? Si meg, bor du kun sammen med helt perfekte menn? I tilfelle, hvor finner du dem? Her har vi en utblåsning fra en dame angående hennes samboer. Hun skriver ikke noe om at han ellers er fæl og uansvarlig. Alle mennesker har rett på en liten tabbekvote, også i forhold. 7
ItchyBitchySpider Skrevet 18. juni 2021 #19 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det tredje skiftet eksisterer ikke og alle ville vært tjent med å slutte å bruke dette dumme uttrykket Anonymkode: 26327...7b2 Bare fordi du synes uttrykket er dumt, betyr det ikke at det ikke eksisterer. Det tredje skifte er et begrep som brukes om den delen av hverdagen som går på "usynlige" ting som likevel tar tid - planlegging av feiringer, utflukter, innkjøp av gaver og alt annet som hører til hverdagen, men som ikke direkte går på husarbeid eller jobb. Min mann er veldig flink på dette, men jeg kjenner flere menn som tror alt dette skjer av seg selv, og som ikke ser at kona ordner alt på den fronten. 11
ItchyBitchySpider Skrevet 18. juni 2021 #20 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så du forventer at han skal bruke ferien sin på å passe på redde bikkja di? SKJERP DEG. Det er DU som er egoisten her. Anonymkode: 590be...523 Hvor i hovedinnlegget står det at hunden eies av TS alene? Som regel skaffer man hund sammen, og da har begge ansvaret for den. Jeg ser ikke problemet at samboeren til TS kunne drikke øl med kompisen hjemme hos seg selv. Da hadde de hatt akkurat det samme samværet, den samme ølen, mens hunden i tillegg hadde hatt noen hjemme. Vinn-vinn. 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå