Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ei venninne av meg møtte samboeren sin for mange år siden. De var gift på hver sin kant. Utroskapen ble oppdaget og de respektive ektefelle kastet dem på dør. Mannen (la oss kalle han Ole), tagg og bad sin forsmådde ektefelle om pent vær til ingen nytte. Etter kort tid ble disse to utro-menneskene samboere.. mest for felles skjebne felles trøst. 
Ole har vært konstant utro mot sin samboer. Og hun vet det men fortsetter å være sammen med han.. 

Hva er galt med henne?

Anonymkode: ee5f6...e93

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun vet innerst inne at hun fortjener det og akseptere sin skjebne og lar karmaen få regjere.

Anonymkode: 49d22...ce0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun skjønner vel at hun ikke fortjener noe bedre..

Anonymkode: 42610...033

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ei venninne av meg møtte samboeren sin for mange år siden. De var gift på hver sin kant. Utroskapen ble oppdaget og de respektive ektefelle kastet dem på dør. Mannen (la oss kalle han Ole), tagg og bad sin forsmådde ektefelle om pent vær til ingen nytte. Etter kort tid ble disse to utro-menneskene samboere.. mest for felles skjebne felles trøst. 
Ole har vært konstant utro mot sin samboer. Og hun vet det men fortsetter å være sammen med han.. 

Hva er galt med henne?

Eh...hun var jo også utro. 

Anonymkode: 8e2e3...696

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen er kronisk utro, noen faller for fristelsen i en sårbar periode, noen søker spenning osv osv.. Utroskap er noe drit og man er en dust når man tar det steget. Jeg har vært en av dem selv, desverre. Ikke mitt stolteste øyeblikk. Møtte ei fantastisk dame, var i et forhold som "tok livet av meg". Barn i bildet, så var for feig til å gå. Redd for at livet skulle endre seg for mye. Men denne nye dama tok meg med storm og etter et år skjønte jeg at jeg måtte ta grep. Jeg er nå sammen med den dama, har vært det i snart 5 år og angrer ikke et sekund. Det ville aldri falt meg inn å være utro mot henne. Ole har tydeligvis ikke lært av sine dumme handlinger, ganske trist igrunn. Jeg, som skrevet, har vært en dust. Men jeg lærte av det og kommer aldri til å såre noen på den måten igjen. Om jeg ikke ønsker å være i det forholdet jeg er i pr nå en vakker dag skal jeg gå på dagen, jeg skal ikke havne i samme felle som jeg gjorde sist. Utfallet var jo heldig på en måte, men angeren er stor for hva jeg gjorde mot ekskona mi. Jeg håper kjæresten hans finner seg noe bedre enn Ole.

M 48

Anonymkode: 2d84d...79f

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hva er galt med henne?

Grunnen til at hun selv har vært utro og at hun godtar utroskap fra mannen, er den elendige selvtilliten. Hun bruker sex som bekreftelse, og blir hos samboer fordi hun ikke tror at noen andre vil være i et forhold med henne. 

Skrevet

Jeg kjenner til en slik «Ole».. der forblir den forsmådde samboeren sammen med «Ole» fordi hvis hun forlater han så må hun innrømme for verden at hun er sammen med verdens største taper. 😅 For noen betyr fasade veldig mye. 
Ole høres kronisk utro ut og vil høyst sannsynlig bare fortsette uansett hvem han er sammen med. Noen slike notoriske finner aldri ro … de har et tomt hull i seg som de stadig prøver å fylle med «noe».. og dette noe er veldig ofte utroskap. 
De vil ikke klare å endre seg med mindre de ved et mirakel klarer å tette sitt eget hull.. (spoiler: det klarer de aldri). 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Noen er kronisk utro, noen faller for fristelsen i en sårbar periode, noen søker spenning osv osv.. Utroskap er noe drit og man er en dust når man tar det steget. Jeg har vært en av dem selv, desverre. Ikke mitt stolteste øyeblikk. Møtte ei fantastisk dame, var i et forhold som "tok livet av meg". Barn i bildet, så var for feig til å gå. Redd for at livet skulle endre seg for mye. Men denne nye dama tok meg med storm og etter et år skjønte jeg at jeg måtte ta grep. Jeg er nå sammen med den dama, har vært det i snart 5 år og angrer ikke et sekund. Det ville aldri falt meg inn å være utro mot henne. Ole har tydeligvis ikke lært av sine dumme handlinger, ganske trist igrunn. Jeg, som skrevet, har vært en dust. Men jeg lærte av det og kommer aldri til å såre noen på den måten igjen. Om jeg ikke ønsker å være i det forholdet jeg er i pr nå en vakker dag skal jeg gå på dagen, jeg skal ikke havne i samme felle som jeg gjorde sist. Utfallet var jo heldig på en måte, men angeren er stor for hva jeg gjorde mot ekskona mi. Jeg håper kjæresten hans finner seg noe bedre enn Ole.

M 48

Anonymkode: 2d84d...79f

Du bestemte deg først for å bli i familieforholdet men endret mening etter ett år? Jeg skjønte ikke om du var utro i ett år før du gikk, eller om du var utro for deretter å ha ett års tenkepause før du gikk?

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

- Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...