nomore82 Skrevet 21. juni 2021 #21 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kommentarene her demonstrerer det jeg alltid har hatt mistanke om; nemlig at creep-faktoren på nudiststrender er mye høyere enn det som påstås i naturistkretser. Det vrimler tydeligvis av halvgamle gubber (og halvgamle kjerringer?) som åpenbart er mer kikkere enn nudister. Rett og slett kjempeekkelt, og en viktig grunn til at jeg aldri mer kommer til frekventere en nudiststrand. Anonymkode: d2a71...37f Samtidig er mange av de som fremstår som creeps og ekle her som regel for feige til å faktisk møte opp på ei naturiststrand. Litt som med mye annet - bak tastaturet er alle tøffe. 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #22 Skrevet 21. juni 2021 nomore82 skrev (2 timer siden): Samtidig er mange av de som fremstår som creeps og ekle her som regel for feige til å faktisk møte opp på ei naturiststrand. Litt som med mye annet - bak tastaturet er alle tøffe. Det tror jeg er feil; mange creeps møter nok opp på naturiststrendene, og siden det høres ut som om toleransen for creeps blir stadig større, blir de nok bare flere. Dessverre for naturistene. Anonymkode: d2a71...37f
Gjest Skrevet 22. juni 2021 #23 Skrevet 22. juni 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Fremhevede innlegg