Gjest MrsL Skrevet 10. september 2005 #1 Skrevet 10. september 2005 Hvilken barnevogn anbefales for et barn som nærmer seg ett år? Sportsvogn, duovogn eller annet?
Mini_me Skrevet 10. september 2005 #2 Skrevet 10. september 2005 Jeg ville hatt en sportsvogn, gjerne en såkalt joggevogn, til turer ute, og en lett tralle til å frakte med seg, på kjøpesenter osv
Gjest MrsL Skrevet 10. september 2005 #3 Skrevet 10. september 2005 Er det nok? JEg mener, kan ett barn på ett år sove i en slike joggevogn? Er det en sånn med tre hjul det?
jolie Skrevet 10. september 2005 #4 Skrevet 10. september 2005 Ja, de fleste slike vogner kan legge ryggen, om ikke helt, så temmelig flatt. Ergo kan en ettåring fint sove i en slik vogn. Jeg hadde kanskje ikke gått for den typiske joggevognen, med mindre man er svært aktiv ute i skog og mark. De originale joggevognene er de med tre ganske store hjul, og ikke alle dagens vogner som har tre hjul. En ettåring har vokst litt og vil etterhvert vokse litt til. Da er det greit at vognen ikke blir for tung å håndtere. Jeg hører mange skryter av OTH's Urban Jungle. Selv har jeg prøvetrillet en tvillingutgave, og den er virkelig lett å trille. Ta en tur i en utstyrsforretning og prøvetrill et par vogner. Eller lån venners barn og prøvetrill deres vogner en time eller to
Mini_me Skrevet 10. september 2005 #5 Skrevet 10. september 2005 Ja sove i joggevogn går bra det... du kan jo ha seletøy dersom du er redd for at poden skal falle ut....( det er ofte seletøy i vognene) det må en jo gjerne en stund,da de reiser seg opp i vognen.. Om vinteren har du gjerne et pose, og det er god skygge på disse vognene også. På min vogn kan en trekke skyggen nesten helt frem. Jeg kjøpte joggevogn, med tre hjul, og den har vært utrolig god.... Når ungen er 1 år trenger du jo ikke bagvogn...
Gjest MrsL Skrevet 10. september 2005 #6 Skrevet 10. september 2005 Nei, jeg tenkte at bagvogn fort ville bli vokst ut av, men jeg vet jo ikke helt hva alternativet er da...
14062003 Skrevet 11. september 2005 #7 Skrevet 11. september 2005 Sportsvogn evt. en større paraplytrille. Test av sportsvogn av Forbrukerrådet: http://forbrukerportalen.no/Tester/2005/sportsvogner
Elle Melle Skrevet 11. september 2005 #8 Skrevet 11. september 2005 Jeg anbefaler deg å lese litt her: http://www.nybaktmamma.com/plassen/forumdisplay.php?f=307 Øverst, under viktige linker, finner du info om alle sorter vogner. Folk her inne er gale etter One tree hill og Bugaboo, så nå er du advart. (Vi har OTH og er foreløpig veldig fornøyd, men vi har ikke tatt i bruk sportsvogndelen ennå
monja Skrevet 11. september 2005 #9 Skrevet 11. september 2005 Vi har en Carena Shopper Lux, og er fornøyd med den. Stor og romslig, og jeg tror nok det går bra å ha pose i den også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå