AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #1 Skrevet 17. juni 2021 Først av alt. Jeg er lesbisk. For å sette dette i sammenheng. Jeg fikk melding av ei og jeg vet hun liker meg, men jeg liker ikke henne på denne måten. Hun har ikke sagt det direkte, men det synes godt. Til og med venner har lagt merke til dette. Jeg fikk melding av henne helt plutselig. Og hun ville møte meg før hun flytter. Jeg sa at jeg har lite tid for tiden og at jeg driver med flytting selv. Hun spurte hvor jeg skulle flytte og hvorfor. Jeg fortalte det som det var. At jeg flytter nedover til ei ganske god venninne. (hun tok sikkert tegninga). Så spurte hun om jeg fortsatt liker hun som jeg har snakket om tidligere. Svarer jeg på det så skjønner hun med en gang hvem det er, men jeg vil holde ting lavt enda. Må jeg svare henne på dette? Jeg føler egentlig ikke at hun har noe med det. Jeg har ikke snakket med henne på noen måneder. Og vi har aldri vært per definisjon venner, men mer bekjente Hun har jo strengt tatt ikke noe med dette.... Anonymkode: 35fd5...255
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #2 Skrevet 17. juni 2021 det skal sies at jeg er den typen som alltid svarer folk. Men akkurat her har jeg virkelig ikke lyst. Ts Anonymkode: 35fd5...255
Kruspersillen Skrevet 17. juni 2021 #3 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Først av alt. Jeg er lesbisk. For å sette dette i sammenheng. Jeg fikk melding av ei og jeg vet hun liker meg, men jeg liker ikke henne på denne måten. Hun har ikke sagt det direkte, men det synes godt. Til og med venner har lagt merke til dette. Jeg fikk melding av henne helt plutselig. Og hun ville møte meg før hun flytter. Jeg sa at jeg har lite tid for tiden og at jeg driver med flytting selv. Hun spurte hvor jeg skulle flytte og hvorfor. Jeg fortalte det som det var. At jeg flytter nedover til ei ganske god venninne. (hun tok sikkert tegninga). Så spurte hun om jeg fortsatt liker hun som jeg har snakket om tidligere. Svarer jeg på det så skjønner hun med en gang hvem det er, men jeg vil holde ting lavt enda. Må jeg svare henne på dette? Jeg føler egentlig ikke at hun har noe med det. Jeg har ikke snakket med henne på noen måneder. Og vi har aldri vært per definisjon venner, men mer bekjente Hun har jo strengt tatt ikke noe med dette.... Anonymkode: 35fd5...255 Føler ikke du trenger å svare på det Hvertfall ikke når dere er kun bekjente. 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #4 Skrevet 17. juni 2021 Hopp over å svare på det og spør henne om noe for å tydelig skifte samtaleemne. Anonymkode: cab70...e28 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #5 Skrevet 18. juni 2021 Du har ingen forklaringsplikt for henne. Du kan ignorere meldingen hvis du vil. Glem meldingen i alt flyttestresset Anonymkode: 3f25b...13c 5
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #6 Skrevet 18. juni 2021 Det er jo ikke vanlig å spørre noen man ikke kjenner så godt om slike personlige ting. Nei, hun har absolutt ikke noe med dette å gjøre, og det er ikke innafor at hun spør deg om dette over melding på heller. Hun virker veldig påtrengende og invaderende egentlig. Enig med andre svar her om at du kan la være å svare i det hele tatt eller skifte tema, men tenker også at du kan si det akkurat som det er - at det hun spør om er veldig personlig/privat og ikke noe du vil dele med absolutt alle. Anonymkode: d7924...79d
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #7 Skrevet 19. juni 2021 Svar på alt annet enn akkurat det. Avslutt samtalen, og si for eksempel lykke til med flyttingen. Du har helt rett på at hun ikke har noe med det, og nå graver hun og er nysgjerrig. Så bare vær hyggelig, men avvisende samtidig, så går dette bort. Anonymkode: 3ef06...8a9 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #8 Skrevet 19. juni 2021 Si, trivelig å høre fra deg men jeg har ikke tid til å møtes nå. Lykke til med life. 🙂 Anonymkode: 5df36...571 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå