Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I mange uker nå har utfloden min luktet surt. Jeg fortalte det til jm som pratet det bort. Men nå er jeg redd for infeksjon og bakteriell vaginose. Utfloden har ikke endret seg. Utseendemessig ser den ut som alltid. For noen uker siden fikk jeg soppinfeksjon på vulva, ikke i skjeden. Jeg brukte canesten for denne. Det er etter dette at utfloden har blitt sur. Det lukter ikke fisk, men det lukter råttent hvis jeg ikke skifter truse på et døgn. Kjæresten bemerket lukten i dag. 

Anonymkode: 31169...6ce

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er dette normalt i en graviditet at utfloden lukter surt?

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv gravid, snart termin.. og underlivet mitt har luktet surt hele tiden. Tror egentlig det er en blanding av svettelukt, tiss og utflod.

Anonymkode: 23177...137

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg er selv gravid, snart termin.. og underlivet mitt har luktet surt hele tiden. Tror egentlig det er en blanding av svettelukt, tiss og utflod.

Har du fått sur lukt etter at du ble gravid eller hadde du det før også?

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker said:

I mange uker nå har utfloden min luktet surt. Jeg fortalte det til jm som pratet det bort. Men nå er jeg redd for infeksjon og bakteriell vaginose. Utfloden har ikke endret seg. Utseendemessig ser den ut som alltid. For noen uker siden fikk jeg soppinfeksjon på vulva, ikke i skjeden. Jeg brukte canesten for denne. Det er etter dette at utfloden har blitt sur. Det lukter ikke fisk, men det lukter råttent hvis jeg ikke skifter truse på et døgn. Kjæresten bemerket lukten i dag. 

Hvorfor går du ikke til legen med dette?  

Anonymkode: bd12c...9a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde som en over at lukten endret seg i graviditet. Kombinasjon økt utflod, litt urinlekkasje(knapt merkbart) og svette gjør ikke at man føler seg fresh etter noen timer. Det kan være så enkelt. Truseinnlegg hjalp litt for meg. 

Anonymkode: 2163e...d5d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor går du ikke til legen med dette?  

Anonymkode: bd12c...9a3

Jeg skal det. 

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har du fått sur lukt etter at du ble gravid eller hadde du det før også?

TS

Jeg har vært endel plaget med det før graviditeten også. Men i graviditeten har jeg føere ganger fått sjekket om jeg kan ha noe bakteriell vaginose ol. Men allle prøver er fine

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har vært endel plaget med det før graviditeten også. Men i graviditeten har jeg føere ganger fått sjekket om jeg kan ha noe bakteriell vaginose ol. Men allle prøver er fine

Takk for svar:)

Jeg venter på telefon fra gynekolog og håper på å få testet for bakteriell vaginose.

TS

AnonymBruker
Skrevet

En kombinasjon av ekstra skjerpet luktesans og sikkert mer utflod/urin/svette gjør at jeg reagerer på lukt i hvert fall.. Ikke noen andre plager her. Tror det er normalt at det lukter litt annerledes 

Anonymkode: 27223...801

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...