Gå til innhold

Flytte med barna til min hjemplass uten samboer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har to barn på under 5 år. Jeg gikk med å flytte til hans lille hjembygd hvor han hadde jobb, da han virket konstant sur og gretten over pendling.  Han har nå etter et par -3 år  fått ny jobb offshore og jeg er alene med barna flere uker om gangen. Jeg har ingen nettverk eller familie her.  Jeg har mastergrad og det er utrolig lite karrieremuligheter her for mitt yrke. Det kan også nevnes at han gir utrolig lite emosjonell støtte i forholdet generelt.Når jeg nevner flytting nekter han diskutere det og sier jeg får flytte men at han nekter å flytte selv. Jeg syns det er så grunnleggende ego av han sett hen til alt jeg ofret for han og hans jobb.Vurderer sterkt å etterhvert ta med barna og flytte til min hjemplass flere timer unna hvor jeg har både venner, familie og en hel haug med karrieremuligheter. Hva gjør jeg?

Anonymkode: b5248...52c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du gjør det som gir deg det livet du ønsker. Får du ikke noe ut av forholdet går du. Vil du beholde mannen må du finne en måte å snakke med ham på som gjør at han klarer å lytte og forstå. Forstår inne helt hvordan fremmede på et forum kan hjelpe deg.

Anonymkode: a777b...f17

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vi har to barn på under 5 år. Jeg gikk med å flytte til hans lille hjembygd hvor han hadde jobb, da han virket konstant sur og gretten over pendling.  Han har nå etter et par -3 år  fått ny jobb offshore og jeg er alene med barna flere uker om gangen. Jeg har ingen nettverk eller familie her.  Jeg har mastergrad og det er utrolig lite karrieremuligheter her for mitt yrke. Det kan også nevnes at han gir utrolig lite emosjonell støtte i forholdet generelt.Når jeg nevner flytting nekter han diskutere det og sier jeg får flytte men at han nekter å flytte selv. Jeg syns det er så grunnleggende ego av han sett hen til alt jeg ofret for han og hans jobb.Vurderer sterkt å etterhvert ta med barna og flytte til min hjemplass flere timer unna hvor jeg har både venner, familie og en hel haug med karrieremuligheter. Hva gjør jeg?

Du flytter og starter et bedre liv uten han 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Jessic_a skrev (33 minutter siden):

Du flytter og starter et bedre liv uten han 

Høres ut som en meget god ide! 

Anonymkode: aae24...fa0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres kanskje ut som et enkelt valg. Men tenker da på barna som vil få se pappan sin sjeldent. De elsker han jo høyt..

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Høres kanskje ut som et enkelt valg. Men tenker da på barna som vil få se pappan sin sjeldent. De elsker han jo høyt..

Ts

Det kan klart bli en utfordring. Men samtidig vil jo han være mye borte også i jobben. 

Anonymkode: d17f4...747

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...