AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #1 Skrevet 17. juni 2021 Er det innafor at magen synes? Da jeg gikk gravid for 5 år siden var jeg veldig nøye med å ha lang singlet under alt, så jeg ikke skulle ha en glippe der magen hang ut, men nå ser jeg flere gravide i magetopper på butikken. Har dette endret seg? Anonymkode: ac0e4...df1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #2 Skrevet 17. juni 2021 Haha, i mine øyne er magetopp absolutt ikke greit uansett, det er jo bare ikke fint 😂 Men om man er i den generasjonen som syntes magetopp er knall så er det vel bare å kjøre på. Eneste gangen magen er utenpå klærne er i bikini. Anonymkode: 49a44...a42 7
jaromei Skrevet 17. juni 2021 #3 Skrevet 17. juni 2021 Hvorfor skulle det være andre regler for mote enn til vanlig når man er gravid? Jeg så senest i går en kvinne på butikken med magetopp og shorts som var litt høy i livet, og hun så veldig fin ut i mine øyne 😊 Kle deg sånn at du føler deg mest komfortabel med selv, og la andre gjøre det samme ✌️ 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #4 Skrevet 18. juni 2021 jaromei skrev (10 timer siden): Hvorfor skulle det være andre regler for mote enn til vanlig når man er gravid? Jeg så senest i går en kvinne på butikken med magetopp og shorts som var litt høy i livet, og hun så veldig fin ut i mine øyne 😊 Kle deg sånn at du føler deg mest komfortabel med selv, og la andre gjøre det samme ✌️ Jeg føler litt det er det. Det er greit å se en glippe av magen når man ikke er gravid, men ikke når man har en bolle i ovnen. Får litt sånn amerikansk trailer trash- vibber av det. ts Anonymkode: ac0e4...df1 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #5 Skrevet 18. juni 2021 Jeg foretrekker klær som skjuler magen litt når jeg er gravid.Har ikke noe behov for å vise alle at jeg har mage. Hva andre velger får være opp til dem. Anonymkode: 42062...3c4
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #6 Skrevet 18. juni 2021 Har ikke sett det på gravide, men blir satt ut av magetopper generelt. Litt som jeg blir av menn i bar overkropp i bygater. Mer hud enn jeg har behov for å se. Tenker i mitt stille sinn; kunne de ikke holdt seg til stranda med det der? Anonymkode: 6222d...73e 1
jaromei Skrevet 18. juni 2021 #7 Skrevet 18. juni 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg føler litt det er det. Det er greit å se en glippe av magen når man ikke er gravid, men ikke når man har en bolle i ovnen. Får litt sånn amerikansk trailer trash- vibber av det. ts Anonymkode: ac0e4...df1 Hun jeg så, så hvertfall ikke trailer trash ut i det hele tatt. Syns det er trist å vite at folk går rundt og dømmer folk på hva de kler seg i mens de er gravide. (Eller ikke gravide forsåvidt) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå