Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det innafor at magen synes? Da jeg gikk gravid for 5 år siden var jeg veldig nøye med å ha lang singlet under alt, så jeg ikke skulle ha en glippe der magen hang ut, men nå ser jeg flere gravide i magetopper på butikken. Har dette endret seg? 

Anonymkode: ac0e4...df1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha, i mine øyne er magetopp absolutt ikke greit uansett, det er jo bare ikke fint 😂 Men om man er i den generasjonen som syntes magetopp er knall så er det vel bare å kjøre på.

Eneste gangen magen er utenpå klærne er i bikini. 

Anonymkode: 49a44...a42

• Liker 7
Skrevet

Hvorfor skulle det være andre regler for mote enn til vanlig når man er gravid? Jeg så senest i går en kvinne på butikken med magetopp og shorts som var litt høy i livet, og hun så veldig fin ut i mine øyne 😊 Kle deg sånn at du føler deg mest komfortabel med selv, og la andre gjøre det samme ✌️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
jaromei skrev (10 timer siden):

Hvorfor skulle det være andre regler for mote enn til vanlig når man er gravid? Jeg så senest i går en kvinne på butikken med magetopp og shorts som var litt høy i livet, og hun så veldig fin ut i mine øyne 😊 Kle deg sånn at du føler deg mest komfortabel med selv, og la andre gjøre det samme ✌️

Jeg føler litt det er det. Det er greit å se en glippe av magen når man ikke er gravid, men ikke når man har en bolle i ovnen. Får litt sånn amerikansk trailer trash- vibber av det.

ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker klær som skjuler magen litt når jeg er gravid.Har ikke noe behov for å vise alle at jeg har mage. Hva andre velger får være opp til dem.

Anonymkode: 42062...3c4

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sett det på gravide, men blir satt ut av magetopper generelt. Litt som jeg blir av menn i bar overkropp i bygater. Mer hud enn jeg har behov for å se. Tenker i mitt stille sinn; kunne de ikke holdt seg til stranda med det der? 

Anonymkode: 6222d...73e

• Liker 1
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg føler litt det er det. Det er greit å se en glippe av magen når man ikke er gravid, men ikke når man har en bolle i ovnen. Får litt sånn amerikansk trailer trash- vibber av det.

ts

Hun jeg så, så hvertfall ikke trailer trash ut i det hele tatt. Syns det er trist å vite at folk går rundt og dømmer folk på hva de kler seg i mens de er gravide. (Eller ikke gravide forsåvidt)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...