Gå til innhold

Fantaserer du om at andres sexvaner ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte vi har sex, og hvem vi har sex med er noe av det mest private, og noe ein ikkje deler med andre.   Er du blandt dem som ofte fantaserer om  at alle andre har både oftere sex, og bedre sex en dere sjølve. ?    Hva er i safall årsaken til at du /dere har fått en slik holdning  ? .                    

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei 

Anonymkode: a0932...752

AnonymBruker
Skrevet

Ja, spesielt hvis dama i forholdet er ei jeg er kåt på og kan tenke meg selv.  Naboer som jeg av og til kan høre f.eks.

Anonymkode: 980fc...28e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jaaa, ofte!

Anonymkode: ba9fc...456

AnonymBruker
Skrevet

Gjør egentlig ikke det. Har nok med å tenke på mine egne vaner. 

Anonymkode: 0c037...3aa

Skrevet

De fleste er for dårlige til å ha sex, så jeg prøver å gjøre stikk motsatte ting en vanllig ordinær sex. Får ofte skryt for å være varierende og med å gi overraskende nytelse. Å ha sex på en måte som får henne til komme tilbake og vil ha mere, har blitt min livsstil og nøkkelen til mere sex...

Menn generelt burde ha vært mere oppfinnsom og takknemmelig for sexen dem får, og tenkt litt mere på kvinnens nytelse... Det sier seg selv at en fornøyd kvinne kommer alltids tilbake, man blir også mere "venner" av å vise respekt fordi man får respekt tilbake fra kvinner😉🧡

AnonymBruker
Skrevet

Venninna mi fortalte om noen greier hun og typen pleide gjøre, dette var nytt for meg. Nå søker jeg det opp på purnhub og ser for meg dem som gjør det🙈

Anonymkode: 7b7c5...708

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...