Gå til innhold

Når var første gang du fristet en mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel var du og han?

og hva gjorde du for å friste?

Anonymkode: 2e81e...71b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med vilje? 16 år. Han var kjæresten min og jeg ville at han skulle være den første jeg lå med. Han var 22 år. 

Ikke med vilje? Var knapt tenåring. Jeg eksisterte. Han var gammel. 

AnonymBruker
Skrevet

Warning !   Gi f... i å svar disse gubbe/incel-runkerne

Anonymkode: 710fd...827

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 11, og skulle ha briller. Han var optiker, og middelaldrende. Hva jeg gjorde? Jeg var der.

Anonymkode: 55a61...8c2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 17 år. Han var endel eldre. Jeg møtte han på et hotellrom, fordi han var i byen, og hadde kjøpt øl til meg. Jeg bestemte meg for å overraske han litt, så jeg gikk på doen for å «tisse», og kom ut i skjørt uten truse, og bar overkropp, han ville derimot ikke gjøre noe med meg fordi han var for «gammel», men jeg tente ekstremt på litt mer erfarne menn. Jeg stod foran han og befølte meg selv, viste han hvor våt jeg var... og befølte han utenpå buksa.  Det hele endte med en ENORM (for meg, altså) harding i buksa hans, og til slutt var han så kåt at han rett og slett fikk orgasme i buksa😂 temmelig nytt fenomen for meg på den tiden. 

Anonymkode: 331e0...c84

Skrevet

Første gang jeg fristet en mann, var jeg i 20-årene, og han var jevngammel, og vi hadde allerede vært sammen en stund. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker jeg bakte brownies en gang. Da ble kjæresten veldig fristet. Han spiste halve kaka!

Anonymkode: 720b4...f28

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 10-11 år og hadde på meg en kort shorts med tilhørende kort topp, dette var årets mote en gang på 90-tallet. Var tidlig utviklet, så hadde vel såvidt fått antydning til pupper. 

Hva jeg gjorde? Gikk rundt i gågata i det antrekket, uten å skjønne at enhver halvpedofil idiot i en mils radius kom til å sikle på meg. 

Anonymkode: 89291...b62

Gjest Tranma
Skrevet

Frivillig da jeg var 14, men vi ventet faktisk en stund etter vi ble sammen, så 15 år. Han var 15 og uten tvil han jeg ville ha sex med for første gang 😊 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg var 10-11 år og hadde på meg en kort shorts med tilhørende kort topp, dette var årets mote en gang på 90-tallet. Var tidlig utviklet, så hadde vel såvidt fått antydning til pupper. 

Hva jeg gjorde? Gikk rundt i gågata i det antrekket, uten å skjønne at enhver halvpedofil idiot i en mils radius kom til å sikle på meg. 

Anonymkode: 89291...b62

Du snakket som om du tror annen hver mann er pedofil, sikkert ikke en kjeft som la merke til deg der du gikk, 10 år med strek og pisselukt

Anonymkode: 99f8c...14d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du snakket som om du tror annen hver mann er pedofil, sikkert ikke en kjeft som la merke til deg der du gikk, 10 år med strek og pisselukt

Anonymkode: 99f8c...14d

Vel… jeg har også blitt fulgt etter av en eldre naken mann da jeg var i 10 års alderen. Kan ikke huske at jeg gjorde noe spesielt annet enn å gå fra en plass til en annen. Han gjorde ikke så mye annet enn å følge etter meg, men husker det var veldig skummelt. 

Ved 12 års alder ble jeg utsatt for overgrep på vei hjem av en full mann. Da hadde jeg joggebukser og t-skjorte på. 

Jeg hadde også en onkel som ville lære meg å tungekysse i 12 års alderen. 

Med tanke på at det sikkert ikke bodde mer enn 100stk  i den lille bygda så vil jeg si det tydeligvis var flere pedoer enn man skulle tro. 

Anonymkode: 7e0ef...488

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg husker jeg bakte brownies en gang. Da ble kjæresten veldig fristet. Han spiste halve kaka!

Anonymkode: 720b4...f28

Hvis kake var det først fristende kjæresten fant ved deg så har dere et problem.

Anonymkode: 7daad...178

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...