Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet dette er litt teit å spørre om, men jeg lurer veldig🙊 

jeg har en del kilo ekstra, og prøver nå å bli gravid. Men lurer veldig på om jeg i det heletatt vil få en definert gravidmage, eller om jeg bare vil se tjukkere ut😳🤭 Syntes det er så flott med gravidmage! Syntes ikke det er like flott å bare se tjukkere ut. 

jeg er 172cm og veier 90 kg. Nå fordeler jo vekt seg forskjellig på folk, og man er satt sammen ulikt. jeg vet det ikke finnes et fasitsvar. Men er det noen der ute med sammenlignbart grunnlag som har erfaring? 

Anonymkode: 5724c...aad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du vil se gravid ut, men det vil kanskje ikke bli sånn at det er opplagt at du er gravid før du er litt lengre på vei enn kvinner med lavere bmi.

men fra 5 mnd teoe jeg du vil se gravid ut.

Fin nok er du uansett!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på om fettet ligger på rompe og lår eller rundt midjen. 

Anonymkode: 64114...46b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jada det kjem du til å gjera, men det tek litt lengre tid.

Anonymkode: 49cd3...aac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 178 og var 90 kilo da jeg ble gravid. Har mest fett på rumpe, lår og pupper, mens midja er smal, så jeg fikk veldig definert mage. Ingen tvil om at jeg var gravid nei 😄

Anonymkode: c1471...5f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 160 cm og veide 72 i mitt første svangerskap, litt mindre enn deg i forhold til høyde men likevel overvektig. Fikk en veldig fin, og definert mage 🙂 Denne gangen veier jeg 10 kg mer, så er spent på hvordan det blir denne gangen 😅

Anonymkode: 43b46...207

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar🥰 Nå ble jeg glad!

ts

Anonymkode: 5724c...aad

Skrevet

Du kommer til å se gravid ut ja ☺️ Jeg er mye større enn deg, men man kan likevel se en tydelig gravidmage på meg, selv om det sikkert tok en del lenger tid enn hos noen som er normalvektig. 🥰

• Liker 1
Skrevet

166 og 90 kg ved starten av begge graviditetene. Var tydelig gravid rundt 4 mnd med begge, fikk kjempefin mage og nøt å for en gangs skyld vise den frem i stedet for å være litt brydd. Anbefaler å investere i noen fine gravidkjoler man kan amme i senere 😘 Lykke til!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk rund fin gravidmage et stykke uti, kanskje mot slutten av 2.trimester. Nå noen måneder etter fødsel er den dessverre ikke noe fin, den henger mer enn noensinne :(

Anonymkode: 1ae60...d83

AnonymBruker
Skrevet

Det kunne nesten vært meg som skrev dette innlegget. 

Jeg var 172 cm og 90 kg før graviditeten.

Nå er jeg 25 uker på vei og har gått opp til nesten 100 kg.

Jeg er ikke av de som tidlig får mage. I mitt første svangerskap der jeg var 15 kg lettere vistes det ingenting før etter uke 20. 

Nå kan nok de som vet jeg er gravid se det, men ellers ser nok ikke de som ikke vet det noe annet enn at jeg har blitt tjukkere.

Jeg merker jo godt forskjell selv da i forhold til mine to første svangerskap der jeg var lettere. Magen ser helt annerledes ut nå.

Men jeg regner med at ettersom tiden går, vil jeg se mer gravid ut. Bare det at livmora nå fyller en såpass stor del av magen at den har blitt større øverst enn det den var før. 

Anonymkode: 27f1a...39a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så bare tjukkere ut jeg. Hadde gledet meg masse til å få mage, var skikkelig nedtur. 

Anonymkode: a9221...ac4

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg mye større enn deg, og straks i uke 20, og jeg føler meg bare oppblåst. De som vet det mener imidlertid at de ser det, og jeg merker jo at det er mer av magen nå som ikke går an å "holde inne", så jeg håper og tror at jeg får en mer merkbar gravidmage etterhvert. Høres ut på de fleste her som at sjansen får at du får en kjempefin mage er stor, så bare slapp av og kos deg :) 

Anonymkode: e56ad...ed0

AnonymBruker
Skrevet

Er 168 cm og veide 83 kg da jeg ble gravid, og hadde samme bekymring som deg. Veide 92 en uke etter fødsel, så jeg hadde gått opp en del også. Fikk tydelig mage rundt uke 23, og hadde en struttende og rund mage på slutten. :) Tror ikke du skal bekymre deg for dette.

Anonymkode: ada70...f42

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...