AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #1 Skrevet 17. juni 2021 Denne helgen er det meldt mye regn her jeg bor, så planlegger en skikkelig kosehelg på sofaen og har akkurat skaffet meg HBO. Har hatt den tidligere så har sett en del serier før, men det er sikkert kommet mye nytt eller kanskje dere har tips til noen litt mindre kjente klassikere? Hva planlegger du å se på HBO i helgen? Hva så du forrige helg? Hva anbefaler du meg å se? Anonymkode: 4225a...6b4 2
Scherbatsky Skrevet 17. juni 2021 #2 Skrevet 17. juni 2021 Jeg går og lurer på å se opp igjen Succession snart! Den er knallbra og jeg gleder meg sånn til sesong 3 kommer! På HBO så anbefaler jeg: It's A Sin Succession Mare of Easttown The Handmaid's Tale The Newsroom The Night Manager (ligger også på NRK nå) Jeg så også litt av Years & Years, men jeg sliter med angst så jeg måtte gi opp. Høy kvalitet derimot, så hvis du ikke er angstfull som meg, så kan den anbefales! Også har jeg selv planlagt å se I May Destroy You fordi ALLE skryter sånn av den. 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #4 Skrevet 17. juni 2021 Mare of Easttown er bra, ja. Regner med du allerede har sett Game of Thrones og Handmaid's Tale? Ellers synes jeg ikke de har det beste utvalget, vurderer å si opp... Anonymkode: 3f07b...f51 4
Hannah80 Skrevet 17. juni 2021 #5 Skrevet 17. juni 2021 Ser nesten kun på true-crime og lignende. Nå har jeg tatt en "drapspause" og har startet opp med Friends igjen😄 5
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #6 Skrevet 17. juni 2021 Breeders Superman & Lois The night manager The white princess, The white Queen, The red princess Anonymkode: 6c55c...c4b 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #7 Skrevet 18. juni 2021 Years and years!! Anonymkode: 065d7...092 3
FrankDrebin Skrevet 18. juni 2021 #8 Skrevet 18. juni 2021 Batwoman. Det kommer ny episode på søndag. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #9 Skrevet 18. juni 2021 er vel ikke noe særlig å se på HBO i det hele tatt? koster bare mye penger ut av lommeboken deres... Anonymkode: ba7cf...53c 1
miss summers Skrevet 18. juni 2021 #10 Skrevet 18. juni 2021 Scherbatsky skrev (14 timer siden): Jeg går og lurer på å se opp igjen Succession snart! Den er knallbra og jeg gleder meg sånn til sesong 3 kommer! På HBO så anbefaler jeg: It's A Sin Succession Mare of Easttown The Handmaid's Tale The Newsroom The Night Manager (ligger også på NRK nå) Jeg så også litt av Years & Years, men jeg sliter med angst så jeg måtte gi opp. Høy kvalitet derimot, så hvis du ikke er angstfull som meg, så kan den anbefales! Også har jeg selv planlagt å se I May Destroy You fordi ALLE skryter sånn av den. I May Destroy You var fantastisk bra. Så den da den kom. Hva handler Succession om? 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #11 Skrevet 18. juni 2021 Mine favoritter på HBO, en del som har lagt en stund, så mulig du har sett de: C.B. Strike Beforeigners Chernobyl Mi brilliante venninne Anonymkode: a91c0...5b4 2
grease80s Skrevet 18. juni 2021 #12 Skrevet 18. juni 2021 Chernobyl er en stund siden jeg har sett. Takk, for se den igjen.
Scherbatsky Skrevet 18. juni 2021 #13 Skrevet 18. juni 2021 9 hours ago, miss summers said: I May Destroy You var fantastisk bra. Så den da den kom. Hva handler Succession om? Takk, da gleder jeg meg til å se den snart! Succession handler om en super rik familie som eier et medie-imperium. Tenk typ "inspirert av Murdoch-familien" (den er inspirert av flere lignende familier, bla en i Australia, men også dem). Far, barna, partnere og kusiner, fars kone, advokater, ansatte i selskaper etc. Hele familien er gjort opp av mennesker som er ganske forskrudde til tider, men serien er så utrolig vellaget (og den er skrevet av en brite, så den ser på amerikanere fra utsiden og har dermed ikke den litt småkvalme ovenfra-ned tonen det lett kunne blitt) og velspilt at man blir helt fascinert. Det ble i alle fall jeg. Den er kanskje også ekstra fascinerende hvis man har følgt med på hvem som eier de store medieselskapene (og konsekvensene det har), politikk og den sier mye om den såkalte "eliten". Sier også veldig mye om vår kultur og hvorfor den ofte kan føles klaustrofobisk og manipulerende. I min mening da. Sosial kommentar deluxe hvis man liker slikt. 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #14 Skrevet 19. juni 2021 Chernobyl The handmaids tale Mi briljante venninne Years and Years Mare of Eastwood Anonymkode: 97863...027
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #15 Skrevet 19. juni 2021 TS her. Så gøy med god aktivitet i denne tråden! Takk for mange tips! Jeg begynte litt tilfeldig å se på I may destroy you, og ble sittende å se episode etter episode, så har ikke fått sjekket ut noen av tipsene deres enda. Må se ferdig denne serien først, er helt oppslukt. Liker den skikkelig godt selv om den er veldig mørk og egentlig litt ubehagelig. Scherbatsky skrev (På 18.6.2021 den 1.00): Jeg så også litt av Years & Years, men jeg sliter med angst så jeg måtte gi opp. Høy kvalitet derimot, så hvis du ikke er angstfull som meg, så kan den anbefales! Også har jeg selv planlagt å se I May Destroy You fordi ALLE skryter sånn av den. Jeg har ikke sett Years & Years så vet ikke hva den handler om, men hvis du ikke trives så godt med mørke/heavy serier tror jeg kanskje du bør stå over I may destroy you, og ihvertfall hvis du f.eks. har noen egne dårlige erfaringer med egentlig alt fra voldtekt til me too-tafsing. Serien fremstiller flere ulike ubehagelige situasjoner på ganske realistisk vis, så tror nok den kan virke opprørende for mange. Så tenker det kanskje er best for deg å heller se noe annet? Jeg har forresten fått anbefalt State of the union fra en venninne. Den skal handle om et ektepar som sliter i parforholdet og som prøver å redde forholdet. Vet ikke om det er noe du er interessert i, men ifølge hun som anbefalte den til meg skal den være skikkelig god. Har også fått anbefalt Frayed, som skal være et humor-drama. Noen her som har sett den og som likte den? Anonymkode: 4225a...6b4 1
miss summers Skrevet 19. juni 2021 #16 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): TS her. Så gøy med god aktivitet i denne tråden! Takk for mange tips! Jeg begynte litt tilfeldig å se på I may destroy you, og ble sittende å se episode etter episode, så har ikke fått sjekket ut noen av tipsene deres enda. Må se ferdig denne serien først, er helt oppslukt. Liker den skikkelig godt selv om den er veldig mørk og egentlig litt ubehagelig. Jeg har ikke sett Years & Years så vet ikke hva den handler om, men hvis du ikke trives så godt med mørke/heavy serier tror jeg kanskje du bør stå over I may destroy you, og ihvertfall hvis du f.eks. har noen egne dårlige erfaringer med egentlig alt fra voldtekt til me too-tafsing. Serien fremstiller flere ulike ubehagelige situasjoner på ganske realistisk vis, så tror nok den kan virke opprørende for mange. Så tenker det kanskje er best for deg å heller se noe annet? Jeg har forresten fått anbefalt State of the union fra en venninne. Den skal handle om et ektepar som sliter i parforholdet og som prøver å redde forholdet. Vet ikke om det er noe du er interessert i, men ifølge hun som anbefalte den til meg skal den være skikkelig god. Har også fått anbefalt Frayed, som skal være et humor-drama. Noen her som har sett den og som likte den? Anonymkode: 4225a...6b4 I May Destroy You hadde samme effekt på meg. Jeg måtte vente på episoder, det hjalp litt. Men den er virkelig sterk. 1
Alliwill Skrevet 19. juni 2021 #17 Skrevet 19. juni 2021 The Wire!! Etter min mening, verdens beste tv serie🤩🤩
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #18 Skrevet 26. juni 2021 Six feet under er det mange som liker. Ikke helt min smak, men den har fått veldig gode tilbakemeldinger. Ellers er The Undoing og Big Little Lies med Nicole Kidman å anbefale. Anonymkode: f0845...bab 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #19 Skrevet 27. juni 2021 Mare of easttown Velkommen til Utmarka! Anonymkode: d7219...9cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå