Gå til innhold

Hva skal dere se på HBO denne helgen? 🌧

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Denne helgen er det meldt mye regn her jeg bor, så planlegger en skikkelig kosehelg på sofaen og har akkurat skaffet meg HBO. Har hatt den tidligere så har sett en del serier før, men det er sikkert kommet mye nytt eller kanskje dere har tips til noen litt mindre kjente klassikere? 
Hva planlegger du å se på HBO i helgen? Hva så du forrige helg? Hva anbefaler du meg å se? 

Anonymkode: 4225a...6b4

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går og lurer på å se opp igjen Succession snart! Den er knallbra og jeg gleder meg sånn til sesong 3 kommer! På HBO så anbefaler jeg:

It's A Sin

Succession

Mare of Easttown

The Handmaid's Tale

The Newsroom

The Night Manager (ligger også på NRK nå)

Jeg så også litt av Years & Years, men jeg sliter med angst så jeg måtte gi opp. Høy kvalitet derimot, så hvis du ikke er angstfull som meg, så kan den anbefales! Også har jeg selv planlagt å se I May Destroy You fordi ALLE skryter sånn av den.

• Liker 2
Skrevet

Mare of Easttown er skikkelig bra ja!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Mare of Easttown er bra, ja. Regner med du allerede har sett Game of Thrones og Handmaid's Tale? Ellers synes jeg ikke de har det beste utvalget, vurderer å si opp...

Anonymkode: 3f07b...f51

• Liker 4
Skrevet

Ser nesten kun på true-crime og lignende. Nå har jeg tatt en "drapspause" og har startet opp med Friends igjen😄

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Breeders 

Superman & Lois 

The night manager 

The white princess, The white Queen, The red princess 

Anonymkode: 6c55c...c4b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Years and years!! 

Anonymkode: 065d7...092

• Liker 3
Skrevet

Batwoman. Det kommer ny episode på søndag. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

er vel ikke noe særlig å se på HBO i det hele tatt? 

koster bare mye penger ut av lommeboken deres... 

Anonymkode: ba7cf...53c

• Liker 1
Skrevet
Scherbatsky skrev (14 timer siden):

Jeg går og lurer på å se opp igjen Succession snart! Den er knallbra og jeg gleder meg sånn til sesong 3 kommer! På HBO så anbefaler jeg:

It's A Sin

Succession

Mare of Easttown

The Handmaid's Tale

The Newsroom

The Night Manager (ligger også på NRK nå)

Jeg så også litt av Years & Years, men jeg sliter med angst så jeg måtte gi opp. Høy kvalitet derimot, så hvis du ikke er angstfull som meg, så kan den anbefales! Også har jeg selv planlagt å se I May Destroy You fordi ALLE skryter sånn av den.

I May Destroy You var fantastisk bra. Så den da den kom. Hva handler Succession om? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mine favoritter på HBO, en del som har lagt en stund, så mulig du har sett de:
C.B. Strike

Beforeigners

Chernobyl

Mi brilliante venninne

Anonymkode: a91c0...5b4

• Liker 2
Skrevet

Chernobyl  er en stund siden jeg har sett. Takk, for se den igjen.

Skrevet
9 hours ago, miss summers said:

I May Destroy You var fantastisk bra. Så den da den kom. Hva handler Succession om? 

Takk, da gleder jeg meg til å se den snart!

Succession handler om en super rik familie som eier et medie-imperium. Tenk typ "inspirert av Murdoch-familien" (den er inspirert av flere lignende familier, bla en i Australia, men også dem). Far, barna, partnere og kusiner, fars kone, advokater, ansatte i selskaper etc. Hele familien er gjort opp av mennesker som er ganske forskrudde til tider, men serien er så utrolig vellaget (og den er skrevet av en brite, så den ser på amerikanere fra utsiden og har dermed ikke den litt småkvalme ovenfra-ned tonen det lett kunne blitt) og velspilt at man blir helt fascinert. Det ble i alle fall jeg. Den er kanskje også ekstra fascinerende hvis man har følgt med på hvem som eier de store medieselskapene (og konsekvensene det har), politikk og den sier mye om den såkalte "eliten". Sier også veldig mye om vår kultur og hvorfor den ofte kan føles klaustrofobisk og manipulerende. I min mening da. Sosial kommentar deluxe hvis man liker slikt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Chernobyl

The handmaids tale

Mi briljante venninne

Years and Years

Mare of Eastwood

Anonymkode: 97863...027

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Så gøy med god aktivitet i denne tråden! Takk for mange tips! Jeg begynte litt tilfeldig å se på I may destroy you, og ble sittende å se episode etter episode, så har ikke fått sjekket ut noen av tipsene deres enda. Må se ferdig denne serien først, er helt oppslukt. Liker den skikkelig godt selv om den er veldig mørk og egentlig litt ubehagelig. 

Scherbatsky skrev (På 18.6.2021 den 1.00):

Jeg har ikke sett Years & Years så vet ikke hva den handler om, men hvis du ikke trives så godt med mørke/heavy serier tror jeg kanskje du bør stå over I may destroy you, og ihvertfall hvis du f.eks. har noen egne dårlige erfaringer med egentlig alt fra voldtekt til me too-tafsing. Serien fremstiller flere ulike ubehagelige situasjoner på ganske realistisk vis, så tror nok den kan virke opprørende for mange. Så tenker det kanskje er best for deg å heller se noe annet?
Jeg har forresten fått anbefalt State of the union fra en venninne. Den skal handle om et ektepar som sliter i parforholdet og som prøver å redde forholdet. Vet ikke om det er noe du er interessert i, men ifølge hun som anbefalte den til meg skal den være skikkelig god. 
Har også fått anbefalt Frayed, som skal være et humor-drama. Noen her som har sett den og som likte den? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

TS her. Så gøy med god aktivitet i denne tråden! Takk for mange tips! Jeg begynte litt tilfeldig å se på I may destroy you, og ble sittende å se episode etter episode, så har ikke fått sjekket ut noen av tipsene deres enda. Må se ferdig denne serien først, er helt oppslukt. Liker den skikkelig godt selv om den er veldig mørk og egentlig litt ubehagelig. 

Jeg har ikke sett Years & Years så vet ikke hva den handler om, men hvis du ikke trives så godt med mørke/heavy serier tror jeg kanskje du bør stå over I may destroy you, og ihvertfall hvis du f.eks. har noen egne dårlige erfaringer med egentlig alt fra voldtekt til me too-tafsing. Serien fremstiller flere ulike ubehagelige situasjoner på ganske realistisk vis, så tror nok den kan virke opprørende for mange. Så tenker det kanskje er best for deg å heller se noe annet?
Jeg har forresten fått anbefalt State of the union fra en venninne. Den skal handle om et ektepar som sliter i parforholdet og som prøver å redde forholdet. Vet ikke om det er noe du er interessert i, men ifølge hun som anbefalte den til meg skal den være skikkelig god. 
Har også fått anbefalt Frayed, som skal være et humor-drama. Noen her som har sett den og som likte den? 

I May Destroy You hadde samme effekt på meg. Jeg måtte vente på episoder, det hjalp litt. Men den er virkelig sterk. 

• Liker 1
Skrevet

The Wire!! Etter min mening, verdens beste tv serie🤩🤩

AnonymBruker
Skrevet

Six feet under er det mange som liker. Ikke helt min smak, men den har fått veldig gode tilbakemeldinger. 

Ellers er The Undoing og Big Little Lies med Nicole Kidman å anbefale.

Anonymkode: f0845...bab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mare of easttown

Velkommen til Utmarka!

Anonymkode: d7219...9cf

Skrevet

Mare of Easttown! ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...