AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #1 Skrevet 17. juni 2021 Vi fikk vite i går at et vennepar forlovet seg i går. Jeg og min samboer gifter oss i august. Jeg snappet litt frem og tilbake med kvinnen og forholdet, blant annet planlegging. Spurte da om de har rukket å få en formening om hvor lang tid de skal bruke på planlegging. Hun svarte tilbake: "hehe, nei, nå nyter vi bare denne tiden ☺". Jeg mente jo absolutt ikke å presse, men bare vennlig smalltalk for å utvise interesse. Vet hun har vært misunnelig fordi min samboer fridde først og at vi skal gifte oss om et par måneder. Var det galt av meg å spørre så kort tid etter forlovelsen? Jeg og min samboer visste umiddelbart at vi ville gifte oss ett år etter forlovelsen. Anonymkode: 77fcd...d52
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #2 Skrevet 17. juni 2021 11 minutter siden, AnonymBruker said: Var det galt av meg å spørre så kort tid etter forlovelsen? Jeg og min samboer visste umiddelbart at vi ville gifte oss ett år etter forlovelsen. Anonymkode: 77fcd...d52 Hvorfor lurer du på om det var upassende? Svaret tyder jo ikke på at hun ble fornærmet. Anonymkode: 6e54a...d65 20
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #3 Skrevet 17. juni 2021 23 minutter siden, AnonymBruker said: Vi fikk vite i går at et vennepar forlovet seg i går. Jeg og min samboer gifter oss i august. Jeg snappet litt frem og tilbake med kvinnen og forholdet, blant annet planlegging. Spurte da om de har rukket å få en formening om hvor lang tid de skal bruke på planlegging. Hun svarte tilbake: "hehe, nei, nå nyter vi bare denne tiden ☺". Jeg mente jo absolutt ikke å presse, men bare vennlig smalltalk for å utvise interesse. Vet hun har vært misunnelig fordi min samboer fridde først og at vi skal gifte oss om et par måneder. Var det galt av meg å spørre så kort tid etter forlovelsen? Jeg og min samboer visste umiddelbart at vi ville gifte oss ett år etter forlovelsen. Anonymkode: 77fcd...d52 Hvorfor skulle det være frekt? Hun høres jo absolutt ikke ut til å ha tatt seg nær av det! Det er jo ingenting å være flau over å ikke ville sette en dato med det samme. Det er jo superromantisk å ville leve med forlovelsesrusen en stund før man begynner å stresse med bryllup! Anonymkode: a8f2d...d8e 5
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #4 Skrevet 17. juni 2021 Syns ikke det var et upassende spørsmål. Men det er helt vanlig å vente litt med å starte planleggingen. De forlovet seg jo nettopp Anonymkode: 6d8fa...6e9 5
Gjest Ringhalelemur Skrevet 17. juni 2021 #5 Skrevet 17. juni 2021 Synes det var et helt vanlig spørsmål med et helt vanlig svar. Ingenting som tyder på at det ble oppfattet som upassende heller. Tror du kan slappe helt av, TS.
Fiffig Skrevet 17. juni 2021 #6 Skrevet 17. juni 2021 Overanalyserer vi litt her? Normalt spørsmål, normalt svar. 8
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #7 Skrevet 17. juni 2021 Det var ikke upassende, men det som er rart er at du forventer folk begynner å planlagte bryllupet 3minutter etter frieriet? Anonymkode: fae12...7b7 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #8 Skrevet 17. juni 2021 Ingenting upassende med det, og hun virket overhodet ikke fornærmet. Men å starte en tråd om henne på Norges største forum hvor du kaller henne misunnelig fordi fyren din fridde først? Totalt upassende og merkelig. Anonymkode: cbbc1...b20 7
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #10 Skrevet 19. juni 2021 Fiffig skrev (På 17.6.2021 den 21.23): Overanalyserer vi litt her? Normalt spørsmål, normalt svar. Litt ? Normalt spørsmål og normalt svar ja, men en veldig unormal tolkning av svaret. Får meg til å lure på hvordan Ts «vet» at venninnen hennes er sjalu fordi hun ble fridd til sist. Det er da ikke normalt å være sjalu på grunn av det, de som blir det bryr seg mer om bryllupet og fasade enn mannen sin og ekte kjærlighet. Anonymkode: 28c3b...84f 6
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #11 Skrevet 19. juni 2021 Nei, det var ikke upassende. Men du høres ut som en slitsom venninne. Ville kanskje ikke brukt ordet "misunnelig" her. Høres ut som du er 14 år. Og at de ikke har bestemt en dato enda, hva er merkelig med det? Hva blir det neste, skal du starte konkurranse om hvem av dere som har det flotteste bryllupet? Slapp.......av.........fokuser på deg selv............ Anonymkode: 7a258...e12 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå